19.Bölüm-"Hoşlanmaya başladım"

234 14 44
                                    

Şahika: Vay vay, Allah muhabbetinizi daim etsin. Bu nasıl bir aşk böyle?...

İkiside bir birlerinden ola bildiğince uzaklaşır ve gözlerini korkmuşça gelen kişiye dikerler.

Şahika: Hani o seni öpmüştü Ender? Karşılık bile vermişsin!
Ender: Yok öyle bir şey! Ayrıca sessiz ol.
Şahika: Kendi kulaklarımla duydum, hâlâ yüzüme baka baka yalan söylüyorsun, bir de sessiz ol diyorsun! Sana gerçekten inanamıyorum.

Şahika hızlı bir şekilde içeri girer, Enderse adama sert bir bakış atıp, hiçbir şey demeden kadının arkasından ilerler. İçeri geçtiğinde Doğanın çoktan dönmüş ve masada insanlarla konuştuğunu farkeder. Yavaşça Şahikaya doğru yaklaşır, tam ağızını açıp bir şey diyecekken, Doğanın onlara yaklaştığını farkederek susar.

Doğan: Hanımlar, neredeydiniz?

İki kadın da bir birlerine bakarlar. Ender tam bir şey diyecekti ki, Şahikanın olaya el atmasıyla susar.

Şahika: Burası bizi biraz boğdu da, arka bahçeye hava almaya çıkalım dedik.
Doğan: Anladım, sen iyisin değil mi hayatım?

Adam elini karısının koluna koyar. Kadın da sahte bir gülümseme takınır.

Ender: Hı hı iyiyim.

Gözü içeri daha yeni giren adama takılır ve tekrar eşine döner.

Ender: Misafirlerin çoğusu dağıldı, biz de gidelim mi artık? Biraz yorgun gibiyim.
Doğan: Tabii ki, gel.

Şahikaya masum bir bakış arttıkdan sonra, eşiyle beraber ortamdan ayrılan kadına, adam gözlerini dikmişti. Ama kadın ona taraf dönmemişti bile. Yavaşça hâlâ nişanlı olduğu kadına yaklaşır.

Samet: Surat asmaya hakkın yok.

Şahika sinirli bir şekilde Samete bakar.

Samet: Onun hiçbir şeyisin, bu yüzden ona kızmaya hakkın yok. Bir yemek yediniz diye beraber olduğunuzu düşünme.

Kadın şaşkın bir şekilde adama bakar. Adam her şeyi biliyor muydu yani? Samet alaycı gülümsemesiyle beraber arabasına yönelir ve kadında peşinden gider. Yol boyunca sorusunu sormak ister ama yapamaz.
~
Doğan: Sen iyi olduğuna emin misin?

Kadın düşüncelere daldığı camdan kafasını sola çevirir ve eşine bakar.

Ender: Hı hı eminim.
Doğan: Şahikayla siz gerçekten ne yapıyordunuz? Yani siz pek anlaşamazsınız ya, o yüzden bu yalana pek inanmadım.

Kadın adamın sorusuyla önce bir tedirgin olur ama bunu kendi lehine çevirecek bir plan gelir aklına.

Ender: Saçma sapan şeyler söyledi. Aman boş ver sen öyle biri değilsin zaten.
Doğan: Anlamadım nasıl biri değil mişim ben? Benimle ilgili bir şey mi söyledi?
Ender: Boş ver önemsiz bir şeydi.
Doğan: Ender anlatır mısın?

Kadın istediği ısrarı almasıyla konuşmaya başlar.

Ender: Senden ve Juliadan bahsetti ama tabii ben ihtimal dahi vermedim.
Doğan: Ne bahsetti? Tamamını anlat.
Ender: Ya işte dışarı da hava alalım dedi, ben nerden bile bilirdim art niyeti olduğunu? Başladı saçmalamaya. İşte sen güya hâlâ Juliayla berabermişsin de, o buraya bilerek geldi de falan.

Adam duyduklarıyla morarır ama sakin kalmaya çalışır.

Doğan: Ne saçmalamış bu?
Ender: İşte ben de onu diyorum, mesaj falan uydurup gelmiş dedi bir de.
Doğan: Bir dakika bir dakika ne mesajı?
Ender: Valla bilmiyorum bir mesajdan bahsetti. Sen onu buraya çağırmamışsın güya, o bir yalan atıp gelmiş. Aman neyse boş ver dedim ya saçmaladı.

Aşk-ı Karışık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin