-Han mı?
-evet Han yaptı.
-komada olan han yaptı.Minho'nun sevdiği kişi.
-Evet
Hyunjin Felix'in elline baktı.
-Yüzüğün nerde Felix ?
Felix hiçbirşey demedi sakin bir şekilde sordu tekrar.
-Yüzüğün nerede Felix?
-Ben onu kardeşlerimde unuttum.
-Minho mu aldı?
-Hayır neden alsın ki aman boşver sen boynuna nolduğunu anlatıcakmısın?
-Dedim ya Han Jisung yaptı melek han Jisung
-Anlat artık
-kesti işte
-Nasıl kesti?
-Sence ben en yakın arkadaşımdan küçük birşey için küseceğimi mi sandın.Benle ne kadar yakın olursa Han'ın dosyasını alıcaktı. Öyüzden ona küstüm ben , beni bıçakladığı için almaya çalışıyordu. Bende o an ateş etmeye başladım bahsedilen o 12 el ateşi.Bende istemezdim komaya girmesini.
-Yani o dosyayı öyüzden istiyor yakıpta ortadan yok etmek için.
-bıçakla kesti boğazımı.O an ellime silahım geldi ve bende sıktım. Bu kadar evet doğru dosyayı alıp yok edicekti.
-Peki bu olayı neden bana önceden anlatmadın Hyunjin?
-Dinlermiydin ki ? Asla dinlemiyorsun saçma salak şeylerde naz yapıyorsun.Birgün sevip birgün bırakıyorsun karar ver Felix.Bende öyle davranayayım sana herşey tam oldu bu sefer beni seviyor diyorum yarın bambaşka biri oluyorsun.Anlamıyorum seni Felix.Bu boynundaki izin bıraktı özden daha kötü bana yaptıkların.Biliyorum sende çok acı çektin anlıyorum seni ama bırakta o yaraları beraber silelim.İzin ver bana Felix. O zaman neden geldin bana güvenmediğin için.
-Jeongin seni öptü.Daha ben sana yakınlaşamıyorken onun yaptığı.
-Felix asla asla o beni gelip öptü Jeongin benlik değil zaten asla da olmaz seni seviyorum sadece seni.
-Bana onuda söylemedin
-Söyleseydim ne değişecekti?
-en azından kiminle buluşucağını öğrenecektim.
-Sen beni mi kıskanıyon?
-Olabilir ama Han komadan çıkmış istersen ziyarete gidelim.
-İftira atıcaklar bana
-Hiç birşey diyemezler ben senin yanında olacağım.
Felix Hyunjin'in yanığını seviyordu. Felix Hyunjin'in dudağına doğru yaklaştı ve onu öptü.Şöyle dedi:
-Ölüm beni bu dünyadan ayırana kadar Seni seveceğim Hwang. Ama bir şartla sende hiçbirşeyi benden saklamıyacaksın.Anlaştık mı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you will love what i do, Felix?/Hyunlix
CasualeKardeşi yüzünden psikopat bir mafya adamı tarafından kaçırılan Felix'i anlatıyor. Bu heyecan dolu fici okumuyacak mısın?