12.Bölüm-İntikam vakti!

230 25 375
                                    

Adam karısını hızlı bir şekilde hastaneye getirmişti. Doktordan duyduğu "eşiniz zehirlenmiş, midesini yıkayacağız" cümlesiyle, koridorda dönüp dolaşıyordu.

Canere haber vermişti ama Canerin Yıldıza da haber vereceğini hesaba katmamıştı. İkilinin hızlıca yanlarına geldiğini görünce, olduğu yerde duraksadı.

Caner: Abi ablama noldu?.
Doğan: Zehirlenmiş, midesini yıkıyorlar.
Caner: Ne? Neyden zehirlenmiş?
Doğan: Şirketde içtiği kahveden.
Yıldız: Nasıl şimdi peki?
Doğan: Bilmiyorum daha.

Caner tam yüzünü düşürmüştü ki, dışarı çıkan doktorla hızlıca ona yaklaştı.

Caner: Ablamın durumu nasıl?
Doktor: Korkulacak bir şey yok. Midesini yıkadık, serum taktık dinleniyor şuan da.
Yıldız: Görme imkanımız?
Doktor: Maalesef şimdilik yok. Bu arada eşi sizdiniz değil mi?
Doğan: Evet.
Doktor: Sizinle odam da konuşa bilir miyiz?
Doğan: Tabii ki.

Doğan doktorla oradan uzaklaşırken, Yıldız şüpheli bir şekilde arkalarından bakmaya devam ediyordu. Kadın kafasını oturan Canere doğru çevirir ve ona yaklaşır.

Yıldız: Caner bunun basit bir zehirlenme olmadığını ikimizde çok iyi biliyoruz değil mi?
Caner: Şahika...
Yıldız: Aynen öyle!
~
Doğan: Bir sorun mu var?

Doktor karşısında oturmuş, elindekileri incelerken, kulağı Doğandaydı.

Doktor: Doğan bey sonuçlara göre, eşinizin zehirlenmesi basit bir zehirlenme değil.
Doğan: Nasıl yani anlamadım?
Doktor: Dış etkenlerden gelen bir zehirlenme. Yani birisi içtiği ve ya yediği bir şeye ilaç katmış.

Doğan duyduklarıyla, kafasını yere diker. Ama aklına gelen şeyle hemen doktora bakar.

Doğan: Bu ilacın yan etkileri neler? Yani ne için kullanılıyor.
Doktor: Yani şöyle söylemek gerekirse, aslında bir kanser ilacı gibi bir şey. Ama doktor müşaadesi ve tedavi altında alınması gereken bir ilaç. Herkesin alması gereken bir ilaç değil. Ölüme sebebiyet vermese bile, çoğu kişide baş dönmesi, mide bulantısı, bayılmalar ve zehirlenmeye sebeb olabilir. Bunun için önce ilaca dayanıklı mı, değil mi diye test yapılır. Doktor reçetesiyle verilir ve gebe kadınlara yasaktır.

Doğan son duyduğuyla, doktorun önceden söylediği tüm cümleleri unutur. Şaşırmış bir vaziyette:

Doğan: Ne dediniz? Gebe kadınlara yasak mı?
Doktor: Evet yani, büyük ihtimalle bebeğin düşmesine sebebiyet verir.

Doğan duyduklarıyla kafasını sallar ve ayağa kalkarak odadan çıkar. Kolidorda, harıl harıl bir şeyler hakkında konuşan ikiliyi görmesiyle onlara yaklaşır. Yıldız adamın geldiğini gördüğü an koşarak adamın yanına gelir. Ama adama daha çok yaklaştığını farkedince, biraz uzaklaşır.

Caner: Ne dedi doktor?
Doğan: Birisi kahvesine ilaç katmış.
Yıldız: Şahika! Dedim işte kesin o yaptı!
Doğan: Hayır o değil.
Yıldız: Nasıl o değil Doğan?! Sen bilmiyorsun, Şahika herkesi zehirler!
Doğan: O değil dedim ya Yıldız!

Adamın bağırmasıyla, kadın bir an da tırsar. Adamsa yaptığı yalnışı anlayarak, sesinin tonunu toparlar ve lafa girer.

Doğan: Bu ilaç hamile kadınlarda yan etki yapıyormuş, öldürme riski yok. Ve Şahika Enderin hamile olmadığını biliyor.

Kadın şaşırmaya fırsat bulamadan, sağında duyduğu hızlı topuk sesleriyle kafasını yana çevirir. Gördüğü iki simayla yüzü düşer.

Samet: Ender nasıl?

Aşk-ı Karışık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin