Bugün bizim günümüz

549 46 52
                                    

İlk başta merhaba güzel okuyucum..
Bildiğiniz üzere bu bölümden sonra final gelicek size finalde de sonda size bir şey diyeceğim. Bu fic hakkında veda sözüm olucak ama sizden son birşey istiyorum bu ficimi başka insanlara da tanıtın sadece şimdilik bunu diye bileceğim Güzelim / yakışıklım... ( Edit yapan herkese bakıyorum isterseniz sizde edit yapabilirsiniz ve beni etiketleyin yapıcaksanız çok mutlu olurumm) bide yorum yapın zaten finale çok az kaldı..


"Bir sevgili uğruna
Sen de benim gibi, yanma arkadaş
O yaşlı gözlerine
O yalan sözlerine, kanma arkadaş
Giden gelir mi sandın?
Aldandın boşa yandın
Bırakıp gitti seni
Niçin ismini andın?
Anma arkadaş, anma arkadaş
Bir gün geri gelecek
Senden af dileyecek sanma arkadaş
Yırt at gitsin resmini
Unut artık ismini, anma arkadaş"

Jeongin tüm fotoğraflarını sildi onunla olan tüm fotoğraflarını. Ama abisi için kötü davranmıyordu Hyunjin'e. Zaten artık istesede olmaz. Çünkü artık abiside vardı. Zaten herşey tüm oyunlar abisi içindi. Zaten Jeongin'in Changbin'i vardı. Jeongin bu hastalığından dolayı gidemiyecekti. Onun için düzelince tekrar düğün yapıcaklardı.

Günler geçti hazırlıklar bitmişti. Tüm herşey hazırdı artık. Sadece Jeongin gelmiyecekti. Zaten onun için tekrar kutluma gibi birşey yapçaklardı. Ama yinede bu düğünü yapıcaklardı. Kaç günler aylar sürdü bu hazırlıklar. Jeongin geldiğinde küçük bir kutlama yapıcaklardı. Saat 8 de düğün başlıyacaktı. Bu sefer Hyunjin ve Felix'i hazırlayacaklardı. Tekrar birsürü insanlar vardı. Tüm dünya davetliydi bu düğüne. Tam yüz binden fazla davetiye dağıtılmıştı. Birde sosyal medyadan gelecekler vardı. Aşklarını tüm dünyaya tanıtmak istiyordular. Tüm haber kanallarında sosyal medyada onlar olucaktı. Editler yapılacaktı. Hazırdılar bu davranışlara. Kıyafetlerin hepsi tek tek bugün için hazırlandı. Tüm ülkeler hazırlamak istedi. Ne zamandır bu kadar kişi onları sevmeye başlamıştı. Kesin salon tıklım tıklım olucaktı. Etrafı tahmin bile edemiyordu. Bir yandan heyecanlı bir yandan da üzüntülüydü çünkü kardeşi bu özel günü hastalıktan katılamıyacaktı. Yeji para koparmak için Felix'in yanına gitti bilerek.

-Yeji ne yapıyorsun?

-Öyle geldim Felix nasıl gidiyor hazırlığın.

Felix bembeyaz bir takım elbise giymişti. Kırmızı gülü vardı cebinde ve elinde beyaz bir gül demeti ile çıktı.

-Nasıl olmuşum

-Hımm bilmem damat tarafı olarak geldim. Yani Bende şey diyeceğim "evet". Senin kim bu evliliğe karşı  "evet" diyecek?

-Jeongin

-Gerçekten o mu ? Yani yok daha nasıl evet diyecek?

-Görüntülü arıyacağız evet diyecek.

-Tamam hiç sıkıntı yok saçın böylemi kalıcak.

-Birazdan gelicekler.

-Tamamdır hazırlıkların bitene kadar buradayım.

-Neden ?

-Damat beyden para koparmak için.

-Tamam kopara bildiğin kadar kopar.

Felix gülümsedi. Yeji de gülüyordu. Felix hazırlandığı odaya geri gitti. Bir yandan Jeongin ile konuşuyordu. Gözleri dolmuştu Jeongin'in neden olduğunu söylemedi bile. Ama gözleri doluydu.

you will love what i do, Felix?/HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin