Felix mi?

5.5K 295 434
                                    

Felix çok güzel biriydi.Babaları hapse girdikten sonra 2 kardeşi ile ortada kalmıştılar.Babası iş yerinde bir kavgada taşıdığı silah patladığı için o kavgada olan biri vurulmuştu.Babaları bar gibi bir yerde çalışıyordu.Aslında yanında silah taşımamalıydı.Felixin annesi ise pavyonda çalışan bir kadındı.Felix küçüklüğünden beri 2 kardeşine bakıyordu.Annesi gece adam getiriyordu eve.Felix bu durumdan iğreniyordu.Annesi onu hizmetçi gibi kullanıyordu hatta yanlış birşey gördüğünde onu banyoya götürüp soğuk suyun altında yıkıyordu.Ve çokça dövüyordu.Babası birgün vicüdünda ki morlukları görmüştü.O gün evde büyük bir kavga olmuştu.Felix kardeşlerini alıp odaya gmtürmüştü ağlamamaları için.Kapıyı kapattı ve onları eğlendirmeye çalışıyordu.Kardeşlerinin adı Jeongin ve seungmindi.Felix onları çok ama çok seviyordu.Ve o gün annesi evi terketti , birdaha da gelmedi.Felix 19 yaşına gelmişti.Kardeşleriyle de zaten pek yoktu aralarında.Felix okula gidiyordu.Aynı şekilde kardeşleride.Zaten bu olay 19 yaşındayken olmuştu.Babası o zaman gitmişti.O gideli 2 yıl oldu yani Felix şuan 21 yaşında kardeşleride 20 yaşında işte hikaye şimdi başlıyor..

Felix hergün okuldan sonra işe gidiyordu markette çalışıyordu.Kardeşleri rahat olması için.Maaşını aldığı zaman.Kardeşi Jeongin geceleri geç saatte geliyordu.Bazen sarhoş oluyordu nazende normal geliyordu.Felix günün sonunda ne çevirdiğini öğrenmek istedi.

-Ben çıkıyorum

-Tamam Felix görüşürüz

-Seungmin ben gidiyorum.

-Tamam Felixx !

Felix çok güzel giyinmişti.

-Nereye böyle ?

Dedi Jeongin.

-Hiç biryere

-Öyle olsun bu saatte bu kıyafetle nereye gidiyorsan

-Hiçbir yere hadi ben kaçar

-Öyle olsun

Felix dışarı çıktı saat geçti.O gittiği gibi Jeonginde arkasından çıktı.O da kıyafet giymişti.Felix kardeşini takip ediyordu.Çok garip bir yere gelmişti.Felix okumaya çalışıyordu.

"Yeji'nin barı"

Yazıyordu tabelada.Felix içeri attı kendini.Burası çok kalabalıktı.İçerisi farklı bir dünyaydı.Kadınlar adamlarla dans ediyordu.Burası bildiğin çok kötü bir yerdi.Kardeşinim buraya niçin geldiğini daha bilmiyordu.Heryer insandı.Çok ama çok kalabalıktı.Herkes çok saçma dans ediyordu.En son böyle bir yere annesi için gelmişti.

-Leydim birşeyler içmek istermisin?

-Yok teşekkürler

-Hadi kırma beni al birazcık iç

-Yok sağolun

Felix arkasını döndü gidicekti.Ama gizemli adam onun ellini tuttu bu adamın elli Felix'in ellinden büyüktü.Felixi kendisine çekti.Belinden tutu.Felix şapkanın altındaki adamı göremedi.

-Bırakırmısınız efendim

-Efendim mi ?

Gizemli adam bırakmıştı Felix'i Felix giderken kısık birşekilde.

-Demekli Jeongin'in gerçekten bahsettiği Felix bu çok güzelmiş dediği gibi..

Gizemli adam Bir masaya geçti..

you will love what i do, Felix?/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin