15.Bölüm-Bolu

212 18 100
                                    

Kadın bilinmeyen bir mutluluk içinde, odasına inmişti. İçeri girdiğinde yatakta uzanıp, kendisine tuhaf bir şekilde bakan adamı görür.

Ender: Ne zaman geldin sen?
Doğan: Bir süre oldu. Sen neredeydin?
Ender: Kız arkadaşımla buluştum.
Doğan: Öyle mi kim?

Kadın adamın sorguları karşısında, onun Şahikayla kendisini görüp görmemesinden şüphelenir. Ama n'olur n'olmaz diyede belli etmemeye çalışır. Dolaba yaklaşıp kıyafetlerini alırken:

Ender: Bir arkadaşım işte neden bu kadar soruyorsun? Bayramı kutladık beraber.
Doğan: Bayram mı? Ne bayramı?

Kadın eline almış olduğu, siyah saten gecelikle adama döner.

Ender: Kadınlar bayramı. Keşke hatırlayıp bir gül falan alsaydın.

Diyerek banyoya yönelir. Adamsa ağzı açık bir şekilde, kadının dediklerini dinler. Daha sonraysa telefonu eline alarak mesaj atar.

"Bugün kadınlar günüymüş. Unutmuşum, kutlu olsun..."

Kadın elinde çerezle yatağına yönelip, kumandayı alırken, telefonun ışığının yandığını farkeder. Eline alıp mesajı görünce gülümser.

Julia: Sonunda hatırladığınız demek Doğan bey.

İstifini bozmadan cevap dahi yazmaz ve elinde ki çerez kabından, ceviz alarak ağzına atar. Kumandayla televizyonu karıştırırken, aklına gelen şeyle gülümser:

Julia: Keşke şöyle bir tabak cevizli un helvası olsaydı da yeseydim.

Kadın canının çektiği şeyle ayaklanır.

Julia: Olabilir. Bugün benim günüm! Bunu hakediyorum.

Diyerek televizyonu kapatır ve çerez kabını alarak mutfağa ilerler.
~
Sabah ilk Ender uyanır ve hazırlanarak yukarı çıkar. Doğanı görmeye tahammülü dâhi yoktur. Salonda elinde tabletle bir şeyler yaparak, kahve içen kardeşine seslenir.

Ender: Good morning kardeşlerin birtanesi.
Caner: Sanada günaydın ablacığım.

Canerin karşısında ki, kapıya yakın kanepeye oturur. Kardeşinin harıl harıl bir şeyler okuduğunu görünce, merakına engel olamaz.

Ender: Ne yapıyorsun sen?
Caner: Bir şeyler araştırıyorum ablacığım.
Ender: Sen? Ben görev vermeden bir şey mi araştırıyorsun? Takdir ettim doğrusu, konu ne?
Caner: LGBT bireyleri hakkında. Pek bir şey bilmediğim için öğrenmek istiyorum. Malum ihtiyacım olacak.
Ender: Allah Allah, niyeymiş o?
Caner: Senin için ablacığım. Bak konu yine sana bağlandı.
Ender: Anlamadım benimle ne alakası var?
Caner: Sen hani dün gece Şahikayla çok romantik bir akşam geçirdin ya. O alaka!

Kadın kardeşinin söylediği şeylerle gözlerini bereltir ve ayağa kalkarak hızlıca kardeşinin yanına oturur.

Ender: Şşt bağırarak söylemesene!
Caner: Niye öğrenmelerinden mi korkuyorsun?
Ender: Açıklayacağım yemin ederim.
Caner: Neyi açıklayacaksın ya? Baş düşmanım dediğin kişi dün seni öptü. Üstelik en büyük aşkının kardeşi!

Kadın sağ elini kardeşinin ağızına bastırır ve susmasını sağlar.

Ender: Sus diyorum ya sus! O iş öyle değil. Anlatacağım...
~
Şahika: Bonjour!

Kadının neşeli sesiyle, aşağı inip masaya oturmasına adam bir hayli şaşırır.

Samet: Bugün baya neşeli gibisin.
Şahika: Niye kötü olmam gereken bir şey mi vardı?
Samet: Hayırda, bugün farklı gibisin.
Şahika: Evet çünkü dün sevdiğim kişiyle çok güzel bir yemek yedik.
Samet: Öyle mi? Sevgilin olduğunu bilmiyordum, sevindim buna.
Şahika: Aa yok sevgilim değil. Flört aşaması gibi, hatta dün girdik sayılır.

Aşk-ı Karışık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin