Capitolul 20: A avea și a ține

79 7 0
                                    

Kon Dearw și-a luat fratele mai mic înapoi, dar Kuea încă stătea pe podea ștergând  la QILIN

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Kon Dearw și-a luat fratele mai mic înapoi, dar Kuea încă stătea pe podea ștergând  la QILIN . Profitând de acest moment regândea din nou toată povestea, într-o singură zi Kuea Keerati s-a schimbat din vechea familie Tânărul Maestru într-o persoană fără adăpost și apoi s-a îmbogățit ca fiu de ambasador și apoi a constatat că nu numai tatăl bogat, ci el însuși. este și el bogat, dar nu la fel de bogat ca Keerati în trecut. E... este greu învăluit cu capul tău, dar în curând va fi capabil să o facă.

Această problemă l-a făcut pe Kuea să-și dea seama că propria lui lume era puțin îngustă și a înțeles că întotdeauna  se pricepe la lucruri, nu-i plăcea deloc să fie singur și să facă tot ce își dorește ,asta pentru că toată lumea îl susținea, tatăl lui nu l-a forțat niciodată să facă nimic, mama lui nu i-a cerut niciodată mai mult decât a spus el și Hia nu i-a spus niciodată ce să facă.

Toată lumea l-a lăsat pe Kuea să-și trăiască viața liberă așa cum și-a dorit el, dar până la urmă, oricât de departe a zburat... adevărul l-a adus pe Kuea înapoi .

Treizeci de milioane? Cum te descurci cu asta? Dacă ar lua acești bani și ar cere să cumpere un conac de la Hia... probabil că Hia l-ar vinde înapoi, dar asta înseamnă că Hia ar suferi o pierdere și ar deveni cineva care a folosit în mod egoist bunătatea lui Hia.

Conacul Keerati? Ar trebui să-i dea drumul, sau dacă i-ar fi cerut lui Hia să încaseze ratele pentru conac. Douăzeci de ani sau cam asa ceva ar putea fi posibil să ramburseze totul. Din fericire, cu acești bani, se poate scurta la zece sau cincisprezece ani...dar nimeni nu se mai întoarce să locuiască acolo, părinților lui le va lua mult  timp să se mute înapoi în Thailanda și Kuea încă locuiește cu Hia... Motivul pentru care nu a vrut să lase conacul, nu este pentru că este un conac de familie, ci este o amintire fericită din copilărie.

Kuea obișnuia să creadă că a fi adult înseamnă a îmbătrâni, a învăța mai mult, a vedea mai mult din lume. Dar adevărul este că a fi adult înseamnă a lua o decizie dificilă, iar a fi adult înseamnă a suporta consecințele acestei alegeri. Fiind adult...este infricosator, Kuea Keerati se teme de viitor. Chiar dacă mai erau treizeci de milioane de baht în cont. Există un lucru numit schimbare că în această viață ați putea sau nu să aveți șansa de a folosi banii, a fost totuși înfricoșător.

Viitorul este atât de incert și nu știe cât de mult va tolera schimbarea. Dacă treizeci de milioane îl pot ajuta pe Hia să atenueze problema banilor, o va face într-o clipă. Dacă... dacă Hia își pierde afacerea, pierde Pentagonul, pierde totul și revine la fabricarea de gheață , Keua ar fi foarte trist,   nu îl va părăsi pe Hia, ....dar în fiecare zi când se trezește nu ar îndrăzni să se uite din nou la Hia, se va simți atât de vinovat .

Telefonul din buzunarul pantalonilor i-a tremurat și l-a scos pe Kuea din gândire , Hia l-a sunat... într-un vârtej de senzație că nu găsește o cale de ieșire, odată ce Hia l-a sunat  s-a făcut bine fără motiv.

Cutie Pie: Bună ai spus că sunt drăguț 🩵Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum