Yazardan
Umay Türkiye'ye döneli yaklaşık 3 gün olmuş ve Ferit'le 3 gündür hiç karşilaşmamıştı. Genç adam sabah erkenden çıkıyor, gece ise oldukça geç eve dönüyordu. Umay geldiğini haber vermişti ama o sadece tamam demiş ve telefonu kapatmıştı.Görüşürüz bile dememişti.Umay Feritte ki bu tavrın ne olduğunu çözmek ve onunla tekrar eskisi gibi yakin olmak için onun numarasını aradı.Uzun sure çalan telefon açıldığında
🌺Aloo
🦅Efendim
🌺Ferit, müsait miydin ? Aradim ama
🦅Pek müsait değilim aslında,birşey mi oldu?
🌺Hayır herşey yolunda ,ben şey ,seni merak ettim aslında
🦅Benim neyimi merak ettin Umay?Umay derin bir nefes alıp söyleyeceklerini aklında toparladı.
🌺Geleli kac gün oldu hiç görüşemedik.Arıyorum açmıyorsun, açtığında ise böyle ters ters cevap veriyorsun.Ben bilmeden seni kıracak birşey mi yaptım?
🦅Yok öyle bir şey, onu da nerden çıkardın.
🌺Ee yok madem ne diye böyle yapıyorsun. Problem ne?
🦅Bir problem yok, şu sıralar çok yoğunum o yüzden pek vaktim olmuyor.
🌺Peki madem sen öyle söylüyorsan öyledir. Sana güveniyorum.Telefonun ucunda bir sessizlik oldu.Genç adam derin bir nefes aldı sıkıntıyla. Ve aklını kurcalayan soruyu sordu.
🦅Gerçekten bana güveniyor musun?
🌺Tabi ki.Neden sordun ki?
🦅Hiç, öylesine sordum.
🦅Benim şimdi kapatmam gerekiyor. Pazar günü pikniğe gidelim diyorum. Belli ki beni çok özledin, hasret gidermiş oluruz.
🌺Yaaa o kadar özledim ki ,hasretinden yataklara düştüm haberin yok .Her ikisi de kıkırdadı.
🌺Peki o zaman Pazar günü benimlesin,bakalim ne derdin varmis Ferit efendi. Tavla da götürelim alayım bir boyunun ölçüsünü.
🦅Yine ilk turdan mars olma da
🌺Hadi len ordan zar tuttugun için oluyor o hep
🦅Hı ,hı kesin öyledir.Genç adam karşısındaki evden çıkan arabaları fark edince hemen harekete geçti.
🦅Benim şimdi kapatmam gerekiyor. Sonra görüşürüz kendine iyi bak.
🌺Görüşürüz, sende kendine dikkat et.Dün gece 2 den beri bu evin önünde nöbet tutuyorlardı.Komiser yardımcısı Akif gece boyu hiç susmamış lise aşkını nasıl tavladigini anlatmış,Ferit iyice daralmış, başı şişmişti.O esnada telefonunun çalmasıyla Umay'ın aradigini görmüş açıp açmamakta tereddüt yaşamıştı.Umay İtalya'dayken o Ömer Kadiroğlu hakkındaki araştırmalarına kaldığı yerden devam etmiş hatta aldığı bir bilgiye göre Trabzon'daki limana bir yük gemisi geleceğini onun da Ömer Kadiroğlu için çok önemli olduğunu öğrenmişti.Ilk uçakla Trabzon'a gitmiş oradaki ekiple koordineli çalışarak baskını yapıp beklenen gemiyi tek tek aramışlardı.Gemi de yüzlerce silah bulmuşlardı.4 gündür adamları konuşturmaya çalıştılar ama hiçbiri de tek kelime etmemişti.
Ferit bu gemi ve silahların Ömer Kadiroğlu'na ait olduğuna adı kadar emindi ama bir delil bulamıyordu işte.Üstelik bu tehlikeli adam Umay'ın dibinden ayrılmıyordu.
3 gün önce
23.50Umay İtalya'daki islerinin bittiğini bu gece uçağının olduğunu yazmıştı en son mesajında. Ferit Havaalanina onu karşılamaya gitmiş onu beklemeye başlamıştı. Yaklaşik bir yarım saat sonra Umay yanında Ömer Kadiroğlu ve 2 tane kalplı adamla çıkmış ve araca binmişlerdi.Ferit hemen onları takibe almıştı.Önce Umay'ı eve bırakan adamlar sonra şehre yaklaşık 50 dk mesafedeki bir villaya giriş yapmışlardı. Ferit fırsat bu fırsat deyip evin biraz gerisinde kalıp uzaktan evi izlemeye çıkmıştı. Yüksek duvarlar sebebiyle hiçbir şey görememiş evin arka tarafini dolaşmaya başladı. Lakin arkasında kafasına dayana silah ile sanki mihlanmis gibi kalakaldı.Yavaşca arkasını döndüğünde gördüğü yüz ile kaşları daha da çatıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çeşm-i Siyahım🖤🤍
Romantizm28 yaşındaki tesettürlü bir ofis çalışanı Umay hic farkında olmadan yardım ettiği adam(mafya babası) tarafından kaçırıldı.Bu mafyanın elinden kurtulabilmek için denemediği yol kalmadı. Ömer; Daha ne kadar benden kaçmaya devam edeceksin yavrum.Sana...