beni neden buraya getirdiniz..

2.6K 206 273
                                    

-Sürpriz yapayım dedim.

-Çabuk içeri gir abim görmesin seni  birazdan gelir çabuk gir!

-Tamamm

Jeongin adamı içeri oturtu.

-Neden geldin ?

-Paramı almak için süren doldu biliyorsun hatta birazdan biticek tik tak tik tak

-Ne istiyorsun para karşılığında? Çünkü benim o kadar param yok

-Düşünmem gerek.

Bilinmeyen adam düşünüyordu Jeongin ne diyeceğini merak ediyordu.Adam ağzından şu çıktı.

-Ya şimdi bana paramı ödeyeceksin yada o benim olucak

-O derken?

-Hımm bence anladın

-Felix'imi

-Aferinn evet teklifim bu yoksa Felix'i bu konuya katıcam.

-Hayır asla  katma

-Zaten Felix'ten nefret etmiyormusun seni ne kadar büyütsede annen gibi ondan hep nefret ettin.Aman şimdi bunları boşver.

-Sen annemi nerden biliyorsun

-Bilmiyorum aslında sadece bir bilgiliyim.şimdi Felix mi  vereceksin parayı mı ödüyeceksin?

Felix maaşını almıştı eve doğru geliyordu.Kardeşlerine hediyede almıştı maaşından.Eve geliyordu.Evin yolu kısalması için arka bir sokağa girmişti.İki adam önünü kesti.Felix korkmaya başlamıştı bu kaba adamlar Felix'in üstüne doğru yürüyorduçünkü.Felix koşmaya başladı arkasını dönüp ama oradada adamlar vardı.Ve Felix'i bacağından tuttular.Felix kurtulmak için çabalıyordu.Sonra bir peçete getirdiler yüzüne doğru.Bu bayıltmak içindi.Felix ne olduğunu anlamamamıştı bile..
Felix sanırım kaçırılmıştı..Elleri bağlıydı,ağzını kapatmıştılar.Gözleri kapalıydı.Sadece arabada olduğunu anlamıştı. Zaten bir süre sonra tekrar bayılmıştı.Bu sefer gözünü açabilmişti.Bir yatağın üstünde yatıyordu.Kollarını çözmüşlerdi.Çok garip bir müzik çalıyordu arkada.

"Bu gece gel benim ol diyemem.Sana ben aşkımı söyleyemem.Utunarım beni öp diyemem..."

Yüksek bir sesle bir adam sesi geldi

-Felix hangi odaya koydunuz ?

-Şu odaya efendim kapıyıda kapattık.

-Tamamdır teşekkürler.

Felix yatakta oturuyordu zaten buradan kaçamazdı.O adam içeri girdi.Ellinde şarap şişesi vardı.

-Merhaba Lee Felix baya birgün konuğumuzsun burada

-Benim kardeşlerim var.Onlar bensiz bir hiç lütfen bırakın beni...

-Sence kardeşleriniz sizi merak ediyor mu?

-Tabi ki merak ediyorlar

Kardeşinizin izniyle buraya geldiniz. Borçları karşılığında sizi bana sattı. Hatta sizin üstünüzde istediğim herşeyide yapabileceğim bir kağıt bile imzaladı.

you will love what i do, Felix?/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin