Özür dilerim Changbin o kişi ben olamadım

893 78 133
                                    

Jeongin yere düştü.Mermi omuzuna gelmişti.Bağıran Felix'ti "Jeongin!" Diye.Jeongin yere yığıldı.Felix Jeongin'i tuttuyordu.Elli kan olmuştu.Changbin mermi olmadığını düşünüp ateş etmişti.Hyunjin hemen koşarak dışarı çıktı.Changbin şok olmuştu silahı yere fırlattı ve ağlamaya başladı.Felix ambulansı çağırdı.Ambulans geldi.Jeongin'i alıp götürdüler.Felix'in gözünden yaş geliyordu yere oturmuş ağlıyordu.Hyunjin onu sakinleştirmeye başlıyordu.Changbin dışarı çıktı.Felix Changbin'i itirmeye başladı.Felix Changbin'e bağrıyordu.

-Senin suçun ! Sen vurdun onu dimi.Dua et kardeşim yaşasın yaşamazsa ellimden ne geleceğini bilemezsin.Bak ellerime insan sevdiğini bunu yapar mı? Yapar mı?

Hyunjin aralarına girdi:

-Felix sakin ol bak onun yanında olmalıyız hadi gidelim üstüne yüklenme oda bunun olmasını istemezdi hadi gidelim.

Hyunjin Felix'in bileklerini tutuyordu.Felix ağlamaya devam etti.Ama pes etmişti artık.Hyunjin Felix'i arabaya bindirdi.Changbin öylece bakıyordu.Felix arabadayken Changbin'e laf söyledi.

-Adi piç

-Felix düzgün konuş

-Nasıl düzgün konuşayım ya kardeşim ölürse ne olucak o zaman

-Kardeşine birşey olmaz neresinden vurulmuş.

-Omuzundan

-O zaman birşey olmaz

-Nasıl birşey olmaz

-Bende omuzumdan kaç kere vuruldum bak ama hiçbirşeyim yok

Felix boş boş Hyunjin'e baktı.Hyunjin karşılık verdi:

-Niye öyle bakıyon yalan mı söylüyeceğim?

-Evet

-doktorlara sorsan hepsi beni tanır Felix.Hatta kendi özel doktorumu görürsen vereceği tepkiyi göreceksin.

Felix hâlâ boş boş bakıyordu.Gece olmuştu zaten.Sonunda hastaneye varmışlerdı.Felix hemen arabadan aşağı indi.Hastanenin içine girdi.Hyunjin'in dokturu oradaydı.Hemen koşarak Hyunjin ve Felix'in yanına geldi.

-Efendim bir yerinize birşey mi oldu.Yoksa gene mi vuruldunuz.

-Yok bende sıkıntı yok.Sevgilim Felix'in kardeşi Jeongin buraya getirmişler.Onun için geldik vurulduda

-Hee onun ameliyatı bitti normal odada gözü açık.

-Tamamdır numara kaç?

-Numara 04 özel odada

Hyunjin hemen doktorunun yanından ayrıldı.Ve Felix'i kardeşinin yanına götürdü.İçeri girdiler.Baya konuştular.Jeongin gerçekten çok iyi duruyordu.Bir süre sonra Changbin geldi hastaneye.Odaya girdi Jeongin ile konuşmak için ama bir plana düştü.Jeongin ile konuşuyordu:

-Özür dilerim ben mermi yok zanetmiştim çok özür dilerim böyle olmasını istemezdim afet beni Jeongin.

-Neden ben Changbin benden daha iyileri var.Neden ben seni şikayet etmiyeceğim korkma.En azından kafamdan vurmamışsın.Omuzuma denk geldiği için mutluyum.Changbin sana son kez söylüyorum arkadaş olalım lütfen zorlama belki birgün tekrar beraber olabiliriz.

you will love what i do, Felix?/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin