Rojení Smrtijedů

431 27 6
                                    


Toho rána se Harry poprvé zvládl jakžtakž nasnídat bez levitujících kouzel. Bez drobných komplikací se to neobešlo, sklenice s dýňovou šťávou mu vyklouzla z ruky a polila nejen jeho oblečení, ale i drahý koberec, za chvíli nato vysypal celou misku cereálií. Draco nestačil mávat hůlkou ve snaze průběžně likvidovat škody.

„Omlouvám se," špitl Harry.

Draco mávnul rukou. „Jsi jak Scorpius, když se učil stolovat. To mě nemůže rozhodit."

Harry si uvědomil, jak blízký vztah Draco se svým synem má. On sám si vůbec nevzpomínal, jak se jeho syn učil jíst, o to se starala Ginny. On dostal na starost až puberťáka Albuse a popravdě, moc si s ním nevěděl rady. Možná by mu Draco mohl poradit. Harry se lekl. Už zase plánuje něco s Malfoyem? Dobře, jsou teď něco jako přátelé, ale rozhodně mu není blízký tak jako třeba Ron nebo Hagrid a Harry o něco takového ani nestojí.

„Odpoledne se tady staví moji rodiče," prohodil Draco jakoby nic.

„No to snad ne," vyprskl Harry konsternovaně.

„Vadí ti to?"

„Ne, promiň, vůbec nic mi do toho není," koktal Harry. „Nemusím se s nimi setkat, že ne?"

„Jen se pozdravíte, nic víc. Tvoje léčba tím neutrpí, nebudou tu dlouho."

Salazare, zač mě trestáš? Vážně musí ten bastard Lucius vidět moje chorý pracky? Harry by se nejraději zašil do ložnice a vylezl až druhý den, Draco ovšem z neznámého důvodu pociťoval nutkavou potřebu se se svým uvězněným exponátem pochlubit.

Lucius na něj vyvalil oči. „Pane Pottere, čemu vděčíme za vaši návštěvu?"

„No, ehm, já..."

Draco, do čeho jsi mě navrtal, ty kreténe!

„Harry se podrobuje experimentální léčbě. Má zraněné ruce, ale už jsme zaznamenali velký úspěch a myslím, že se mi ho povede úplně uzdravit."

„A jaký druh léčby používáš, smím-li se zeptat?" pronesl Lucius uštěpačně.

„To bych asi zatím neměl prozrazovat," odtušil Draco. „Říkal jsem, že je to experimentální léčba."

Lucius se celou dobu smál pod vousy a Harry úplně nechápal, co je na tom tak k smíchu.

„Rád jsem vás viděl, paní Malfoyová, pane Malfoyi," řekl Harry zdvořile a rychle se vzdálil. Co to u Merlinova vousu mělo znamenat? Očekával cokoliv od otevřeného nepřátelství po pohrdlivou aroganci, ale ne tohle pochechtávání.

---

„Viděla jsi Potterovy ruce?" zeptal se Lucius své ženy.

„Ano, popravdě vůbec nevím, která kletba mohla toto způsobit," odpověděla Narcissa. „Snad mu Dracova léčba opravdu pomůže."

„Dracova léčba," zasmál se Lucius. „Víš, co je to za kletbu? Confisio Suprema."

„Černá magie?" lekla se Narcissa.

„Ne ne, je to stará elementální magie, konkrétně ohnivá magie. Voldemort nás učil i základy magie živlů. Confisio Suprema už nikdo nezná, a i kdyby ji lékouzelníci znali, vyléčit Pottera nemohou. To může udělat jen Draco," řekl Lucius potutelně.

„Přestaň s tím dělat tajnosti a vyklop, v čem ta kletba a její vyléčení spočívá," naléhala Narcissa.

Lucius se dal do vyprávění. „Kouzelník, který je touto kletbou postižen, trpí nesnesitelnou bolestí a pálením v zasažené části těla. Potterovy ruce byly nejspíš dlouhou dobu úplně bez citu, neschopné pohybu. To, že už s nimi může hýbat, znamená jediné – našel někoho, s nímž ho pojí pouto nejvyšší důvěry."

Narcissa prudce vydechla. „Draco?"

„Domnívám se, že ano."

„Lze to vyléčit úplně?"

„Ano i ne. Příznaky zcela zmizí, když se ti dva magicky spojí."

„Chceš říct, že...?" Narcissa sice měla Pottera docela ráda, ale ta představa pro ni byla stále poněkud bizarní.

„Ano, přesně tak. A protože má Potter ještě poměrně dost potíží, znamená to, že ti dva spolu ještě nic neměli."

„Měli bychom jim to říct, aby neztráceli čas!"

„Drahá Narcisso, na to si musí přijít sami, jinak to nebude fungovat. Až bude jejich pouto dostatečně silné..." Lucius se zatvářil poněkud znechuceně.

„Pak to bude vyléčeno?"

„Ano, ale jakmile dojde k porušení pouta, přesněji řečeno, jestli Draco Pottera zradí, příznaky se vrátí v takové míře, že ho to s nejvyšší pravděpodobností zabije."

„Takže je ubohý pan Potter nadosmrti závislý na našem synovi?"

„Přesně tak."

„Opovaž se osnovat nějaké plány, jak panu Potterovi ublížit! Draco vypadal opravdu šťastný," pronesla Narcissa přísně.

„Draco má ovšem příšerný vkus, nemyslíš?" zasmál se Lucius. „Umíš si představit, že ten střelený Nebelvír s IQ hipogryfa bude mít výchovný vliv na našeho Scorpiuse?"

„Harry má dobré srdce a patří k nejschopnějším bystrozorům v zemi," bránila Harryho Narcissa. „Není to žádný hlupák."

„Už to, že se chystá vlézt Zmijozelovi do postele, svědčí o opaku," odtušil Lucius, ale Narcissa dobře viděla, že její muž vůči Potterovi žádnou zášť necítí. 


Kluci budou mít jistě radost, až zjistí, jak jsou spojení :-)

Confisio supremaKde žijí příběhy. Začni objevovat