*ACE KENNETH’s POV*
“Shit. Where did Mariel go?” I softly said and roam my eyes.
I go outside and try to find her but I still didn’t see her.
“ Hey, Ace. What are you doing here outside?” Nicole asked.
“ I should the one who will ask you that. What are you doing here, Nicole? ” I coldly ask her and she was about to hold my hands but I didn’t let her.
“ I thought we are okay?” she softly said. I didn’t bother to look at her.
“ I came here for you.” She added, that made me look at her.
“ I’m sorry about what I did years ago. I did so wrong and I choose the wron—” She said but I cut her words.
“ You did the right one.” I seriously said and that made her cry.
“ I want you, Ace. I want you to be mine.” She continued.
“ Stop. I have a girlfriend.” I said and she raise her eyebrows.
Mariel is not yet my girlfriend. She’ll be my wife soon and no one can change that, she’s only mine.
“ Who's that bitch, Ace? ” She fiercely said.
She’s not the Nicole I’ve met before.
“ It's none of your business.” I answered and left her dumbfounded.
Mariel, where the hell are you?
* MARIEL’s POV*
“ Halaka bayot. Gwapaha gud nimo! ” pag compliment ni Gerald.
Nagpa-blonde ko pero sa ubos ra. Wala nako gipatanan.
I look at my self at the mirror. This color fits me so well.
I did this not for Ace, but myself. Wala na kaayo koy atiman sa akong kaugalingon and I want to look presentable.
Hapit na magsugod ang klase. Pila nalang ka adlaw. Unta hapsay ra ug walay gubot akong journey.
“ Let’s go to the bar.” pang-hanggat ni bayot pero wako ni sugot.
Diman ko hilig ana.
“ Sige na, talagsa ra biya ta mag bonding!”pagpamugos niya ug wakoy nahimo kundi mosugot.
“ Sige, no choice.” tubag nako ug mogawas na unta ko sa parlor pero gipugngan ko ni bayot.
“ Aykog ingna kana imong suoton?” sulti niya na ikina-taas sa akong kilay.
Okay raman ni. Gilantaw nako akong gisuot ug na realize nako na kang Ace man diay ni.
“ Kani suota ni.” sulti ni bayot ug gitunulan kog dress nga grabe ka mubo.
“ Yots mora man kog borikat tanawon ani.” pag reklamo nako.
“ Ayna sig yawit diha.” tubag niya ug gipasulod nako siya sa dressing room.
Digud nako makays nig suot pero wagud koy mahimo. Keje gud kaayo ko basta inani na.
Nigawas ko sa dressing room ug nitutok si Mayor sa akoa.
“ oh, pak! Sexy kayka bayot!” pag compliment niya ug nikatawa rako.
Diko comfortable ani akong gisuot.
Pila ka oras kay nakaabot nami diri sa sikat kaayo na bar. Daghan kaayo chix. Naay uban nag kiss.
Nikalit lag sulod sa akong utok tong ga kiss mi ni Ace. Jusko, nanglimbarot akong balahibo.
“ bayot, tanawa. Mga gwapo kaayo sila ug ganiha rako kabantay sige silag tutok sa akoa.” Sulti ni Gerald ug gitudlo tong mga group of boys.
Igat gud ning bayota oy. Sige ra siyag inom ug ga sampong-sampong kos akong paa kay revealing kaayo akong suot.
“ Dae oh. Shot! ” sulti ni Gerald ug gitunulan kog baso.
Ako kining gi dawat ug giinom. Tam-is siya nga medyo halang. Ganahan kos iyang lasa.
“ Sige pa yots, dungagi.” sulti nako ug gitunol ang baso.
Pila na ka baso ang akong nahurot ug medyo ni blur akong panan-aw ug sakit akong ulo.
“ Yot? ” tawag nako ug nakita nako ang bayot ga sayawa sa tunga kauban ang mga lalaki.
Hays, ambot nimong bayota ka.
Kasukaon kaayo ko maong nakahuna-huna kog adto sa CR bahalag ga liko-liko na akong nilakawan.
Pag-abot nako sa sulod sa CR kay ditso ko ni suka. Grabeg epekto atong giinom nako ganiha oy.
Pag-gawas nako kay naay mga lalaki na ni bungad sa akoa. Mao maning mga lalaki nga gisulti ganiha ni bayot nga sig lantaw sa iyaa. Maygali maka-klaro pako gamay.
Nganong naa sila diri.
“ Excuse me, moagi ko.” sulti nako ug moagi unta pero gi atngan kos isa ka lalaki.
Lahi lagi akong na feel ari?
Ako unta silang e tulod pero wakoy kusog.
“ Hello, pretty. Tonight is the best night ever.” sulti niya ug morag demonyo mokatawa.
Lord tabangi ko.
Niduol ang lalaki sa akoa ug iya unta kong hawiran ug sa dihang nilagpot siya.
Gipang-karate sa usa ka lalaki tong mga adik na lalaki. Dili nako siya maklaro basta kay blur nagud akong panan-aw.
“ Get out of here you bastards or this night will be the end of all your life! ” dungog nakong singgit sa lalaki.
“ You okay? Shit, you’re drunk.” dungog nakong sulti sa lalaki.
Sa iyang tingog palang kay kabalo nako kung kinsa.
I’m safe now.
Gi try nakog buka akong mata ug akong gipislit iyang aping. Soft kaayog aping ang buang.
“ Your dress is too revealing.” sulti niya ug iyang gipasuot sa akoa ang jacket. Siya mismoy ga suot sa akoa og jacket, maong ni smile ko gamay.
“ Who told you to drink alcohol, huh?” dungog pa nakong sulti niya.
Iya kong gi alsa ug nigakos nako siya sa liog. Humot kaayo iyang liog putik.
Luya nagud kaayo akong lawas ug wana koy kusog.
and everything went black.
[ to be continued...]