⚠ Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠
Hia Lian Wang într-un costum negru stătea sprijinit de un Lamborghini strălucitor. Privirea lui ascuțită s-a uitat la poarta facultății logodnicului înainte de a privi la ceasul de la mână Patek Phillips pe care i l-a cumpărat micuțul Kuea... este ca un necaz de a avea un iubit bogat.
Când i-a cumpărat un Ducati, Kuea s-a dus să-și cumpere de ziua lui un ceas la același preț și nu a renunțat niciodată. Sunetul familiar al unui motor a venit înaintea lui.. un Ducati.
Motorul roșu strălucitor s-a întors și a parcat lângă Lamborghini roșu.
--Bună! Dă-mi zece minute, cinci! Cinci minute!
Apoi a alergat spre casă în timp ce purta o cască. Hia a izbucnit în râs de încântarea Micutului Kuea.
Zgomotul mișcării din dormitor, inutil să spun.... Kuea nu va putea să se schimbe rapid de haine.,
--Hia... Stai puțin, trebuie să găsesc mai întâi o cămașă.
Bara de haine din dormitor are acum hainele lui Kuea agățate, două păpuși dragon ocupând o parte din zona tăbliei. Unde tot felul de obiecte personale erau puse împreună peste tot. Un Hia Lian cu picioare lungi a intrat în spatele unui bărbat cu un singur boxer pe corp in baie. Mirosul de săpun pe pielea albă l-a sedus pe Hia Lian. Hia Lian și-a înfășurat talia subțire în îmbrățișare, nasul înalt i-a atins umărul parfumat... săpunul mirosea la fel, de ce? când era pe corpul lui nu mirosea la fel de apetisant Kuea.
-Va rog..
Hia m-a privit cu foame a apasat mai tare corpul meu, făcându-si drum spre cocosul meu...
Imi pun degetele după cămașă,ii pot simți pofta...s-a mutat sărutând gâtul ...am tras de firele lui de par pana cand el a gemut și m-a împins de perete ...împreună corpurile noastre ca si cum ar fi unul singur.
--Atât de frumos... atât de minunat... o sa umplut acest mic corp cu săruturi.. atât de moale..
--Hia.... te rog... trebuie...
CITEȘTI
Cutie Pie: Bună ai spus că sunt drăguț 🩵
Romansa🔞 Avertisment privind conținutul sensibil, recomandat pentru vârsta de peste 18 ani. ⚠️🔞 Lian Kilen Wang și Kuea „Kirin" Keerati sunt într-o dilemă. Din cauza unei promisiuni făcută părinților și bunicilor lor, ei se trezesc îndreptându-se spre o...