Stałam pod jej drzwiami i trochę się wachałam. Nawet nie wiem jak mam zacząć rozmowe. Jeszcze chwile tak stałam aż wreszcie zadzwoniłam dzwonkiem.Nikt nie odpowiadał.Może pobiegła gdzieś indziej niż do domu. Tylko gdzie? Cholera gdybym była Emilką gdzie bym pobiegła?Zastanawiałam się z dobre 5 minut.Jej przyjaciółka odpada bo przecież jest w szkole. A park jest tak wielki że będe jej szukać do końca dnia może usiąde tu i po prostu zaczekam na nią. Nawet jeśli będe musiała tu siedzieć dniami i nocami i tak będe czekać.
POV*EMILKA
Uciekłam w pewne miejsce siedze na takim niby klifie i patrze na miasto nocą pięknie to wygląda. Zawsze tu przychodziłam gdy było źle. Kiedy kłóciłam się z rodzicami szłam tutaj i siedziałam po kilka godziń wpatrując się na widok przed sobą.
Zrobiłam zdjęcie i wstawiłam na instagrama z podpisem
Dlaczego wszystko musi być aż tak trudne?
Weszłam na wiadomości z Sadie.Skoro nie potrafie jej tego powiedzieć w oczy to może jej to napisze.Wiem mało romantyczne i w ogóle.
Emilka_:) Cześć
Wysłałam.Cholera to głupi pomysł.Chciałam już usunąć wiadomość ale Sadie odczytała
Sadie^^ Hej
Emilka_:) Przepraszam
Sadie^^ Nie przepraszaj nic się nie stało
Emilka_:) Właśnie stało się zachowałam się jak ostatnia idotka bardzo cię przepraszam
Emilka_:) I przepraszam że nie potrafie Ci powiedzieć tego w twarz ale kocham cię Sadie
Po tej widomości szybko wyłączyłam telefon. Wstałam i zaczełam kierować się w stronę domu.
POV*SADIE
Emilka_:) I przepraszam że nie potrafie Ci powiedzieć tego w twarz ale kocham cię Sadie
Ona mnie kocha.O kurwa kurwa.Zaczełam skakać jak warjatka.Sąsiedzi Emilki patrzyli na mnie jak na debila ale obecnie mam to w dupie ona mnie kocha.
CZYTASZ
Czy dasz radę zmienić się dla mnie/Sadie Sink
JugendliteraturEmilka szkolna suka Sadie normalna dziewczyna Jak potoczą się ich losy? .............. sceny 18+ wulgaryzmy czytasz na własną odpowiedzialność