[ Morning Came.]
*MARIEL’s POV.
Today is the happiest day. Sayo kaayo ni mata para manglimpyo sa akong gihigdaan, magluto ug maligo. Nagsuot nako sa akong uniform ron. Alas sais na kapin ug naa ko diri sa gawas sa gate.
Siguro magbaklay nalang ko kay medyo duol raman sab.
I wonder if nakaabot na silang Ace diri ron. Unta safe ra sila.
*PEEP*
Dungog nakong preno sa sakyanan ug gilantaw nako.
Si Ace man diay. Nigawas siya sa sakyanan ug giduolan ko niya.
“ Come with us.” pang-hanggat niya.
Us? So naa pay uban ari sa sakyanan?
Giabrihan ni Josh ang bintana ug nakita nako si Jeremiah ug Kristof. Nag wave sila sa akoa, except ni Jeremiah.
“ Let’s go.” sulti ni Ace ug ipasulod na unta ko niya sa front seat pero gipugngan nako siya.
“ I'm your bodyguard, right? Ako dapat ang mag drive, dili ikaw.” sulti nako ug gipasulod nako siya ditso.
Naa pa unta siyay i-istorya pero gisirad-an na nako ang purtahan sa sakyanan ug niadto ko sa driver seat.
“ Are you sure about this? You know how to drive?” pangutana niya ug ni-smile rako.
Don’t underestimate me, Ace.
Gitudluan ko ni Kuya atong senior high pako kung unsaon pag drive sa sakyanan. Maski motor kabalo ko.
Gipa-andar na nako ang sakyanan ug gipabulhot.
Dungog nako nga ni-singgit sila ug si Ace grabeng pang-hawid sa kilid. Gapugonga rako sa akong katawa.
Epic kaayo ilang nawong ug wala ray minutes nakaabot nami.
Nigawas kog una sakyanan ug giabrihan ang purtahan sa front seat kung asa ga lingkod si Ace.
Pag-gawas niya kay luspad kaayo siya. Apil na si Josh, Kristoff, ug Jeremiah.
“ Wait uhm—” wapa nahuman og istorya si Josh kay nakasuka na siya.
“ You’re so cool, Mariel. No wonder why my brother and best friends likes yo—” sulti ni Kristof pero gisampongan ni Jeremiah iyang baba.
Unsa daw?
“ Will you shut up?” sulti ni Ace ug natak-om ni Kristof iyang baba.
Nabantayan nako si Jeremiah ron nga dili kaayo siya gapamansin sa akoa. Friendly biya kaayo siya sa akoa atong naa mi sa mall pero karon, ambot nag bag-o ra siyag kalit.
“ You look good in your uniform.” pag-compliment ni Jeremiah sa akoa ug morag ni-init akong aping.
“ Of course. She always looks good in everything she wears.” sambat ni Ace ug nitapad sa akoa.
Naa nami diri sa University ug nisulod nami. Tingala ko kay daghan kaayo mga babae ga atang ug grabeng shagit.
“ Josh, my loveee!”
“ Kristoff cutiee!”
“ Jeremiah, you’re so hot!”
“ Ace, ackk you’re so handsome!”
“ Josh, iyot ta!”Singgit sa mga babae ug nakuratan ko sa iliwit na gi-singgit. Naa diay sab bisaya diri. Naks.
Sikat diay kaayo ni sila? Grabe.
“ Who’s that bitch!”singgit sa usa ka babae ug napadulong sa akoa ang attention sa nilang tanan.
Shit. Nitago ko sa likod ni Ace kay ulaw kaayo.