Yine öptü beni dudaktan

540 53 50
                                    

-Islanmak için mi geldik biz buraya Felix? Şimdi ne diyecekler hâlimize.

Felix Hyunjin'e yaklaştı.

-Evet eğlenmek için gelmedik mii??

Dedi Felix

-Kim bilir gelen geçen bize ne diyor?

Felix laf söyleyim derken yere yapışıyordu.

-Kendileri böyle olamadıkları için kıskanıyorlardır aşkom

Dedi Felix ve bir anda suyun içine düştü. Artık ful ıslanmıştı. Hyunjin'i de tutmuştu ama Hyunjin düşmedi.

-Sen neden düşmedin amaa

-Bana birşey olmaz Bebeğim

Felix heryeri ıslanmış suyun altında duruyordu.

-Ben ıslanmışsam sende ıslanıcaksın

Dedi Felix ve Hyunjin'in üstüne su fırlatmaya başladı.

-Dur üstümde telefon var bırakayım öyle geri geleyim o zaman görürsün ıslatmayı.

Dedi Hyunjin ve değerli eşyalarını kumlara bıraktı. Geri geldi. Bu sefer ikiside ıslanmıştı. En çok ıslanan Felix idi. Beraber çok güzel vakit geçiriyordular. Sadece Hyunjin değil Felix'te çok güzel vakit geçirmişti. Beraber çok mutlu gözüküyordular. İlk defa kavga etmemişlerdi. Çok güzel davranıyordu birbirlerine. Felix'te daha hiç naz yapmamıştı bugün. İyice birbirlerini ıslattıktan sonra gülüyordular. Felix'in saçları çok garip duruyordu. Hyunjin saçını elli ile geriye doğru attı önündeki saçları.
Felix gülmekten ara verdi ve sesizce "Bir insan nasıl bu kadar seksi  olabilir " dedi. Hyunjin gerçektende çok seksi duruyordu.

-Hadi artık gidelim üşütüceksin

Dedi Hyunjin. Felix hiç gitmeye istekli değildi. Hyunjin Felix'e yaklaştı ıslak saçına dokundu. Yavaşça elli beline doğru indi. Felix'i kendine doğru çekti. Felix'te bu yakınlaşmaya tamam dermiş gibi gözünü kapattıp Hyunjin'in dudağına yaklaştı. Hyunjin'de Felix'in dudağını öptü. Ama bir süre sonra kendisi geri çekildi.

-Neden bu kadar güzelsin ki ?

Diye sordu Hyunjin Felix'e.

-Bilmem gerçekten o kadar güzelmiymişim

Dedi. Ellini Hyunjin'in dudağına koyup yavaşça indirdi.

-Gerçekten o kadar güzelsin

Dedi Hyunjin. Sonra artık eve gitmelerini ve saçını nasıl kurutacağını söyledi. Felix'te buna karşılık kendi saçına bak dedi gülerek. Ve sonunda sadece ayaklarını sokucakken her tarafları ıslanmıştı. En çokta dediğim gibi Felix ıslanmıştı. Şoför şok oldu.

-Efendim siz naptınız ?

Dedi. Hyunjin karşılık verdi hemen.

-Özür dilerim ama sizene yani. Lütfen sizinle ilgili olmayan hiçbirşeye karışmayın. Sizene yani birdaha da şuan emir veriyorum, eğer biz Felix ile odadaysak saçma salak bahaneniz varsa girmeyin . Lütfen bizi bir rahat bırakın.

Dedi Hyunjin ve arabaya girdi. Felix zaten arabada oturuyordu.

-Ne konuştun ? Yani çok şey konuşuyordun ne biliyim böyle çok ciddi birşeymiş gibi.

-Boş ver Felix

Dedi Hyunjin. Felix karşılık verdi.

-Sen bana trip mi atıyon bak gene naz yaparım görürsün.

Dedi Felix. Hyunjin gülmeye başladı.

-Ne tripi onlar benden sorulmaz senden sorunur.

Dedi Hyunjin gülerek.

-Tabi canım. Başka kimden sorulacak

Dedi Felix. Sonra ıslak saçlarını Hyunjin'in üstüne koydu.

-Niyetim şerefsizlik olsun buarada öyüzden omzuna yattım çünkü senin üstün ıslak değildi ıslak olsun diye.

-Islak olursa olsun hiç sıkıntı yok

Dedi Hyunjin. Felix soru sormaya başladı.

-Basketbol maçın ne zaman ?

-Yarın

-Wow o kadar yakın mı gerçekten?

-Evet

-Ben nerede oturacağım pekiya tam

-Şeye oturacaksın hani yedekler olur ya oraya aldırdım seni bilerek. Yarın  yedeklerin yanına gideceksin. Bazen bende yedeklerin yanında oturacağım o zaman direk yanına gelirim.

-Tamam ne güzel işte bende ilk defa seni rahat kıyafetlerle göreceğim

-Sen istersen herzaman giyinirim hiç sıkıntı yok.

-Öyle diyorsan artık seni ben giydircem.

-Tamam ama ben iki dakikalık bir yere gideceğim öyüzden eve bir 10 dakika geç kalabilirim sen duş falan al zaten sen duştan çıkana kadar ben gelirim. Zaten sonra yemek falan yeriz bende bugün erken yatarım. Sende istersen yatarsın. Sonra erken çıkarız zaten sabah 5 gibi çıkarız artık. Zaten maç 8 de başlıyor.

-Bak bugünde senin hakkında yeni şeyler öğrendim. Eskiden resim çizmeyi sevdiğini fotoğraf çektiğini,dans ettiğini biliyordum şimdi içine bide basketbol eklendi tam oldu. Hiç ödül kazandın mı?

-Har maçta ödül kazanıyorum.

-Hiç bana göstermedin?

-Daha hobi odama hiç  girmedinki.

-Nasıl ben sadece evin beni kaçırıp koyduğunuz yeri biliyorum diğer taraflarını bilmiyorum. Bide işte oyun oynarken çamaşırhaneyi öğrendim o kadar. Daha kim bilir öğrenmediğim daha ne taraf var.

-Şimdi sana kısaca söylüyorum.Tam 7 tane bölüm var. Sen Ana evi biliyorsun. Bide daha bilmediğin yerler var. Çamaşırhane bu 7 kısmın içine girmiyor. Buda misafirlerin kaldığı yerde içeri girmiyor. Yani daha sen en baştasın. Evlenene kadar bilmen gerekiyor adın kadar iyi. Annemin gözüne girmen için. Bide çok ama çok ayrı bir yer var orasıda sera ama öğrenirsin kolay yani. Bide annemlerin evine götüreceğim birgün seni haberin olsun.

Dedi Hyunjin. Felix şaşırmıştı. Nereden bilebilirdi ki onca ev kısmını. O küçük bir evden gelmişti buralara. Sonrada zaten olanları biliyorsunuz. Jeongin alışıktı zaten. Misafirler gitmişti . Onlar dışarıdayken.. Felix eve geldi ve duş almaya gitti. Eve geldiğinde saat 8 gibiydi. Duşunu alıp yatıcaktı zaten yarın özel bir gündü.  Hyunjin gelmemişti. Bu özel iş neydi acaba?
Dosyaları inceliyorlardı tek tek. Bir dosya kaybolmuştu. Gereksizdi ama bu önemli bir dosyaydı onun için. Hikaye ile ilgisi olmadığı için anlatmayacağım. Felix duşunu alıp çıktı ve yattağına yatmaya gitti. Zaten o yattıktan sonra Hyunjin gelmişti. O da geldiği gibi duş alıp yatmıştı.

Gece yarısıydı. Saat 2 gibiydi. Seungmin'in kapısı çaldı. Tek başınaydı evde yarın Jeongin gelicekti. Kapıyı çalıyordu.

-Tamam geldim bir dakikaa

Dedi Seungmin. Açtı kapıyı. Ve karşısında..

~Bölüm sonu~
(Büyük finale son 7 bölüm)

you will love what i do, Felix?/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin