Hızır gibi

969 74 24
                                    

BİR MİKTAR +18 İÇERİR ONA GÖRE OKUYUN CANLARIM

Umay'dan

Sabah gözlerimi üzerimdeki ağırlık ile açtım.Tam göğüslerimin üzerinde uyuyan adam kafasını boynuma doğru eğmiş ve sıcak nefeslerini üflüyordu. Ay bir sıcak oldu sanki.Biz dün gece ne yaptık öyle. Düşüncesi bile kalbimi hızlandırmaya yetiyor.Hayatım boyunca daha önce hiç böylesi bir şey tecrübe etmemiştim ve bu tür yakınlaşmaları her ne kadar insan doğası gereği olduğunu bilsem de birgün bunu yaşayıp üstelik bundan zevk alacağımı hiç düşünmüyordum.
Evet ben dün geceki bu yakınlaşmadan çokça zevk aldım ve bunu kendime itiraf edebiliyorum.Ama şimdi bir sorun vardı ki ben bu yataktan nasıl kalacağım. Eğer onu uyandırırsam beni utandırmaya devam edecek ,zaten bütün gece susmamış sürekli ilk gecemizden bahsetmişti.

Kıpırdamasıyla hemen gözlerimi yumdum.Uyuma numarasına devam.Kafasını hafif kaldırdı göğsümdeki ağırlık azaldı.Sonrasında ile sıcak nefeslerini hissettim tam göğüslerimin üzerinde boynumu derince kokladı.Burnundan bir bir gülme sesi geldi.Ne olduğunu anlamadan sol mememi ağzına alıp emmeye başladı.Hemen gözlerimi açtım.
-Ömerr ,dedim serzenişle. Zaten utançtan ölüyorum.

Kafasını kaldırıp bana baktı dudaklarıma tutkulu bir öpücük bıraktı. Tam bende karşılık vermeye başlamıştım ki telefonu çaldı. Duymazdan gelmeye devam etti ve sağ göğsümü avuclayıp sıktı.Ben kendimi salmışım zaten birde o derken gene telefon sesi duyuldu.Kendimi geri çekip yüzüne baktım.Saf tutku vardı şuan bu gözlerde.Tekrar öpecekken duyduğu telefon sesine okkalı bir küfür edip doğruldu üzerimden.Ayağa kalkıp giden adama baktım geniş sırt kasları, heybetli boyu ,yakışıklı yüzü ile Allah özene bezene yaratmış. O sırada fırsat bu fırsat deyip Ömer arkasını dönemeden yanıma dolaptan kıyafetlerimi alıp hızla banyoya koştum.Yoksa buna kalırsam ben akşama kadar çıkamam bu yataktan.

Duş alıp üzerime havluyu sardım. Tam aynanın önüne geldim ki kapıyı tıklattı.

-Gülüm bende geleyim mi?
Bu dediğine istemsiz güldüm.
-I -II ben hallederim.

-Sırtını keseleyim
-Olmaz ben yaptım bile banyomu üzerimi giyiyorum.
Birkaç hamurdanma sesini duydum.

-Bari ne renk olduğunu söyle. Üzerimdeki bordo renk iç çamaşırı takımına baktım.
-Onu da söylemem.

Üzerime diğerlerini de geçirdim.Saçlarımın suyunu almak için Havluya sardım .

-Ben öğrenmesini bilirim ama.

Yüzümdeki aptal sırıtmayı silip kapıyı açtım.
-Bak seenn ,nasıl olacakmış o.
Üzerime doğru gelmesiyle bir adım geriye attım ,Tam yana kayıyordum ki ayağımın kaymasıyla tutunacak yer ararken elimi ilk gelen yere attım.Yere düşerken benimle birlikte Ömer'in baksırı da düşmüştü. Kafamı o anın şaşkınlığı ile kaldırdığımda gördüğüm şeyle hemen gözlerimi kapattım ve çığlık attım.Benim bu tepkime kocaman bir kahkaha ile yanıt verdi.Ellerimi gözümden çekmeden hala oturuyordum.

Çeşm-i Siyahım🖤🤍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin