Hyunjin beni burda bırakmaz

1K 96 131
                                    

Biri Felix'in başını tutu yukarı kaldırdı.

-Felix Felix ah gariban Felix.Sonunda kalktın.Jeongin nerde?bize olan borçlarını ödemedi daha.Bende dedimki Felix bize yardım eder.Ellindeki yüzüğü çıkarın!

-Tamam efendim!

Felix'in ellindeki yüzüğü çıkardılar.

-Hmm bu kadar değersiz mı görüyor seni çok ucuz birşey bu sadece 7.505.90 dolar yani

Felix gözünü açtı.

-Hyunjin beni burada bırakmaz!kurtarıcak beni

-Tamam sakin seni kurtaramaz demedik.Ya bize kardeşinin borçlarını ödersiniz yoksa sen baybay.

Eliyle silah hareketi yaptı ve başına dayadı."Bam" dedi.

-Karar senin tik..tak..tik..tak! Aaa bir dakika sevgilin arıyor.Merhaba Hwang nasılsın?Dur bir dakika haporlere vereyim seni bir dakika.

Haporleri açtı Hyunjin ile konuşmaya başladı.korumalarına Felix'in ağzını bantlamalarını emretti .Felix'in ağzını bantladılar.

-Merhaba Hwang nasılsın?Beni hatırladın mı?

-Felix senin ellinde mi?

-Benim sana bir sözüm vardı hatırlar mısın ? Benim sevdiğim kişiyi ellimden aldın bende senin çok sevdiğin birini alacağım diye.Ahh işte bugüne nasipmiş.Ya Felix'i öldürürüm yada bir düşüneyim kardeşinin yaptığı tam 90 bin doları ödüyeceksin.Yada benim sevdiğim kişiye yaptığın gibi Felix'i komaya sokarım sen bilirsin ne de onunda borçları vardı ona kaç el ateş etmiştin 1..2..3..4.. ahh doğruya tam 12 el ateş ettin.Şuan o hâlâ komada.Ahh iyilik yapmıştın dimi bana öldürmeyip keşke ona değil bana yapsaydın.O sana ne yaptı ya Han sana naptı.Yarına kadar süren var yoksa ben Felix'i öldüreceğim bay bay.

Adam telefonu kapattı.Ve gözlerini sildi.

-Felix'in ağzını açabilirsiniz.

Felix'in ağzını sertçe açtılar.Adam sinirlendi.

-Napıyonuz siz be ! çıkın dışarı.Çık!

Korumaları odadan çıktı.

-Felix korkma benden , ben öyle biri değilim seni öldürmem asla şuana kadar birine zarar vermedim.Sadece seni tutacağım korkma.Sadece sana bazı gerçekleri anlatmak için çağırdım.Jeongin biliyorum konu oda değil aslında Jeongin iyi biri.Ama bazen sinir krizi geçiriyor hatta 90 bin dolar umrumda bile değil.Onu hastaneye götürdüm ona ilaç verirlerse aldım iyileşmesi için herşeyi yapıyorum.

-Kimsin sen?

-Ben minho bir dakika bu çok önemli biri.

Minho dışarı çıktı önemli biri hakkında sanırım bu bahsettiği han'dı yani doktoru herhalde.

Hyunjin gerçekten kötü birimiydi?

Felix'in kafası karışmıştı.Minho bir süre sonra içeri girdi.

-Çok iyi bir haber aldım ben gitmem gerekiyor ama seni burada bırakmıyacağım sende bizimle hastaneye geliceksin Han iyiymiş artık yoğum bakımda değilmiş komadan çıkmış.Kalk gidiyoz gızz

-Ya kavga çıkarsa.

-Birşey yapamaz korkma biz zaten önceden yakın arkadaştık sonra ne oldu bilmiyorum kavga çıktı.Ve bana kin besledi sonrada okuldan gitti.Biliyormusun Felix ben hala onu kardeşim gibi görüyorum. Bana ne kadar acı versede o hâlâ benim kardeşim gibi sevdiğim biri.Muhakak o dosyaları gördün sende onların hepsi cinayete kurban giden insanların dosyaları muhakak bunları görmedin sadece borcu olanları gördün.

-Cinayete kurban gidenler neden gittiler.

-Hyunjin'de onu araştırıyordu ama sonra herkes ona borç yapmaya başladı oda borç yapanların dosyalarını alıyordu.Yani aslında Hyunjin kötü biri değildi.Ama Han'ıma yaptıkları.1 gün boyunca aç bıraktı.Sonra sonra ise dediğim gibi 12 el ateş etti.Hadi seni çözeyimde dışarı çıkalım yarın zaten Hyunjin öder parayı.Sende gidersin.İstersen seni Kardeşlerine bırakayayım.Ama Felix senden tek istediğim şey Hyunjin'den han'ın dosyasını bulup bana getirmen.Lütfen Felix yalvarırım.

Minho Felix'in bileklerini çözdü.

-Lütfen bunu yap

Dedi Minho ve Felix'i tuttu dışarı çıkardı.Dediğini yaptı kardeşinin yanına bıraktı.Seungmin ona kocaman sarıldı uzun zamandır konuşmuyorlardı.Beraber konuştular.Sonra saat 8 oldu Jeongin eve geldi.Jeongini Hyunjin bırakmıştı.Jeongin harap olmuş,gözleri şişmiş çok kötü geldi eve. Felix saklanması gerekiyordu.Ama zaten Jeongin onu görmemişti bile odasına gitti direk.Felix perdesin arkasından bakıyordu Hyunjin'in arabasının arkası para ile doluydu.Gerçekten Hyunjin Felix için herşeyi yapabilecekmiş.Ama han denilen kişiyi gerçekten Minho'ya düşman olduğu için mi vurmuştu? Bilmiyorum.Ama o dosyayı bulucaktı.Hyunjin Minho'ya gidip tüm parayı vermiş Minho'da kardeşlerinin yanında kalıyor demiş.Gece 3 gibi Hyunjin geldi Felix'i kucağına alıp arabaya bindirdi.Sabah açtığında Felix tekrar o evdeydi. Yatakta yatıyordu.Ayağa hızlı bir şekilde kalktı.Koridora çıktı.Çalışma odasına girdi.Dosyalar yoktu.Öğrenmesi gerekiyordu.Nerde olduğuna dahil.Hyunjin kalkmıştı.Felix yüzünü yıkıyordu.Hyunjin:

-Günaydın Felix

Felix hiçbirşey demedi yüzünü yıkadı.Hyunjin arkadan Felix'e yaklaştı.Felix hemen önüne döndü ve şöyle dedi:

-Ne yapıyorsun sen be bırak beni

-Gene iki yabancı mı olduk Felix?Ne oldu da böyle oldun daha dün seni öperken hiçbirşey yoktu ne oldu da böyle oldun minho mu yaptı? Ne dedi benim hakkımda şerefsiz.

Felix Hyunjin'e tokat attı.Ve boynundaki eski bıçak izini gördü.İzi kalmış sadece.Hyunjin o şekilde kaldı.Daha da hırslanmaya başladı Hyunjin.Bunu Felix ilk defa görüyordu.Felix'i kollarından tuttu duvara doğru yasladı.Felix'in kollarını yukarı şekilde tutuyordu.

-Hyunjin bırak beni ne yapıyorsun bırak beni!

Bu sefer hizmetçi bir işe yaramıştı.Hizmetçi Hyunjin'i ittirdi.Felixi aldı.

-Efendim bu sefer sizden özür dilemiyeceğim ilaçlarınızı içiyormusunuz? Bu siz değilsiniz..

Hyunjin kriz geçiriyordu, be belli oluyordu.Felix gene dayanamayıp yanına gitti.Hyunjin ilk defa sevdiği birinden tokat yemişti çünkü sürekli bahsettiği yüzü buydu sanırım Felix'e."Ne olacağını bilemem" diyordu sürekli.Felix yinede Hyunjin'in yanına gitti.Ellini tuttu.

-Özür dilerim özür dilerim

Hyunjin tekrar o eski haline gelmişti.

-özür dilemene gerek yok Felix gene kendimden geçtim.Sana birşey yapmaya çalışmışsam  özür dilerim.

-Boynundaki izi kim yaptı.

-Han Jisung

~Bölüm sonu~

you will love what i do, Felix?/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin