Aşktan yana şansım yok...
Felix Hyunjin'in yaptıklarını unutmaya çalışıyordu.Ama yaptıkları bıraktığı izler ağırdı.Her sevmeye çalıştığında o izler kendini gösteriyordu.Jeongin de artık ona bunu yaptıktan sonra gerçekten kapıların sadece onu açıldığını anlamıştı Felix.Ama ne kadar uğraşsada sevemiyordu Hyunjin'i.Eski zamanlara gidelim sizinle Hyunjin'in neler yaptıklarını öğrenin belki sonra sizde Felix'e şans verirsiniz.Felixin lise zamanlarına gidelim bu bölüm size onları anlatacağım.
Felix çok güzeldi her zaman ki gibi.Felixin deli gibi sevdiği bir çocuk vardı.Hatta bu çocuk için kendini bıçaklatmıştı bile.Felix sevse gerçekten çok güzel seven biriydi.Ama Hyunjin anlamamıştı bu büyük aşkı.Herkes Felix'e zorbalık yapıyorlardı.Bir gün okuluna zengin bir çocuk geldi.Adı Hwang Hyunjindi.Bu çocuk Felix'in sınıfına gelmişti.Sadece tek bildikleri mafyanın çocuğu olduydu.Herkes çok merak ediyordu bu çocuğu.Çocuk Felix'in sınıfını seçmişti çünkü.Bu kadar zengin bir çocuk neden devlet okuluna gelir ki? Eski bir mevzu varmış ve bunu kapatmak için geleceğini biliyordular.Yada sadece bir uydurmacadır.Felix heyecanla bekliyordu bu çocuğu.Zil çalmıştı.Çocuk gelmemişti dicektim dersin ortasında geldi.Şapkasını çıkardı ve güzel yüzü ortaya çıktı.Saçını elliyle geriye doğru götürdü.
-Geç kaldığım için özür dilerim
dedi.Ve nereye oturacağını sordu.Şöyle dedi öğretmen.
-Şu sıraya Lee Felix'in yanına.
Felix şok olmuştu.Yeni gelen öğrenci yanına oturmuştu.Yeni gelen çocuk Felix'e gülümsedi.
-Merhaba ben Hyunjin öğretmen duyduğuma göre adın Felix.Doğru mu?
-Şey evet adım Felix tanıştığıma memnun oldum.
Birkaç süre Hyunjin Felix'in saçına dokunmaya başladı.
-Saçların ne kadar güzelmiş.
-Teşekkür ederim.
Zil çalmıştı.Bu öğle arası idi.Hyunjin yemeğini almıştı.Felix tek oturuyordu yemeği ile oynuyordu.Diğer tarafta ise popüler bir grup çağırıyordu.Hyunjin Felix'i seçmişti.Garip neden Felix onu neden sevmemiş ne yapmış derseniz oraya birazdan geleceğim.Hyunjin Felix'in yanına oturdu.Onunla konuşuyordu.Hyunjin Felix'e çok güzel gülüyordu.O gülüş bir daha Felix'e farklı bakmaya başladı.Her gördüğü köşede onu sıkıştırmaya başladı.Hiç biryer farketmiyordu.Tuvalet olsun koridorda her yerde.Bildiğin psikopat olmuştu.O yeni gelen çocuk.Felix ondan hoşlandığı için hiçbir şey yapmıyordu dona kalıyordu.Artık Hyunjin yemek yerken Felix'in yanına değil popüler olan grupla takılıyordu.Felix'i unutmuştu sadece köşelere sıkıştırıyordu.Felix ona aşıktı.Hyunjinde ondan hoşlanıyordu hatta bir keresinde fake bir hesap açarak Felix'e yürüyordu.Felix o Hyunjin'in adı ile açılan hesabı gerçekten Hyunjin diye biliyordu evet gerçekten Hyunjin'di.Ama işte sorun bu zaman başladı.Hyunjin okulda Felix'e yürüyordu hatta bir keresinde tuvalette sıkıştırıp öpücekken o grup girdi içeri ve Felix hemen kaçtı.Sonra birgün Felix okula gelmişti.Aslında bu grup Hyunjin'in hesabını çalmıştı.Ve orada Felix'in mesajlarını ekran görüntüsü alıp çıktılarını çıkarmıştılar.Ve okulun höpürlerinden bir ses geldi.
-Hey sesim geliyor mu ? Evet bu gün Felix'in ne halt yediklerini öğreneceksiniz.Zaten hepimiz biliyoruz Felix Hyunjin'den hoşlanıyor.Durun durun size Felix'in sırlarını anlatayayım biraz bekleyin.Felixin annesi bir or*spu dur.Hani varya kiminle yattığı belli olmayan kadınlar he işte onlardan.Felixinde annesi o kadınlardan biri idi.Felix annesi tarafından hep dövülmüştü.Hatta annesi iki kardeşini bırakıp başka bir yere kaçtı dimi Felix annen böyle bir kadındı hey neyse.Felix bildiğiniz üzere Hyunjin ile heryerde fingir diyor.Yalan mı Felix ? Aaa Hyunjinde buradaymış birşey konuşucakmısın?
Aaa sanırım konuşmak istemiyor aman neyse bu ellimde birsürü kağıt var aaa kağıt mı dedim mesajlaşmalar.Felix ve Hyunjin'in konuşmaları durun burada yakaladığımız fotoğraflarda var.Birazdan hepiniz görüceksiniz zaten aslında pek özle girmedik mesajlaşmalarda sadece Felix annesi ile ilgili.Onları bana ver!
Aaa Hyunjinimiz bu fikir ilk senden çıkmadı mı? Sen demedin mi annesi babamında bir aralar sevgilisi oldu sonra ayrıldı diye?Yoksa Felix'e sendemi aşık oldun?Yaklaşma yoksa tüm herkes bunları okur.Ahh pardon ellimden kaydı.
Gökyüzünden kağıtlar aşağı doğru süzüldü herkes tüm mesajlaşmaları okudu.Felixin tüm sırları böyle yayıldı şimdi sizde Felix'i iyi anlıyor musunuz?
Felix bunları unutamazdı.Anlatabildim mi ama Felix Hyunjin'den hoşlanmaya çalışıyordu yavaştan..
~Bölüm sonu~
(Bir dahaki bölüm hikayemize geri döneceğiz)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you will love what i do, Felix?/Hyunlix
RandomKardeşi yüzünden psikopat bir mafya adamı tarafından kaçırılan Felix'i anlatıyor. Bu heyecan dolu fici okumuyacak mısın?