Hyunjin Felix'e bakıyordu.Bir anda Felix Hyunjin'in dudağını öptü.Bir yandan ağlıyordu duyduklarından dolayı ama bir yandanda bu sevdiği adamdı. Felix'in suçu ne yaparsa yapsın yinede onu sevmekti.Herşeyiyle. Bang Chan öylece camdan dışarı bakıyordu.
-ıyy az önce kavga etmiyormuydu bunlar şimdi öpüşüyor bunlarda çok farklı insan dur hele bir müzik açayım serdar ortaç yani ortam bu kadar saçma dur dur
Bang Chan televizyondan haporlere bağlandı.Son ses açtı.
"Bu gece gel benim ol diyemem sana ben aşkımı söyleyemem utanırım beni öp diyemem.."
Son ses karabiberim çalmaya başladı.Felix şaşırmıştı.Bu kaçırıldığı gün çalan şarkıydı.Felix gülüyordu Bang Chan dışarı çıktı.Yağmur hâlâ yağıyordu.Siyah şemsiyesi ile dışarı çıktı.Ve konuşmaya başladı.
-Olm siz iyimisiniz birşey mi içtiniz? az önce kavga ediyordunuz şimdi öpüşüyorsunuz bir karar verin be.Aman ne bok yerseniz yiyin ben içeri giyiyorum sizde ne yaparsanız yapın aa ben gidiyom be.
Bang Chan içeri girdi.Ses kesildi.Felix'te sonra eski hâline büründü ve arabaya gitti. Hemen arkasından Hyunjin gitti. Felix soğuk savranıyordu .Bence haklıydı da.Hiç konuşmadı yol boyunca. Hyunjin'den de bu olay hakkında konuşmak istemiyordu. Ama Hyunjin konuşmak istiyordu.Felix odasından çıkmıyordu.Birgün gece yarısı Hyunjin Felix'in odasına girdi bu olayı konuşmak için.Kapıyı çaldı:
-Felix içerde misin? (Kapıyı çalmaya devam ediyor) Felix?
-Senle konuşmak için hazır değilim. Lütfen git.
-İçeri girmeme izin ver Felix lütfen konuşmalıyız
-Bunu bir gecelik Felix ile mi konuşmak istiyorsunuz Bay Hwang?
-Hadi Felix anlatmama izin ver
-Neyi anlatıcaksınız beni halledip bir köşeye atıcaktın işte daha bunu nasıl anlatabilirsin ?
-Ben anlatıyım sen nasıl düşünürsen düşün anlatmama izin ver. Hadi
Felix kilitli kapıyı açtı.
-Anlat hadi bekliyorum.
-Bak o eskiden di eskiden
O planda öyle değildi aslında.Seni kaçıracaktım evet seni istediğim için birlikte olucaktık ama bir köşeye atmıyacaktım seni. Yinede seninle evlenecektim.-Tamam öyle olsun şimdi dışarı çıkabilirsin kapı orada
-Felix hâlâ mı?
-Evet hâla ,çık dışarı şimdi
-Lütfen Felix izin ver sana dertlerimi anlatayayım hani beni hep sevicektin
-Seviyorum sana sevmiyorum demedim ki ama keşke banada deseydin bir gecelik kullanıp atacağım deseydin bu kadar sana bağlanmazdım.Yani söyleyebilirdin. Zor birşey değildi.
-Felix bana mı inanıcaksın yoksa ona mı?
-Hiç gerek yok böyle şeylere Hyunjin hadi git yat uykusuz kalma.
-Felix hadi uzatma konuyu barışalım
-Hadi Hyunjin çık dışarı. Burası isteyip girip isteyip çıkçağın bir yer değil. Kararını ver öyle gel geri.
Felix Hyunjin'i aldı ve tuttu dışarı çıkardı kapıyı hızlıca yüzüne kapattı.Hyunjin aşağı indi. Evden dışarı çıktı. Felix merak etti ve dışarı çıktı. Etraf karanlıktı.Karanlıktan biri geldi.
-Efendim nereye gidiyorsunuz
dedi karanlıktaki adam. Bu Hyunjin'in şoförüydü. Felix Hyunjin'in nereye gittiğini sordu ama onla beraber gitmemişti. Saat 2 olmuştu Hyunjin iki saatir yoktu. Felix merak etmeye başlamıştı. Telefonunu aldı elline.Mesajlar yazıyordu Hyunjin'e. Nerdesin gel diye yazıyordu Hyunjin hiç birine cevap vermiyordu. Felix bekliyordu. Çok korkuyordu ona birşey olucak diye. Saatlerce haber bekledi en sonunda bir mesaj geldi.
"Felix ben Yeji Hyunjin içkiyi çok fazla kaçırdı. Şuan burayı kapatacağız. Sevgilini alırmısın? Başına birşey gelmesini istemiyorum benim barımda lütfen."
Diye bir mesaj aldı.Hemen gidicekti. Üstüne rahat birşeyler giydi. Çıktı hemen arabayı hazırlamalarını söyledi. Hemen Yeji'nin barına geldiler şoför ile aşağı indi. İçeri girdi. Etrafı temizliyorlardılar. Direk Hyunjin'i gördü. Yanına oturdu. Dürtüyordu onu. Sarhoş Hyunjin şöyle dedi.
-Felix sen mi geldin barıştık mı artık?
Dedi sarhoşken bile rahatça konuşuyordu.Felix şöyle dedi.
-Evet seni almak için geldim kalk hadi.
Hyunjin'in saçlarını geriye doğru tuttu. Başını kaldırmakta zorlanıyordu. Felix Hyunjin'i tuttu.Kaldırdı.Taşımakta zorlanıyordu çünkü Hyunjin kendinden geçmişti.Arabaya taşıdı Felix Hyunjin'i. Zaten nereye koyarsan sızıyordu. Felix, Hyunjin'in başını kendi dizine koymuştu rahat yatması için. Bir süre sonra eve gelmiştiler.Anahtarı açmaya çalışıyordu Hyunjin bir yandan konuşuyordu.İçeri girdi Felix ayakkabısını çıkardı. Hyunjin şarkı söylemeye başladı.
-Meyhaneler sen içtikçe ölen ben
Dedi Hyunjin Felix gülüyordu.Felix şöyle dedi:
-Manyak sus duycaklar. İnsanlar uyuyor.
-Banane be duyarlarsa duysunlar.
Hyunjin yüksek bir sesle bağırmaya başladı
-Ben Felix'i çok seviyorum !
Diye hizmetçilerin hepsi kalkmıştı.
-Efendim noluyor?
Felix cevap verdi.
-Alkolü fazla kaçırmış. Sarhoş yani kafaya takmayın onu siz gidin yattın.
Dedi Felix hizmetçiler tekrar dışarı çıktılar arka kapıdan.Felix Hyunjin'i yukarı taşıdı.Hyunjin'i odasına bıraktı.Rahat birşeyler giydirdi üstüne. Hyunjin hâlâ kendi kendine konuşuyordu Felix üstünü değiştirirken. Bir anda Hyunjin Felix'in belini sardı.Ayağı kalktı ve Felix'i yatağa attı.
-Barıstık mı ?
dedi sarhoş Hyunjin. Sonra Felix'i gıdıklamaya başladı. Felix gülerken "Evet" dedi. Hyunjin tekrar sordu. Bu sefer Felix yatakta oturuyordu.
-Gerçekten mi?
Dedi Hyunjin Felix'e bakıyordu.Felix Hyunjin'in gözlerine bakıyordu.
-evet gerçekten
Dedi Felix Hyunjin kendini Felix'in yanına attı. İkiside birbirine bakıp gülüyordu. Sonra bir anda Felix yürek yemiş gibi Hyunjin'i öptü. Hyunjin birşey yapmadı. Felix gidicekti odasına artık.Hyunjin kalktı.
-Bu sefer sen değil ben teklif ediyorum benimle bu gece yanımda kalır mısın?
~Bölüm sonu~
(Ben sözümü tuttum 3 bölüm gelicek demiştim bugün 3 bölüm geldi)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you will love what i do, Felix?/Hyunlix
DiversosKardeşi yüzünden psikopat bir mafya adamı tarafından kaçırılan Felix'i anlatıyor. Bu heyecan dolu fici okumuyacak mısın?