Cesaretin var mı aşka?

1.4K 115 206
                                    

Hyunjin Hyunjin gerçekten herşey Hyunjin'in yüzünden miydi?

Felix sabah erkenden kalkmıştı.Dışarı çıktı.Koridorlara heryeri tek tek inceliyordu.Hayatında bir villa mı görmüştü ki gezmesin.Felix sakin sakin evi geziyordu evin bir yerine girince başka bir oda çıkıyordu.Bir labirent gibiydi ev.Bir oda girdi.Bu oda silahlarla doluydu.Heryerde başka bir sözleşme çıkıyordu.Bu oda diğer odalardan farklıydı.Her yerde başka bir aile ile yaptığı sözleşmeler çıkıyordu.Ama hiçbirini kaçırma yoktu hepsinde paraları 2 yıllık ödeme içindi.Ve eğer ödeyemezse sonu kötü olacağı yazıyordu.Ve en sonunda kendi dosyasını buldu.İçini açtı ve okumaya başladı.Bu bildiğin herşeyi hakkındaydı.Başında fotoğrafı da vardı.Burada tüm imzalı kağıtlar vardı.
Koridordan hızlı adım izleri yankılandı.

-Nereye gitti?!

Efendim sizin odanıza girdi

Felix senin burada ne işin var çabuk çık dışarı!

Tamam sakin ol

Hyunjin Felix'in ellinden dosyasını hızlıca aldı.Ve odanın farklı bir köşesine koydu.

Birdaha benden izinsiz hiçbir şeye dokunamazsın çabuk çık buradan!

Tamam sakin ol

Felix çık dedim!

Felix odadan çıktı.Hyunjinde arkasından kapıyı hemen kitledi.Felix kendi kendine gezinmeye başladı.Hyunjin Felix'i kollundan tuttu.

-Noldu Hyunjin ?

Bir gel

Kolum acıyor bırakırmısın?

Hyunjin Felix'i aldı.Bir odaya getirdi ve Felix'i yatağa doğru ittirdi.kapıyı kapattı.

Hyunjin noluyor neden beni bu odaya getirdin?

Gece bir tören var ve bende davetliyim

Napabilirim?

Felix sende geliceksin

Pardon da ben senin neyin oluyorum?

Herkese sevgilim ile geleceğim dedim ve bu baloya sende benimle geliceksin.

Ben sevgilin değilim Hyunjin sadece beni tutsak tutuyorsun.

Felix bu gece benimle geliyorsun bitti.Birazdan sana kıyafetler gelicek seçiceksin,Ondan sonra birazcık cildine bakım yapmaya gelicekler.Bu gözünün altındaki morlukları kapatacağız.

Hyunjin yatakta oturan Felix'in yanağını sevdi.

Dokunma bana

Dün gece yanıma yatmaya gelirken birşeyin yoktu Felix.Şimdi mi tuttu.

Mecburiyetten geldim.

Hehe öyle olmuştur.

Hyunjin Felix'e yaklaştı.

Birazdan gelicekler ona göre Felix.

Hyunjin Felix'in dudağını dokundu.Felix başını çekti.

-Efendim geldiler.

you will love what i do, Felix?/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin