İlk görüşte aşk

3.3K 111 0
                                    

Ömer uzunca bir süre kıpırdamadan masadaki ilk yardım çantasına baktı. Onca yolu bu halde gelmişti ama hiç fark etmemişti elindeki yarayı.Bugün onun doğum günüydü. En mutlu olması gereken gündü. Ama bugün ona hiç mutluluk getirmemiş kardeşini vurmuşlardı.Oda gidip bunu yapanlara hesap sormuştu. Şuan elindeki tek kendi kanı değildi.Yer altının en büyü mafya babasını telle boğarak öldürmüştü o esnada eli kesilmişti. Artık Yer altının yeni kralı oydu.Bunu sadece 25 yaşındayken başarmıştı.

İçeriye giren Çağrı'nın sesi ile kendine geldi.
Çağrı:Ağbim o iş tamam dedi.(Eski kralın öldüğü haberini her yere yaymışlardı.
Ömer sadece kafa salladı.Elini önce yıkamak sonrada sarmak istedi.Lavaboya doğru yürüdü. O esnada Umay'ın sesini duydu.
🌺"Salim ağbi bu ay maaşımı biraz erken alabilirmiyim?

- kızım daha ayın bitmesine çok var 15 günde bir maaş mı vereyim ben sana .

🌺 Agbi sadece bu aylık erken alsam olmaz mı ? Hem 2 haftadır mesaiye de kaldım .En azından onun parasını alsam...
-kızım yok dedim.Uzatma işte. Git masalara bak bir şey istiyorlarmı.

Ömer yumruklarını sıkıyordu.Şerefsiz herif dedi içinden. Bir anda karşısında Umay'ı gördü. Gözlerinden iki damla yaş akmıştı kızın. Umay hemen gözlerini sildi.İri kocaman gözleri vardı ve upuzun kirpikleri. Gözleri bir kuyu gibi karanlık ve kendini içine çekiyordu.Ömer daha önce fark etmediği birşey fark etti bu kızın bileklerinde ve yüzünde morluklar vardı .Zaten sinirliydi daha da sinirlenmişti.
🌺Buyrun birşey mi istemiştiniz?
🦁Lavaboyu kullanacaktım ama sen iyimisin?
Umay şaşırdı bu soruya .İlk kez birisi bunu sormuştu.
🌺İyiyim,lavabo hemen solda buyrun.

Ömer lavaboldan çıktığında Umay tezgahın arkasına oturmuş ekmek arası birşeyler yiyordu. Çok yorgun ve aç olsa gerek dedi .Masaya geçti yemek boyunca sürekli Umay'ı düşündü. Sonra birden Çağrı'ya dönüp Umay'ı işaret ederek
🦁Bu kızı araştırmanın istiyorum. Herşeyini bilmek istiyorum .Ne yer ne içer nerde yaşar herşeyini
Çağrı önce bir şaşırdı, sonra çekinerek - Ağbi niye araştırıyoruz ki
🦁Soru sorma lan soru sorma .Ne diyorsam onu yap .Peşine de birini tak takip etsin sürekli,korusun kızı .

Ömer ilk kez bir kızı aklından çıkaramıyordu.Kendi yaralarına bile şifa bulamayan bir kız onun yaralarıma  bir çırpıda buluvermişti.
Çok tuhaf hissetti Ömer. O kızı düşündükçe midesi kıpır kıpır oluyordu.

Çeşm-i Siyahım🖤🤍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin