10 NİSAN 2010
"Nereye Gidiyoruz anneciğim?"
"Teyzene gidiyoruz Aden."
"Anne neden ağlıyorsun?"
"Soru sorma Aden! Bıktım senden. O baban olacak adamın kızısın sen. Benim değil!"
"Anne beni neden sevmiyorsun? Seni sinirlendirdiysem çok özür dilerim. Ben seni çok seviyorum."
Bu sözler bile yumuşatamadı kadını, çocukluğunun acısını, çocuktan çıkartıyordu. Minik Aden, cennet bahçene anneni sokmadın güzel kız.
Teyzesinin kapısının önündeydi.
Elindeki oyuncağa annesinin ona vermediği sevgiyi veriyordu. "Aden özür dilerim."
Gitmişti...
Küçük bir çocuğu öksüz bırakacak kadar vicdanını kaybeden o insan gitmişti.
"Anne! Lütfen bırakma beni, benim sana ihtiyacım var!"
Koştu, koştu ama Talya gitmişti. Genç kadın için bir hataydı Aden ama küçük kız bunu nereden bilebilirdi ki?
Aden hala o küçük kızdı. O gelecekti.
"Aden!"
Teyzesi çok geç kaldın...
GÜNÜMÜZ
17 OCAK 2023
Gördüğüm kabus ile yataktan fırladım. Saat sabah altıydı. Geçmişimi görmüştüm. Yakama yapışmış, peşimi bırakmayan ve bana düşman olan geçmişimi.Geçmişimin izleri her yaramın içerisindeydi.
Zaten her yara geçmiş değil miydi?
Telefonuma baktığımda üç tane cevapsız arama vardı. Ne kadar uyumuştum ki? Buğlem aramıştı. Altıma şort giydim, saçlarımı toparlayıp aşağıya indim. Kendime portakal suyu sıkmaya başladım. Öylesine dalmışım ki telefonuma gelen sesli mesaj ile irkildim. Buğlem sesli mesaj atmıştı. Salona gidip internetin çektiği köşeye oturdum. Buğlem' i aradım. İlk çalışımda telefon açıldı. "Anne Turnam!" Diye cıvıldadı hemen. Ben Buğlem ile ilk karşılaştığımda o on bir, ben ise on altı yaşındaydık. Doğduktan on beş gün sonra düşmüş yetimhaneye Sena. O da babası tarafından bırakılmış. Annesi Buğlem' i öldürmeye çalışmış. Bir tür doğum sendromu yaşamış ama aile bunun geçici olduğunu bilmediği için babası onu yurda bırakmak durumunda kaldığını düşünmüş ama ailesi o biraz büyüyünce onu almış yetimhaneden. Ben beş yıl boyunca yetimhanede kaldım. Aslında üç yıl kalacaktım ama Buğlem için kalmıştım. Beş yıl sonra Mahra beni almak istediğini söyledi. Yeterince kalmıştım. Çıkarken de Sena'nın numarasını almıştım. O günden bugüne konuşuyoruz işte. Buğlem aramayı sonlandırınca bende telefonumu koltukta bırakıp kendime kahvaltı hazırladım.
🌑
Kahvaltımı yapıp masayı toparladıktan kısa bir süre sonra üzerime siyah spor büstiyeri ve siyah tayt giyip üzerime kapüşonlu alıp, siyah ayakkabılarımı giydim ve hazırlığıma son verip cüzdanımı alıp çıktım.
OKUDUĞUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM:) İKİNCİ BÖLÜMÜMÜZ BURAYA KADARDI. UZUN YAZAMADIM AMA GELECEK BÖLÜMLER UZUN OLACAKTIR BUNDAN ŞÜPHENİZ OLMASIN LÜTFEN.
YORUM YAPMAYI VE VOTE VERMEYİ UNUTMAYIN.Yorumlarınız benim için çok önemli.
Hepiniz birer Adensiniz.:))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aden (SEZON ARASI)
Teen FictionBir cennet parçasıydı. O gökyüzünün cennetiydi ama onun yerini almak isteyen vardı. Cennet değişmezdi ya cehennem olurdu ya da hiç. Cennetin sahibi değişmezdi. Bir telefon araması ile hayatı yerle bir olan Aden'in geçmişi hiç bir zaman rahat bırakma...