11

205 2 0
                                    

POV*SADIE

Dostałam powiadomienie z instagrama.
*Emilka_:) wstawiła post na instagrama* bez wachania weszłam i zobaczyłam całą mokrą przyjaciółke Emilki. Zaczełam się śmiać Millie spojrzała na mnie jak na warjatke.

-Z czego się śmiejesz- Millie spojrzała mi w telefon i też zaczeła się śmiać.Weszłam w kometarze było ich sporo zdjęcie dodała 2 godziny temu.
Ludzie równierz się śmiali z Ashley a ona sama groziła Emilce że ją udusi za to zdjęcie.Jestem ciekawa czy Emilka pamięta o ty co się stało wczoraj mam nadzieje że tak i że to co mówiła to prawda. Chciałam do niej napisać ale bałam się. Co jeśli to był głupi zakład albo nic nie pamięta. Cholera czemu to musi być takie trudne odłożyłam telefon i schowałam twarz w dłoniach.

-Ej co jest Sadie-spytała zmartwiona Millie.

- Pomóż mi Millie ja cały czas o niej myśle nie moge przestać chce do niej npisać ale co jeśli to co mi powiedziała to tylko głupi żart? Albo nic nie pamięta co się wtedy stało chodź nie była jakoś bardzo pijana ale jeśli- nie wiedziałam co zrobić to wszystko tak mnie dobijało a jedynie czego pragnełam to to żeby też coś do mnie czuła i żeby była moją dziewczyną ale chyba zostało mi tylko o tym marzyć.

-Hej spokojnie. Wszystko będzie dobrze zobaczysz. A pozatym widziałam jak na ciebie patrzyła na imprezie i to nie był wzrok typu " nienawidze cię" tylko raczej "bądź moja i nigdy nie uciekaj"- po tych słowach nie wiedziałam co powiedzieć co jeśli Millie miała racje i Emilak coś do mnie czuje ale Millie żadko ma racje więc w tej sytuacje pewnie też nie ma. Cholera chce zapaść się pod ziemie i nigdy nie wychodzić.

- No nie wiem wątpie pewnie Ci się przwidziało- powiedziałam smutno.Nagle dostałam powiadomienie szybko wziełam swój telefon i zobaczyłam kto to. To była Emilka

Emilka_:) Hej jak tam po imprezie dom cały?

Uśmiechnełam się.

Sadie^^Hej u mnie wszystko git a dom jest naszczęście cały. A jak tam u ciebie?

Emilka_:) U mnie też git:)

Sadie^^ :)

Emilka_:) Emmm chciałam o coś zapytać ale trochę się boje
*wiadomość nie została wysłana*

Emilka:) No dobra to jak wszystko git to narazie

Sadie^^ Pa.

POV* EMILKA

-Dała kropke na końcu to źle?-spojrzałam na Ashley. Po tym jak zjadłyśmy śniadanie wszystko jej powiedziałam dziewczyna mnie przeprosiła że nam przeszkodziła i powiedziała że wiedziała już od dawna że Sadie mi się podoba bo było widać jak na nią patrze na korytarzu w szkole czy na imprezie.

- Chyba jest zła lub jest je smutno-spojrzała na mnie- Musisz iść do niej i z nią pogadać bo przez telefon to ty nic jej nie powiesz bo się bojisz a nie ma czego bo obie coś do siebie czujecie widać to.- Ashley zaczeła mi tłumaczyć że powninnam do niej iść a ja odpłynałam w myślach
              

Czy dasz radę zmienić się dla mnie/Sadie SinkOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz