Umay'dan
Kapkara gözleri, esmer teni ,uzun kalıplı vücudu ile şimdiye kadar gördüğüm belkide en yakışıklı adamdı bu adam.Ama ...
Aması vardı işte. Bu adam beni buraya hapsetti,arkadaşımın ve benim ağır yaralanmama sebep oldu,özgürlüğümü elimden aldı üstelik bunu beni sevdiği için yaptığını söyledi.Normalde hiç kimse böylesi bir geçmişe sahip olan adamla evlenmek istemez.Bende istememedim ya zaten.Tüm kalbimle emindim buradan kaçabilecegime. Biraz toparladığım ilk an denemiştim,her fırsatı değerlendirmiştim ama beni tutup geri getirmişti her defasında .Evin etrafına birçok koruma yerleştirmiş eve girip çıkan insanlara kendisi karar vermişti.Benim de çıkmamı yasaklamıştı.
Öyle ki Gülbeyaz'ın salı pazarına gitme teklifine bile asla izin vermemişti.Onun eve getirdiği elbiseleri ise tek tek ayıklamış kendi hoşuna gitmeyenleri attırmıştı. Beni buraya hapsettiği yetmiyormuş gibi bi boğazıma tasma takmadığı kalmıştı.İşte bu adamla sırf bu yüzden bile evlenmem.
Evlendin ama..
Evlendim.Ama niye..
Onu 3 gün önce telefonda konuşurken duymuştum.Her kimse karşıdaki gür sesi ile bağırıp O komiser bozuntusu eğer bir kez daha yoluma çıkarsa sıkın kafasına.Umay benim kadınım.Onu kimseye vermem, demişti.
Arkadaşımın benim yüzümden ölme ihtimali bile kalbimi açıtmıştı.Bu hayatta o ve annesinden başka ailem diyebileceğim kimsem yoktu.Onların benim için yaptıklarından sonra bu kötülüğü onlara yapamam.Ben öyle bir insan değilim. Sırf belki yanında olduğumda onu dizginleyebilirim buna engel olabilirim belki diye bugün bu nikaha evet demiştim.
Bu adam artık benim dini nikahlı kocam olmuştu.Ve şimdi gözlerindeki parıltı ile bana bakıyordu. Beni kaldırıp hafifçe kendine çekti ve sarıldı.Çok kısık sesle salavat çektiğini duydum.Alnıma öpücük kondurdu.Kalbimde tuhaf bir şey hissettim.Hayır bu korku veya endişeden kaynaklı birşey değil buna çok eminim.Çünkü ben korkunun birkaç çeşidini bizzat tecrübe etmiş biriyim.Bu ,tanımlayamadığım türden birşey.Belki de daha önce hiçbir erkek ile bu denli yakın olmadığım içindir.Evet kesinlikle öyle.
Parfüm ,hmm çok güzel bir kokusu var bu adamın.İçime işliyor resmen.Çaktırmasak bari kokladığımızı.Başım dönüyor.Olamaz!
Hızla ittim Ömer'i.
-Höst ulan ne sokuluyorsun hemen dibime?Boşluğuna denk geldi ki sendeledi bir an bana şaşkın şaşkın baktı.
-Yavrum ne oldu sana birden?
-Elinin körü oldu.Bak evlendik diye ikide bir bana dokunmayacaksın anladın mı ,hatta hatta hiç dokunmayacaksın.Kaşları çatıldı, alnındaki çizgiler ne kadar sinirlendiğini belli ediyordu.
-Yok ebesinin nikahı artık.Karımsın sen benim istediğim her zaman dokunurum ,severim,sararım, öperim,alır koynuma yatarım.Kimse mani olamaz buna.
-Hele bir dene bak ben sana ne yapıyorum Ömer Bey!
Kaşları hayretle kalktı.Üzerime doğru yürüdü iyicene.Bir anlık panikle geri adımladım.Ayağım yatağa çarpınca oturur pozisyonda ona alttan bakmaya başladım.Üstüme eğilip tek dizini hemen dizimin yanına elini ise boynuma koydu.Kalbim aşırı hızlı atıyor şuan .Tırstım iyicene.Buğulu ve her zamankinden çok farklı bir bakışla bana bakmaya başladı.O derinden gelen sesiyle
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çeşm-i Siyahım🖤🤍
Romance28 yaşındaki tesettürlü bir ofis çalışanı Umay hic farkında olmadan yardım ettiği adam(mafya babası) tarafından kaçırıldı.Bu mafyanın elinden kurtulabilmek için denemediği yol kalmadı. Ömer; Daha ne kadar benden kaçmaya devam edeceksin yavrum.Sana...