Ölüm bizi ayırana dek seni seveceğim ela gözlüm

457 43 52
                                    

Birkaç gün geçti piknikten geldiklerinden sonra. Jeongin saçları dökülmeye başladı. Her kafasına dokunduğunda elline saç geliyordu. O kestirmeye kıyamadığı saçları ellinde kalıyordu. Her aynaya baktığında gözleri doluyordu. Her saçına dokunduğu an. Changbin evlerine gelip gidiyordu. Jeongin saçları döküldüğü için evden çıkmıyordu. Bu yüzden Changbin eve geliyordu. Felix haber bekliyordu hergün Jeongin'den. Telefonun başında bekliyordu onun haberini. Hyunjin'de perişan olmuştu. Doktorlardan hiç haber gelmiyordu. Felix kardeşinin yanına gidicekti evde duramıyordu çünkü. Hyunjin Felix'in aklından çıkması için evi gezdiriyordu. Hatta düğünümüzü balo salonunda yapalım eski tarzlar gibi falan filan diyordu ama Felix iyi haber bekliyordu sürekli. Yavaştan düğün hazırlıklarına başlamıştılar artık. Balo salonu kocaman olduğu için baya hafta sürücekti. Felix'i böyle kandırıyordu Hyunjin. Oda süslemelere yardım ediyordu. Balo salonunu herkes hazırlamaya başladı çünkü böylece hızlıca bittirebilirlerdi. Herkes uğraşıyordu. Felix birgün dayanamadı ve Hyunjin'e söyledi:

-Ben kardeşimin yanına gitmek istiyorum Hyunjin lütfen..

Dedi Felix Hyunjin'in gözlerinin içine baktı. Hyunjin kıyamadı.

-Tamam bu çiçeğide koyalım gideriz.

-Düğünümüz içerde mi olucak ?

-Evet zaten bu salonun üstü cam kaplama. Burayı gece süpriz için gözükebilir yani hiç sıkıntı yok

-Tamam hadi gidelim

-Bunu yerleştirdik mi tamam şimdi gidebiliriz.

Felix hızlıca salondan çıktı. Ve arabanın içine bindi. Hyunjin'de geldi bir süre sonra arkasından. Seungmin'lerin kaldığı eve doğru gittiler. Felix arabadan hemen indi ve kapıyı çaldı. Hemen seungmin açtı kapıyı.

-Durumu daha da ağırlaşıyor ne yapacağımı bilmiyorum. Changbin gelip gidiyor hâlâ doktorlardan haber yok öksürüyo bu sefer öksürüklerinde kanda gelmeye başladı. Korkuyorum abi saçları heryerde.

Felix Seungmin'in omzuna dokundu ve içeri girdi. Koltuğa ileri geri sallanan Jeongin'in yanına oturdu. Saçının bazı tarafları artık derisi gözükmeye başlamış. Yani iyice dökülmüş bazı taraflarda ise saçlar duruyordu. Felix yanına oturdu.

-Abicim kaldır kafanı

Dedi dokunduğu saç elline geldi hemen. Jeongin kafasını kaldırdı. Hemen Felix'e sarıldı hüngür hüngür ağlıyordu.

-Tamam geçti birtanem

Dedi Felix bir anne gibi. Saçları çok fazla dökülüyordu. Artık. Bir anda telefonu çaldı.

-Bak telefonun çalıyor kaldır kafanı aç.

-Tamam

Dedi Jeongin açtı telefonu ve açtığı gibi kötü haber geldi.

-Sen Kansersin hemde son evre

Dedi doktor telefon yere düştü. Jeongin yerden telefonu aldı.

-Devam edin sizi dinliyorum.

-Hemen gel tedavini başlatalım yenme şansın var eğer birazcık daha geç kalırsak herşey için çok kötü olucak gel de tedavini başlatalım.

Dedi doktor. Bu hastalığı yenicekti. Daha çok gençti. Sevdiği kişiler için bu hastalığı yenip geri gelicekti. Felixlere bunu söylemedi. Felix konuşmaya başladı:

-Ne dedi ?? İyi haber mi ?

-Hehe çok iyi bir haber şimdilik gitmem gerekiyor. Birkaç ilaç vericekmişte.

-Bizde gelelim Jeongin  , Hem bende dinlemiş olurum.

-Yok siz kalın yorulmayın

Dedi Jeongin. Sadece bu kötü haberi Changbin ile paylaşacaktı. Hemen evden çıktı doktora gitmek için. Changbin gelmişti. Herzamanki gibi kontral etmek için. Jeongin arabanın içine girdi.

-Gidelim hastaneye gidelim hadi

-Nolduğunu söyler misin ?

-Şimdi konuşmak istemiyorum lütfen gidelim

Dedi Jeongin. Changbin arabayı hastaneye doğru sürmeye başladı. Gelmiştiler. Ve doktor burada bunu yapamıyacaklarını ve hastanede yatması gerektiğini söylediler. Changbin hiçbirşey anlamamıştı.
ABD ye gitmeleri gerektiğini söylediler orada kalması gerektiğini. Ellerinden hiç birşey gelmediğini söylediler. Changbin Jeongin'i köşeye çekti Jeongin ağlıyordu zaten.

-Bebeğim noluyo açıklayacak mısın?

-Changbin eğer tedaviden güzel sonuç olmazsak ölüceğim..

-Ne tedavisi ? Ve ağlama ben hep seninle olacağım

-Kanser tedavisi..

-Sen Kansersin ve kimseye söylemedin mi ?

-Abim düğün hazırlıklarına başladı buyüzdem onu üzmek istemiyorum Changbin onun mutluluğu benden bile çok önemli. Zaten evlenmelerine birkaç ay kaldı hazırlıklar başladı.

-Jeongin bunu söylemeliyiz

-Bu sefer çok üzülecek tekrar benim yüzümden

-Senin için üzülmüyecek ona söylemelisin yarın uçağım ile ABD ye gideceğiz haberin olsun. Tedavin hemen olması lazım eğer olmazsa daha kötü olucak. Lütfen Jeongin onlara söyle. Yarın hemen tedavin için gideceğiz.

Dedi Changbin. Jeongin hiçbirşey demedi. Eve gelince hemen Changbin söyledi. Felix çok kötü olmuştu yüzünden belli oluyordu. Onları çocukları gibi seviyordu. Yarın hemen gidiceklerdi hata birazdan çıkacaklardı. Çünkü hiç kimse onu kaybetmek istemiyordu. Jeongin yanına birkaçtane kıyafet aldı ve gittiler. Felix gittiği gibi ağlamaya başladı.

-Benim bebeğim ölürse ben naparım

Dedi Felix.

-Korkma Felix hiçbirşey olmuyacak ona iyileşip geri gelecek. Sana söz veriyorum.

Felix ağlıyordu ama.  Uçağa bindiler telefonu kapattılar. Yarın sabah orada olucaktılar. Felix gittiklerine dair haber bekliyordu. Sabah olmuştu Felix Seungmin'i yanlız bırakmadı ve yanında kaldılar.Oraya vardıklarında hemen hastaneye gittiler. Hastaneye gittiklerinde ise ona hemen ameliyat kıyafetleri verdiler. Sadece doktorlar giriyordu yanına Changbin giremiyordu. Jeongin abisini arayıp görüntülü konuşuyorlardı. Herzaman iyi olduğunu söylüyordu her aradığında ama gerçekten tedavisi iyi yanıt veriyormuş. Herzaman abisi ile konuşuyordu kardeşi ile de. Felix hâlâ düğün hazırlıkları ile uğraşıyordu.

~Bölüm sonu~
(Büyük finale son 4 bölüm )
(Korkmayın final kötü olmuyacak
Jeongin kanser oldu ama korkmayın hiç kimseye birşey olmuyacak)

you will love what i do, Felix?/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin