Hyunjin kapıyı sertçe kapattı. Sabah odanın heryeri dağınıktı. Kıyafetler bir yere fırlatılmış. Herşey heryerdeydi. Felix gözünü okşuyarak kalktı. Odada direk hizmetçileri gördü. Odayı toparlıyordular. Ne olduğu herşey ortadaydı.
-Efendim kıyafetleriniz burada
Dedi ve Felix'e üstünü uzattı.
-Bay Hwang az önce dışarı çıktı kafasını dağıtması gerektiğini söyledi. Geceye kadar gelmeye bilirim dedi. Size ileteyim dedim.
Felix hâlâ olanları anlamamıştı.Uzatılan kiyafetleri aldı. Hizmetçi dışarı çıktı. Hâlâ anlamıyordu. Neden Hyunjin kafasını dağıtsın ki neden Felix çıplaktı? Hiç birşeyi anlamamıştı. Banyoya gitti. Yüzünü yıkıyacaktı ve boynundaki morarığı gördü. Sonradan kafasına oturdu herşey. Dün gece şey yapmıştılar. Aman neyse Felix hiç merak etmedi devam etti hayatına. Hyunjin dışardaydı ama o merak ediyordu dün gece yaşananları. Sahilde oturuyordu. Garip hissediyordu. Sanki bunu o yapmak istememişti. Geceye kadar dışarda durdu. Gece olmuştu. Felix nişanlısını bekliyordu. Ama gelmemişti. Aramalarına cevap vermiyordu. Korkuyordu. Ya başına birşey geldiyse diye. Bir süre sonra eve geldi. Felix koşarak Hyunjin'in boynuna sarıldı.
-Nerede kaldın ?? Endişelenmeye başladım.
Hyunjin , Felix'in yüzüne bakmıyordu. Felix Hyunjin'in yanağını seviyordu.
-Neden yüzüme bakmıyorsun?
Dedi Felix.
-Bakıcak yüzüm mü var ?
Dedi Hyunjin. Felix yüzüne bakması için uğraşıyordu.
-Ne istiyorsun benden !?
Dedi yüksek bir sesle.
-Çok birşey istemiyorum yüzüme bak
Hyunjin sinirli bir şekilde Felix'in yüzüne baktı. Gözlerinin içine bakınca sakinledi. Bir anda gözleri dolmaya başladı.
-Böyle olmasını istemezdim ama dün gece bende kendimde değildim
-Biliyorum sende kendinde değildin bende. Bak eğer ben kızsaydım kızardım zaten. Hadi Bebeğim zaten nişanlınım bu kadar üzülmene gerek yok
Dedi Felix Hyunjin'in yanaklarını seviyordu.Gözyaşlarını sildi elli ile.
-Evet kendimizde olmadığın için kızgınsın. Burada hiç sıkıntı. Ya zaten sen bunu yapmak istemiyor muydun ? O alkolün etkisiyle olan olmuş işte. Bu kadar yani üzülmene gerek yok . Birdahakine alkolü o kadar kaçırmayız zaten ben istemeseydim naz yapardım.
Hyunjin Felix'in yüzüne bakamıyordu.
-Yüzüme bak Bebeğim. Bak hiçbir sıkıntı yok .
Dedi Felix. Hyunjin garip hissi asla gidemedi. Belki bu his evlenince geçebilirdi. Ama Felix garip davranıyordu. Hiç bu kadar yakın değildi Hyunjin'e karşı artık bebeğim falan da diyordu. Garip davranıyordu ama çok aşıktı Hyunjin'e karşı. Gözleri açıklıyordu herşeyi.
-Sana artık dokunamıyorum
Dedi Hyunjin. Felix Hyunjin'in ellini aldı yüzüne dokundurdu.
-Dokun bana hiçbirşey olmaz dokun bana tüm sevgin ile
Dedi Felix Hyunjin'in ellini yüzüne doğru tutarken. Hyunjin yavaşça Felix'e dokundu. Felix'i kendine çekti dudağından öptü onu. Felix bir tepki vermedi. Bir süre sonra oda dudağından öptü. Sonra Felix geri çekildi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
you will love what i do, Felix?/Hyunlix
AléatoireKardeşi yüzünden psikopat bir mafya adamı tarafından kaçırılan Felix'i anlatıyor. Bu heyecan dolu fici okumuyacak mısın?