Harry poslední dobou skoro nespal a začínalo se to na něm podepisovat. Začal mít potíže se soustředěním, neudržel myšlenku, připadalo mu, že není schopen logicky uvažovat. Díval se na sebe do zrcadla a snažil se dát se do pořádku. Takhle to dál nepůjde! Jestli má vydržet ještě další dny v tomto režimu, musí si dát životabudič. Dostal od Draca několik lahviček. Sáhl do skříňky a jednu vytáhl.
Mám v plánu tě pořádně utahat, tohle budeš potřebovat, stálo na etiketě. Ach Draco, dal bych všechno na světě za to, abys tu byl. Harry, už tak psychicky oslabený, se z toho vzkazu doslova sesypal. Schoulil se do klubíčka a tiše plakal. Nikdo tu není, nikdo ho nevidí. Jen chviličku, pak se vrátím do práce a budu tě hledat, dokud tě nenajdu. Za chviličku, lásko moje... Vyčerpáním usnul.
Probudilo ho zaťukání sovy na okno. Noviny, bulvární příloha Denního věštce. Harry plátek odebíral jen kvůli vyšetřování. Zkušeným okem přelétl titulky. Od Dracova zmizení nenašel v tisku jediné vodítko k případu.
Předpokládal, že ani tentokrát to nebude jiné, když jeho zrak spočinul na fotografii blonďatého muže. Nebylo pochyb. Draco ve vášnivém polibku s cizím mužem, jemuž nebylo příliš vidět do obličeje. Draca naopak šlo identifikovat lehce. Ten jeho výraz v obličeji – vždyť jemu se to líbilo! Tvářil se naprosto zamilovaně! Měl zavřené oči a ruce obtočené kolem krku toho bastarda! Na pohyblivé fotografii toho chlápka div láskou nesežral!
Harry chvatně přečetl kratičký článek u fotografie. Kdo je nový objev Draca Malfoye? Rita Holoubková slibuje, že kauzu bude nadále sledovat a do dalšího vydání Denního věštce budeme vědět víc!
Harry, který měl mozek mírně zatemněný únavou už předtím, nebyl schopen jasně uvažovat. Jediné, co se mu míhalo před očima, byl obrázek jeho milovaného v objetí s cizím mužem. Harry byl žárlivostí zcela bez sebe. Rozum se někam vytratil. Všechny předměty v jeho dosahu byly náhle v nebezpečí. Tříštění skla. Znovu. Další sklo.
Hledal další oběť svého řádění. Zdá se, že všechny skleněné předměty v místnosti již byly využity. Reparo. Reparo. Reparo. A znovu tříštění skla. Harry prudce vydechoval a mával hůlkou jak smyslů zbavený. Konečně ho duchaplná činnost přestala bavit a odplazil se pro láhev ohnivé whiskey. Snažil se ji otevřít, ale ruce ho nechtěly poslouchat. S hrůzou na ně pohlédl a před očima se mu zatmělo. Čerň. Žádná světlá místa. Jak pomalu vyprchával adrenalin, začínal pociťovat palčivou bolest. Co říkala paní Malfoyová? Je to nevratné! Harry vzdal snahu dostat se do alkoholického nápoje, který by mu stejně přinesl jen chvilkovou úlevu, a pak by bylo všechno jen horší. Copak jsem se nezapřísahal, že už se nenechám nachytat? Vždyť jsem si tu fotografii pořádně neprohlédl. Je to s určitostí Draco? A nesmím zapomínat, že jedná s největší pravděpodobností pod Impériem.
Harry konečně vzal zbytky rozumu do hrsti a vrátil se k novinovému článku. Pečlivě studoval fotografii. Ano, je to Draco. Ovšem má zavřené oči, nelze tedy s jistotou zjistit, zda je pod Impériem. Harry sledoval každičký detail. A pak to uviděl. Dracova ruka byla sevřena v gestu, které mudlové používali jako signál v nouzi. Ruka zvednutá dlaní od sebe, palec v dlani a kolem něj ostatní prsty. Gesto, které ukazuje symbolické uvěznění palce v dlani, používají ho především týrané ženy. V kouzelnickém světě spíše neznámé, ale bystrozor, který měl k mudlovskému světu vždy blízko, ho znal. Harry jako by zkameněl.
Draco, odpustíš mi někdy? Jak hluboko jsem klesl, když jsem tě opět podezíral neprávem. Jenže vidět tě v téhle pozici, s cizím mužem přitisknutým na tvé rty... Kdo by nežárlil?
Tady ovšem nešlo o pár zničených skleniček a minuty běsnění. Harry si svou neuvážeností natolik zhoršil svůj stav, že nyní už měl velmi omezenou hybnost rukou a bolest byla téměř k nesnesení. Jak se může podívat do očí Malfoyovým? Scorpiusovi? Sobě? Dracovi, až / jestli ho najde?
Bezhůlkovou magií přivolal jeden z lektvarů proti bolesti, které mu věnoval Draco. Byl to jeden z těch, které nevyvolávají závislost. Draco tu není, za pár dní mu dojdou, a co pak? Harry si nemůže dovolit zatemňovat mysl lektvary, musí pokračovat ve vyšetřování!
Že jsi toho ale vyšetřil, Pottere! Znechuceně na sebe pohlédl do zrcadla.
Nejprve bude třeba zjistit, kde byla fotografie pořízena. Bylo by třeba promluvit si s Ritou Holoubkovou. Harry věděl, že ji nemůže vyzpovídat sám. Kdyby přišla na jeho indispozici, okamžitě by toho byly plné noviny. Poslat jiného bystrozora? Novináři jsou velmi neochotní, co se týče podávání informací bystrozorům. Harrymu se jako nejlepší možné řešení zdálo požádat někoho z Malfoyových. Třeba Lucius – bylo by naprosto pochopitelné, že by chtěl zjistit, kdo veřejně zkompromitoval jeho jediného syna.
Vyžer si to, Pottere, když jsi takový idiot, jen mu ukaž ty svoje pracky, nadával si Harry, ale odvážně se vydal na cestu na Malfoy Manor, kde nyní Malfoyovi bydleli. Nebohé ruce byly skryté v rukávníku.
Nevím, co si o Harrym po této kapitole myslíte, ale dejte mu ještě šanci!
ČTEŠ
Confisio suprema
FanfictionHarry a Draco se setkávají po letech na třídních schůzkách svých synů. Zpočátku to vypadá, že nenajdou společnou řeč, záhadná kletba však způsobí, že budou muset spolupracovat, ať se jim to líbí, nebo ne. A ono se jim to začne líbit :-)