Poslouchej maminku

445 29 3
                                    


Draco osaměl a bylo to pro něj těžší, než očekával. Najednou pořádně nevěděl, jak si zorganizovat čas. Měl stejný program jako vždycky – pracoval na lektvarech, navštívil nemocnici svatého Munga a odevzdal novou dávku lektvarů, mírně pokročil ve výzkumu kleteb, napsal dopis Scorpiusovi. Celý den byl zaměstnaný, a přesto ho provázel jakýsi splín. Když si uvědomil, jak moc ho Harryho odchod zasáhl, dostal na původce svého nepříjemného stavu vztek.

Co si to vůbec dovolil, takhle odmítnout moji péči? Kde by se takhle měl, nevděčník jeden? Ale já ho dostanu zpátky. V Dracovi se probudila jeho zmijozelská nátura a začal v hlavě snovat různé plány. Nechat vydusit? To v jeho případě skoro zavání fyzickým týráním. Opít ho? Nedá se říct, že by s opilým Potterem byla nějaká třeskutá zábava. Svést? Draco se té myšlenky až lekl. Dlouze se zamyslel. Je možné, že by ho Potter přitahoval? Možná trošičku? Docela malinko? Má hezkej úsměv. Směje se blbostem. Nádherný oči. Příšerný brejle. Pěknej zadek. Vlastně i předek. Draco si vzpomněl na výjev ze sprchy a odpověď na otázku, zda ho Potter přitahuje, se mu nekompromisně vyboulila v kalhotách. Dobře, tak se mi možná docela malinko líbí. Ale tak hotovej jako on ze mě z něj určitě nejsem!

Draco se nemohl dočkat večera. Celý den čekal, jestli ho Harry nezavolá, a když mu sova doručila dopis, nedočkavě se na něj vrhl. Hm, píše matka, povzdechl si zklamaně. Obsah dopisu byl vážně podivný.

Drahý Draco!

Jsem opravdu ráda, že s panem Potterem dobře vycházíte. Vděčíme mu za mnoho a to, že se ho snažíš vyléčit, je chvályhodné. Neztrácej čas a energii s jinou prací a věnuj se plně léčbě pana Pottera. Přátelství člověka, jako je on, je velmi cenné, nezklam nikdy jeho důvěru! Je pochopitelné, že jste si blízcí, pojí vás společná minulost a možné i budoucnost.

Draco, nesmíš ztratit jeho důvěru! Dej co nejdřív vědět, jak léčba pokračuje.

Líbá máma

Draco u dopisu nebyl moudrý. Zdá se, že Narcissa si všimla jejich vzájemných, ehm, sympatií, ale co ta slova o důvěře?

Milá maminko, jeho důvěru jsem ani nezískal, pomyslel si hořce. Na to ani můj zmijozelský mozek nestačí. Dopis na Draca ovšem přece jen zapůsobil. Jestliže předtím uvažoval i nad méně čestnými způsoby, jak Harryho získat, nyní se rozhodl hrát čistou hru.

Na večerní návštěvu u Harryho se chystal jak na rande. Byl nervózní – nechal Harryho opravdu dlouho bez dotyku a bál se, jestli se mu nepřitížilo. Pro jistotu vzal s sebou lektvar proti bolesti. Chtěl mu vzít ještě něco, co by mu udělalo radost, ale neměl ponětí, co vlastně Harryho baví kromě famfrpálu. Nakonec vzal jen několik čokoládových tyčinek a pár lahví máslového ležáku.

Harry vypadal dost zničeně, bylo vidět, že na něj čekal jak na smilování, ale nezavolal ho, mezek jeden tvrdohlavej. Draca překvapilo, jak teď vypadá dům na Grimmauldově náměstí. Musel uznat, že se mu tady líbilo. Příjemně zabydlený, moderně vybavený dům. Dokonce relativně uklizený.

Prohlížel si důkladně Harryho ruce. Byly o mnoho černější a podle všeho se značně zhoršila i hybnost.

„Bolelo tě to?"

Harry musel přiznat, že ano. „Zvládnul jsem to."

„Ty nemusíš nic zvládat! Jsem tady pro tebe, u Merlina! Nemusíš trpět, stačí říct a přijdu!"

Jo, Harry, přilezu za tebou po kolenou, když houkneš, tak toho sakra využij!

Vzal si Harryho ruce do svých a chvíli je tiše držel. Pak je začal hladit. Harry se na něj tázavě podíval.

„Udělá ti to dobře na hybnost, taková jemná masáž," řekl Draco seriózním tónem. Harry se podvolil. Bolest pomalu odcházela a do rukou se vracel cit. Bylo to příliš příjemné na to, aby se bránil. Draco se rozhodl být odvážnější. Začal Harryho ruce líbat.

Harry vyděšeně ucukl. „Co to děláš?"

„Líbí se ti to, nebo ne?"

Harry vypadal opravdu zmateně. Nesmí se mi to líbit! Je to Malfoy!!! Ne. Je to Draco. Kdyby mi chtěl ublížit, už by to dávno udělal. Než přišel, málem mi bolestí upadly pazoury. Miluju jeho ruce. Jsem na jeho doteku závislý. Jsem závislý na něm.

„Líbí se mi to," řekl pevně. Draco byl zaskočený tou přímostí. Holt Nebelvír. Draco ještě chvíli líbal jeho ruce. Potom je znovu hladil. Cítil, jak se do Harryho rukou vrací hybnost. Ty ruce ho najednou sevřely v pevném objetí.


Doufám, že se těšíte, co bude dál :-) 

Confisio supremaKde žijí příběhy. Začni objevovat