Sabah olmuştu Hyunjin bu sefer erkenden kalktı.Felix'e güveniyordu bu yüzden anahtarı bıraktı ve dışarı çıktı.Felix sonunda kalkmıştı.
-Başım ağrıyo noldu bana?
Hizmetçi hemen kapıya geldi.
Efendim iyimisiniz?
Noldu bana?
Efendim bilmiyorum.Sadece sabah geldiğimizde burası dağınıktı.Hyunjin bey emretti burayı toparlamamız için.Sabah sizi görünce birşey yapmadık.Şimdi kalktığınızı gördük ve hemen geldik.
Bu oda kimin odası?
Efendim Hyunjin'in odasındasınız.
Hyunjin nerde ?
Sabah erkenden çıktı. Nereye gittiğini bilmiyoruz.Ve sizin içinde bir anahtar bıraktı çalışma odasının anahtarını.Başım ağrıyo demiştiniz isterseniz ilaç getireyim.
Yok sağolun ben Lavaboya kadar gideceğim.Gelince toparlamınıza yardım edeyim isterseniz.
Yok gerek efendim terlikleriniz burda.
Felix terliklerini giydi.Ve odadan ayrıldı.Yüzünü yıkadı.Anahtara baktı.Çalışma odasına girecekti.Koşmaya başladı çalışma odasına girecekken anahtarı yere düşürdü.Etrafa bakındı kimseler yoktu anahtarı aldı ve kapıyı açtı direk içeriye girdi.Kapıyı kapatmadan.Dolapları açtı onca dosya ortalıktan yok olmuştu.Tüm dolapları açtı.Kafayı deliricekti.Nasıl yok olmuştu onca dosya.Hyunjin eve geri gelmişti.Felix gelme sesini duyamamıştı.Hyunjin içeri girdi ve kapıyı kapattı.
Hyunjin!
Felix ayağı kalktı hemen.Hyunjin Felix'e yaklaştı.
Noldu Felix neden benden korkuyorsun?Dün gece hiç birşeyin yoktu?
Yoo korkmuyorum kim demiş?
Hyunjin Felix'e daha da yakınlaştı.
Neden benden korkuyorsun
Senden korkmuyorum
Bana beni sevdiğini söyle Felix dün geceki gibi
Seni sevmiyorum
Hadi isyan etme Felix
Hyunjin yapma istemiyorum
Birşey yapmıyorum Felix.Sana dokunmadım bile.Bak ellerim yukarıda.Zaten sana birşey yapmak isteseydim dün gece sarhoşken yapardım Felix.Ama hiçbirşey yapmadım.
Git o zaman yakınlaşma bana.
Artık kaçak bir yerin yok Felix.Bu içerisindeyiz.Tabi ki biri girene kadar.Zaten şuan kimse gelmez buraya.
Hyunjin Felix'i öpüceken
Kapı açılır.
Efendim
Sizin gibi hizmetçi olmaz olsun ! Ne var noldu gene ?
Özür dilerim efendim.Sizinle birşey konuşmak için girmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you will love what i do, Felix?/Hyunlix
RandomKardeşi yüzünden psikopat bir mafya adamı tarafından kaçırılan Felix'i anlatıyor. Bu heyecan dolu fici okumuyacak mısın?