CONTINUATION OF CHAPTER 3

3 1 0
                                    

*MARIEL’s POV

Pila nalang ka days kay magsugod na ang ting-iskwela. Maong iskwela sa buntag, trabaho sa gabie. Time management is a must gud dapat.

Namalit nakog mga gamit nako. I also have a laptop na gihatag ni kuya sa akoa. Ginapadal-an gihapon ko ni kuya og kwarta biskan diko mosugot pero mo insist gud siya.

Gi hipos nako tong gift nga gihatag atong Mr. Stranger. Sudsad og ilabay nako, sayang biya.

Naa koy trabaho ron ug nimata kog alas tres sa kadlawon para magluto, magplantza sa akoang uniform. Then, after that nanghipos ko ug gilimpyohan nako ang akong boarding house ug naligo dayun.

After a minutes, nahuman nakog ligo ug nigawas ko na sakto alas singko. Sayo dapat ko pirminti kay mag arrange pako ug mag prepare.

I actually love this job. Kanang makita nimo ang mga tao nga lipay while nagkaon.

Sayo pa kaayo ug naa nay customer. I always wear my smile pag mag-hatod ko sa ilang pagkaon.

“ Hello mga sir. Good morning.” pag greet sa akong kauban aning mga lalaki.

Mga hitsuraan sila, morah artista. Tulo sila kabuok.

“ Oh. Hey girls.” sulti sa taason na lalaki. Naka sleeve-less siya.

Manyakis kaayo siyag nawong. Agoy, rag ka dugo ni skusta clee.

Gilantaw nako ang isa na hilom ra kaayo. Formal kaayo siyag sanina. Inosente kaayo siyag nawong. Cute siya.

“ Hello, good morning. Where’s your boss? ” ana sa usa ka lalaki.

Panglantaw nako ani niya kay matured ug well-mannered.

Niditso og duol ang manager atong lakiha ug naag gi hung-hung.

Best friends guro ni sa amoang boss. Wagud ko kita sa nawong anang boss ari ay. Ana sila kay weird daw siya.

Naa koy nakita na mga bata sa gawas. Klaro kaayong gutom na kaayo sila. Maygali naa pakoy nabilin na kwarta diri sa akong pitaka ug gipasulod nako sila.

ug gipakaon. Ako na mismoy nagbayad.

Ako silang giatiman ug gihungitan since wala pay customer nga nangabot. Ganahan kaykog bata.

Pila ka oras kay nanglakaw na sila ug nagpasalamat sa akoa. Lami man diay kaayo sa feeling anang pasalamatan ka sa bata.

Ganiha rako kabantay nga morag naay sig tutok sa akoa ug ako kining gi lingi ug tama gud ko.

Si manyakis sig lantaw sa akoa. Aysus, ma sumbagan ko ni ron tulog gud ni ron ba.

“ Hi, angel.” ana niya ug nakuratan ko.

“ Ay demonyo!” ana nako ug nakapanampong ko sa akong baba.

Mora manig ungo ning tawhana. Mangurat man.

“ Do I look like a demon? Sa ka gwapo ra nako.” ana niya ug nikusog ang hangin sa iyang ulo.

Kabalo diay ni siyag bisaya?

“ Gwapo? Asa dapit? ” sarcastic nakong pangutana ug nikatawa siya.

“ Uhmn it depends on you.” ana niya ug nag lip-bite.

Kasukaon man sab ko ani niya oy.

“ Can i have your number, angel?” ana niya ug mora kog natuk-an.

Unsa daw? Kinsay angel?

“ Woy dili angel akong ngalan.” ana nako ug niduol siya sa akoa maong nipalayo ko.

“ Well, uhmn you look like an angel to me.” ana niya ug gihawiran akong hawak.

Ako unta siyang sipaon pero tingala ko naay nikalit ug singgit.

“ Get your hands off on her or else i'll cut your hands, stupid.” ana sa usa ka lalaki ug gilingi nako ni.

Naka-black siya tanan ug nag mask na color black.

Gilantaw nako siya from head to shoe.

Napilit ko sa akong gitindugan pag kakita nako sa iyang sapatos ug narealize nako nga siya tong lalaki nga nitabang sa akoa atong nag-ulan.

It's him.

To be continued...

"WHO ARE YOU, MR. STRANGER?"                                                    Where stories live. Discover now