5 yıl sonra
Felix siyah arabanın içinden aşağı indi mezarlığa gelmişti. Gözleri kızarıktı. Yürümeye başladı yavaş yavaş. Simsiyah giyinmişti. Bir mezarın önüne geldi. Çok yorgun görünüyordu.
-Toprak seni incitmesin seni uzun zamandır gelip ziyaret edemediğim için özür dilerim 5 yıl geçti ölümünden. Koskoca 5 yıl. Benim bir kız evladım oldu. Hayatımı Hyunjin ve kızıma adadım. Herkes çok mutlu bizi belki bırakıp gittin ama asla korkma sana söz verdiğimi yapacağım hep mutlu olacağım...
5 yıl önce
-No: 6 'da ki hastanın kalbinde bir sorun var lütfen ekibi gönderin
-Tamam efendim hemen geliyorlar
Changbin ağlıyordu doktorlar çıkıp girip duruyorlardı. Perdeleri kapattılar. 1 saatten fazla içerden çıkmıyordular. Bir hemşire beyaz örtü gettirdiğini gördü. Ağlamaya başladı. Doktorlar perdeyi açtılar ve hepsi mutlu bir şekilde çıkıyordular. Changbin doktorlara doğru koştu:
-Jeongin iyi mi ? Beyaz çarşafı neden getirdiniz.
Diye ağlıyordu Changbin. Doktor omuzunu tuttu.
5 yıl sonra
Felix hâlâ mezar ile konuşuyordu.
-Biliyormusun? Bugün benim özel misafirlerim var. Kim geldiğini tahmin et...
5 yıl önce
-Korkma Changbin Jeongin yaşıyor. Beyaz çarşaf yattağını değiştirecekleri için geldi. Pansuman yaptık batikon yattağa damladı öyüzden. Ve Jeongin'in kalbi durdu evet ama onu geri getirdik hayata tekrar ağlama göz yaşlarını sil
Dedi doktor. Changbin mutlu olmuştu. Sabah olmuştu. Felix yerde duran kıyafetlerini Üstüne giydi. Yatağı dağınık bir şekilde bırakıp Hyunjin'in yanına gitti. Odanın diğer tarafında L koltuk vardı. Orada oturuyordu.
-Dün dudağına sürdüğün şeyin tadı güzelmiş
Dedi Hyunjin. Ve devam etti.
-Benden sakladığın vicüdünda güzelmiş aslında neden sakladığını anlayamadım
Dedi. Yanında oturan Felix'i iki kolunun arasına aldı tekrardan.
-Hyunjin burada da mı yapacağız
-Sen artık benim eşim değil misin?
Hadi izin ver de devam edeyimDedi Hyunjin Felix'in dudağına yaklaşarak. Ve içeri biri girdi.Hyunjin kaldırdı kafasını.
-Ne var niçin geldin?
Sonra Felix kalktı.
-Ahh özür dilerim efendim ama bu sefer konu ciddi. Dışarıda en büyük hizmetçi ile bir hizmetçi saç baş kavga ediyor kimse ayıramıyor. Yardımınıza ihtiyacımız var lütfen.
Dedi Hizmetçi. Yüzünden gerçekten anlaşılıyordu. Hyunjin Felix'in üstünden kalktı ve dışarı çıktı. Felix'te hemen kalktı ve dışarı çıktı.
Hyunjin olan kavgayı gördü. Gerçekten çok kötü kavga ediyordular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you will love what i do, Felix?/Hyunlix
AléatoireKardeşi yüzünden psikopat bir mafya adamı tarafından kaçırılan Felix'i anlatıyor. Bu heyecan dolu fici okumuyacak mısın?