Větší než velké množství lásky

465 24 2
                                    


Draco byl zaskočený Harryho převzetím iniciativy. Než se nadál, ležel pod Harrym a rozplýval se pod doteky rukou, které byly ještě před malou chvílí nehybné.

„Ty si neuvědomuješ, co se mnou děláš," zasténal Harry a vážně se na něj zadíval. „Je tohle, co chceš?"

Draco vlastně nevěděl, co od vztahu s Harrym očekává, ale jedno mu bylo jasné. Právě teď chtěl všechno, co mu Harry nabízel. Trochu se toho všeho obával. Ještě nikdy si nebyl s nikým tak blízký. Potter, jeho odvěká nemesis. Raději vypnul mozek a nechal se vést. „Chci to," ujistil Harryho.

Překvapila ho jemnost, s jakou ho Harry laskal. Všechno bylo příjemné, něco maličko, něco hodně, některé doteky ho přiváděly do extáze. Ani si nevšiml, jak se to stalo, a najednou byli s Harrym jedno tělo, perfektně sladění v rytmu, který ho pomalu přiváděl k nejlepšímu smyslnému zážitku jeho života. Draco měl zavřené oči, jinak by si byl musel všimnout, že ruce, které ovíjejí jeho klín, jsou růžové a živé, s modrými cévami napjatými pečlivou snahou ho potěšit na nejvyšší možnou míru. Pak náhle zhasla všechna světla a Draco pocítil intenzivní spojení s Harrym, tak mocné, že měl na okamžik pocit, že mu duše vystoupila z těla a splynula s duší Harryho, ale to už byl zase v zajetí smyslů a slyšel jakoby z dálky svůj vlastní výkřik.

„Tohle bylo úžasný, Harry." Draco se přivinul ke svému Nebelvírovi, malátný doznívající slastí. Harry byl s ním, držel ho v náručí. Nic jiného nebylo důležité.

---

Draco se probudil v Harryho posteli v domě na Grimmauldově náměstí. Události z včerejšího večera mu připadaly velmi vzdálené. Neuvěřitelné. Něco se v Harryho chování změnilo. Najednou bylo všechno samo sebou. Harry už neměl ten nepřístupný výraz, nebránil se Dracově přítomnosti, nesnažil se uniknout. Draco poprvé na vlastní kůži pocítil intenzitu emocí Nebelvíra. Žádné předstírání, držení se zpátky, žádná strategie. Harry byl tady, živý a zcela uzdravený, tváře zrůžovělé z ranního létání na koštěti. Vklouzl vedle Draca zpět do postele a nechal si zahřívat promrzlé tělo.

„Je krásný mít tě tady."

Důvěra, s jakou k němu Harry nyní přistupoval, Draca zarážela. Žádná obezřetnost, Harry se mu zcela odevzdal. Bylo to zvláštní a Draco byl z toho poněkud zmatený. Tohle bylo víc než vděčnost za uzdravení. Víc než přátelství. Víc než fyzická přitažlivost. Draco si bezděčně vzpomněl na Narcissin dopis. Hlavně nezklam jeho důvěru! Harryho důvěra připomínala naivní důvěru mláděte, které ještě nezažilo odmítnutí, týrání, utrpení. Toho všeho si Potter v životě užil vrchovatě. Ještě před pár dny bylo těžké získat jeho souhlas k držení za ruku a podvolil se mu jen kvůli silným bolestem. Teď se ke Zmijozelovi bezelstně tiskne. Je to přinejmenším podivný vývoj událostí.

„Harry, je skvělý, že ses uzdravil a bylo to včera úžasný, ale já se teď musím vrátit na Malfoy Manor a pokračovat v přípravě lektvarů. Večer za tebou zase přijdu."

„Vezmi mě s sebou, prosím. Nevydržím tak dlouho bez tebe."

Eh? Ještě včera raději vydržel pálení rukou, než by mě zavolal. Kde je jeho hrdost?

„Dnes mám opravdu moc práce. Pokusím se přijít co nejdřív, možná už odpoledne."

Draco si dával záležet na tom, aby Harryho nijak neurazil, ale potřeboval nutně být chvíli sám a přemýšlet. Harry se na něj zářivě usmál.

„Nenech mě dlouho čekat."

Draco ho naposled vzal za ruce, jen tak pro jistotu, a co nejrychleji se přemístil na Malfoy Manor. Byl to útěk – ale před čím? Vždyť jsem to chtěl, chtěl jsem, aby mě měl aspoň trochu rád, chtěl jsem s ním trávit víc času, tak proč mě to najednou dusí?

Vrátil se na Malfoy Manor a snažil se pracovat na lektvarech, ale myšlenky mu vířily ve zmatených kruzích. V tomhle stavu se nemůže věnovat tak zodpovědné činnosti, jako je příprava léčiv pro nemocnici svatého Munga. Rozhodl se alespoň odpovědět na Narcissin dopis.

Milá maminko,

pan Potter je nyní zcela zdráv a předpokládám, že to tak i zůstane. Bohužel musím přiznat, že stále nevím, kterou kletbou byl zasažen, v každém případě jsem rád, že jsem mu mohl pomoci a částečně splatit rodinný dluh. Nyní se již vrátil zpět do svého domova, ale ještě ho občas dojdu zkontrolovat. Nejsem si úplně jistý, jak interpretovat tvoje slova o důvěře – disponuješ snad nějakými informacemi, které postrádám?

Draco

Říci, že mu opověď Narcissy Malfoyové pokazila den, bylo slabé slovo. Draco byl blízek infarktu.

Drahý Draco,

kletba, kterou byl Harry zasažen, se jmenuje Confisio Suprema. Jedná se o elementální ohnivou magii. Najdeš ji v mezinárodní klasifikaci kleteb, konkrétně v apendixu již neužívaných kleteb, pod číslem 6969. Bude nejlepší, když si informace nastuduješ v klidu sám.

Přeji Ti hodně sil. Máma

Confisio supremaKde žijí příběhy. Začni objevovat