İki kadın kapıyı çalar ve kapının açılmasıyla öylece baka kalırlar.
Çalışan1: Hoşgeldiniz efendim, ben yeni işe başladım.
İkiside içeri geçer, Ezginin sonunda birini bulduğunu anlarlar ve en azından biraz olsun rahatlarlar.
Caner: Oo hoşgeldiniz ablacığım ve yengeciğim.
Şahika: Yenge mi? Ay çok komiksin Caner.
Caner: Ee ne yapayım? Sen ablamla birlikte olduğuna göre benim yengem oluyorsun, sana enişte demeyi çok isterdim ama malûm.
Ender: Neyse tartışmayın tamam, zaten moralim bozuk, bir de sizinle uğraşamam.
Caner: Yani boy boy çıkan haberleriniz yüzünden böyle olman normal ablacığım.
Ender: Senin de mi haberin var?
Caner: Neredeyse Türkiye'nin yarısı bildiği için, evet benimde haberim var ablacığım.Kadın oflarken, Şahika da onun yanına oturur.
~
Kumru: Bu anlattıklarınız, yani Enderle Şahika birlikteler mi?Adam gözlerini sıkıca kapatır ve bir süre sonra açar.
Erhan: Adına ne derseniz işte.
Kumru: Peki benden ne istiyorsunuz? Benim derdim Enderle, Şahika umurumda değil ki.
Erhan: O kadın senden sevdiğin birini çaldı değil mi? Sen de aynısını yapacaksın, onun elinden sevdiği birini alacaksın.
Kumru: Ben katil değilim, olamamda!
Erhan: Sen bir şey yapmayacaksın! Sen sadece bize yardım edeceksin, biz işi halledeceğiz.
Kumru: Kendi öz yeğeninizin canına mı kıyacaksınız? Ayrıca yaptığı yalnış değil!
Erhan: O benim yeğenim değil artık! Bizim ailemizi rezil ediyor, bize göre yaptığı yalnış.
Kumru: Ha onun birini sevmesi yalnış ama sizin mafya gibi birinin evine girmeniz, birini öldürmek istemeniz normal yani?
Erhan: Bu seni alakadar etmez, sen sadece dediklerimi uygula.Kız korkarcasına yere bakar ve düşünür. Sonraysa, cesaretini toplar ve kafasını iki yana sallayarak adama bakar.
Kumru: Ben böyle bir şey yapamam.
Erhan: Bak kızım, senin bu hayatta en sevdiğin bir baban vardı, annende zaten zamanında seninle hiç ilgilenmemiş. Ama baban hep sana göz kulak olmuş, şimdi senin canından bir parçanı alan birine mi acıyorsun? Sen ne kadar üzüldüysen o da üzülsün, sen ne kadar ağladıysan o da ağlasın. Gözünü kırpmadan babanı harcadılar, belki de baban da intikamını almanı istiyordur?Adam sözleriyle çoktan kızı manipüle etmişti. Bunu anlarcasına ona son kez bakar ve ayağa kalkar.
Erhan: Peki, eğer istemiyorsan sorun yok. Biz de teklif var, zorlama yok, fikrin değişirse, numaramı versinler ararsın.
Adam kapıya doğru ilerler ve son an da arkasından gelen sesle duraksar.
Kumru: Durun! Tamam yapacağım, babam için her şeyi yaparım. Yeter ki mezarında huzur bulsun.
Erhan: Aferim küçük hanım, dediğime geldiniz demek.
Kumru: Siz sadece ne yapmam gerektiğini anlatın, gerisini bana bırakın.
~
Yemek masasında oturan iki sessiz kardeş, yemekleriyle oynamaktan başka bir şey yapmıyorlardı. Sonunda adam ablasını neşelendirmesi gerektiğini düşünerek konuşmaya çalışır.Caner: Yalnız ablacığım ilk zamanlar karşıydım ama Şahikayla baya yakıştınız ha.
Kadın çatalıyla tabağında ki yemekle oynayıp cevap vermeyince, adam kadının sağ koluna hafif dokunur.
Caner: Abla..
Ender: Ha n'oldu? Bir şey mi dedin?
Caner: Oho sen dalmışsın, aramıza geri dön.
Ender: Bugün olanları düşünüyordum.
Caner: Aman abla be ne takıyorsun? Alıştık biz bunlara, takma boş ver.
Ender: Senin bu kadar rahat olmanı da anlayamıyorum Caner.
Caner: Ee alıştık diyorum çünkü. Ayrıca... Mutlu olman gerek, en azından sevdiğin yanında.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşk-ı Karışık
Фанфик-Ben Doğanla evliyim bunun farkındasın değil mi? -Ee yani ne olmuş?! -Ne demek ne olmuş? Başkasıyla evli olan bir kadının, seninle birlikte olmasını mı istiyorsun? -Yapma Ender...Sen Halit Argunla evliyken onu Doktor Sinanla aldatmış kadınsın... San...