Seungmin geri gitti.
-Pardon ?
-Duydun
-Ne kadar azgın bir insansın
-Ne alaka sadece bir teklifti.
-Teklifiniz sizde kalsın ben kardeşimi görmek istiyorum!
Bang Chan Seungmin'e dokundu.
-Dokunmayın bana !
-Sesiz ol insanlar duyacak
-Duyarlarsa duysunlar.JEONGİN SENİN İÇİN GELDİM KARDEŞİM!
Herkes dışarı çıkmaya başladı.Bang Chan sinirlenmişti
-Bak canım benim sus. Yanlış anlıyacaklar
Tüm topluluk onlara bakıyorlardı.Seungmin kolunu hızlı bir hareket yaptı ve içeri girdi.Bang Chan insanları gönderiyordu birşey yok diye.O sırada Seungmin içeri girdi.Koridorlarda koşuyordu.Hizmetçiler hemen güvenlikleri çağırdı.Seungmin hızlı hareket etmeliydi.Bir süre sonra tüm ekipler hareket etmeye başladı.(Hyunjin'de de böyleydi ama Felix için onları izine çıkardı.) Kameralar sadece Seungmin'i gösteriyordu. Bağırıyordu kardeşinin adını. Jeongin'i kilitlemiştiler. Sesler çoğalmaya başlıyordu. Seungmin koşuyordu.Ve bam başka bir koridora gelmişti bu yolun sonuydu. Korumalar ilerliyordu. Bang Chan denilen kişinin sesini duydu. Emrediyordu korumalarına "Bulun!" Diye.Seungmin duvara yaslandı ve duvar açıldı.İçeri doğru yuvarlandı.
-Demekli buradaydın
Dedi.Seungmin'i tuttu ve yere attı.
-01 koridor tamam
Dedi koruma.Seungmin ayağa kalkmaya çalıştı ama silah tuttuyordu adam.Bir süre sonra Bang Chan geldi.
-Sana kardeşini göremezsin demiştim.Alın götürün şunu kapıları kapattın.
Jeongin diğer odadan bağrıyordu.
-Seungmin sesim geliyor mu ? Kardeşim beni burdan kurtar.
Bang Chan sinirli bir şekilde başka bir emir verdi.
-Susturun şunu!
-Tamamdır efendim!
Bang Chan üstünü düzelti.Ve korumasına sakin bir şekilde.
-Bu yakışıklıyı götürün. Teklifim hâlâ geçerli Seungmin görüşmek üzere Bebeğim
Dedi ve koridor da yürümeye başladı.Çok garip bir adamdı yada Seungmin ilk defa böyle kişileri görüyordu.Kaldırdılar ve dışarı çıkardılar.Felix bunlar olurken hâlâ uyuyordu. Felix gözünü açtı.sonra kafasını kaldırdı. Garip olmuştu.
-İyi misin
Diye sordu Hyunjin.Cevap verdi Felix
-Jeongin'den haber geldi mi ?
-Bilmiyorum Neden sordun?
-Benden birşey saklamıyorsun dimi Hyunjin ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you will love what i do, Felix?/Hyunlix
De TodoKardeşi yüzünden psikopat bir mafya adamı tarafından kaçırılan Felix'i anlatıyor. Bu heyecan dolu fici okumuyacak mısın?