Şarkı; Sezen Aksu Gülümse
🌺Sen.. neden hala yanımdasın?
Ferit hâla az önce ağız dolusu gülen kızın bir anda hemen eski haline dönen yüzüne bakıyordu.Ne diyeceğini bilemedi.Neden duruyordu ki burada,Ona neydi bu kızdan . Gözlerini kızın yüzünde gezdirdi bir süre.
🦅Ben seni bu halde yalnız bırakmak istemedim, iyi görünmüyorsun dedi fısıltı gibi çıkmıştı sesi.
Umay karşısındaki genç, oldukça yakışıklı adama baktı.🌺Ben görünmez değil miyim?
Adam şaşkın bir şekilde kızın gece karası gözlerine baktı sonra dudaklarına, yoksa aklına bile getirmek istemediği o şey gerçek mi olmuştu.Kız şok geçirip aklını mi yitiriyordu?
🦅Hayır,Neden böyle bir şey sordun
Kızın gözünden bir damla yaş süzülmüş ,adama bakarak
🌺Sen dedin ya iyi görünmüyorsun diye,ben uzun zamandır bu haldeyim ama insanlar beni hiçbir zaman görmediler,sanki görünmez mişim gibi,sanki günlerce ortalardan kaybolsam kimse yokluğumu fark etmez gibi sanki herkes kalabalıklar arasındaymış da ben yapayalnız kalmışım gibi,sanki...
Hıçkırıklara boğulmuştu kız Ferit hiç düşünmeden kızın yanına iyice yanaşıp ona sımsıkı sarıldı ve fısıldadı
🦅Artık yalnız değilsin, ben yanındayımKız adamın omzunda ağlayarak sakinleşti, hiç tanımadığı bir adam ona sarılmış,onu teselli etmişti.Tuhaf bir şekilde güven duymuştu bu adama.İkisi de sessiz bir şekilde gecenin karanlığında yan yana oturdular.Bu sessizlik ne huzur vericiydi.Uzun zamandır çıkamadığı, hic ışık göremediği bir kuyudan çıkmış gibiydi Umay.Sessiz... Huzurlu...
Günümüz
Gene erkenden kalkıp kısa bir duş almış kahvaltıyı hazırlamaya başlamıştı . Bugün yogun bir gün onu bekliyordu.Yeni yatırımcılarla toplantı yapacak,ortakları ile öğle yemeği yiyecek ve ay sonu raporlarını mesaiye kalmak pahasına yetiştirecekti .Çünkü yarına iş kalsin istemiyordu.
Umay 28 yaşına girecekti yarın.Öyle partidir,hediyedir beklemez sadece arkadaşları ile bir yemek yer,sohbet eder günü bitirirdi. Arkadaş dediyse de hepi topu 8 kişi var yok.Esra, Süveyda ,Ali üniversiteden arkadaşlarıydı.3 tane Alman arkadaşı da yemege katılacaktı.Erdem iş yerinden , Ferit ise tek dostuydu.Onun yeri bir başkaydı Umay için. Annesini de kaybettikten sonra Umay'a her konuda yardımcı olmuş, evini sofrasını hatta cebindeki 2 tl nin 1 ini bile onunla paylaşmıştı.Ferit annesi ile Kadıköy'de bir mahallede 2 katlı bir evin alt katında yaşıyorlardı.Annesi Leyla Hanım geçirdiği bir trafik kazası sonucu tekerlekli sandalye kullanıyordum.Hala tedavi aşamasında olduğu için sık sık hastaneye gidiyorlar ,bir umut peşinde koşuyorlardı.Ferit 2 yıldır İstanbul'da çalışıyordu. Artık doğu görevi için amirleri ısrar etse de annesini düşündüğü için amirlerine dil döküp durmuştu.Annesini bırakıp gidecek bir yakını akrabası yoktu.Onu o soğuk havanın kol gezdiği illere de götürmek sağlığını daha kötü yapacağı için bir çıkmazda beklemekteydi. Umay'ın halini görünce ona annesine bakması,onlarla yaşaması konusunda ikna etmiş ,hem kızın yaraların sarmış hemde aklı annesinde kalmamıştı.
Umay başlarda diretse de kabul etmiş ,bu eve Leyla annesine, Ferit'e fazlasıyla alışmıştı.Bu esnada okuluna devam etmiş.O mezun olana kadar Ferit de tayinini isteyip geri İstanbul'a gelmişti.Sonrasında yüksek lisans bursu kazanıp Almanya'ya okumaya gitmiş,hayatını artık bir düzene oturtturmuştu.
Ve yarın yine bir klasik haline gelen arkadaşların buluşması ve kutlanması gereken yeni yaşı vardı.Hızlıca kahvaltısını yapıp, Aşağı kattaki Ferit ve Leyla Hanımın dairesine doğru yol aldı.Ferit yokken Leyla Hanimla kalıyordu ama Almanya'dan temelli döndüğünde hemen onlarin bir üst katındaki daireyi kiralamışlardı.Anahtarı çevirdi içerden Leyla Hanımın her zamanki kızgın sesi geliyordu.
-Kötü birşey demiyorum ki oğlum, evlen yerin yurdun belli olsun diyorum.
🦅Sultanım bak bu konuyu daha önce de konuştuk.Hani sen benim turşumu kuracaktın. Vaz mi geçtin hemen.
-Ne turşusu ?
🌺Salatalık olsun salatalık turşusuna bayılırım:)
🦅Hah birdiniz iki oldunuz başıma ,
-Gel güzelim gel kuzum.Bu muşmula sözümü tutmuyor.Diyorum evlen dünya gözüyle bir torun seveyim,Nuh diyor da peygamber demiyor.Zaten sende evlenmiyorsun ne yapacam ben sizinle .
🌺Oooo Leyloşum, beni karıştırma. Oğlun benden büyük evlenecekse o evlensin.Ben halimden memnunum.Evlensene oğlum sen ,ne diye üzüyorsun anneni.Minik Feritleri sevmesin mi artık kadın.(Umay sinsi bir gülüş attı )
- Evet ,konus kızım, sevmeyim mi bende minik Feritleri
🦅Hasbinallah sabah sabah noluyor size ,ne bu beni evlendirme aşkı.Senin işin gücün yokmu kızım gitsene artık sen?🌺Ne o paşam hoşuna gitmedi galiba sözlerim. Hahaha
🦅Dua et geç kalıyorum yoksa sorardım ben sana.Gel seni de bırakıyım.
🌺Ağam benimle eğlenir(Yandan bir gülüş attı. Gamzesi yerli yerinde duruyordu.Adam ister istemez her seferinde hala ordamı diye kontrol ederdi. )
🦅Umaayy geliyormusun gelmiyormusun?
🌺Ay tabi geliyorum bu teklifi kaçırır mıyım hiç
İkisi de Leyla Hanımın yanaklarından öpüp hızla çıktılar evden.Arbada sessizce yol aldılar. Radyoda ki şarkıya eşlik ettiler neşeyleGel gönlümü yerden yere vurma güzel ,
ne olursun
Gül duruken dikenleri derme güzel ,
ne olursun🦅Aksam kaçta çıkacaksın
🌺Bilmiyorum, Mesaiye kalacağım galiba .
🦅O niye ?
🌺Ay sonu raporlarını yarin teslim etmem gerek .E yarın da sizle yemek yiyeceğiz .Bitireyim gitsin istiyorum.
🦅Hmm.Bu doğum gününde ne istiyorsun bakalım.
🌺Birşey istemiyorum. Hediye falan pek sevmiyorum biliyorsun.
🦅İyi düşün bak açık çek benden sana (göz kırpmayı eksik etmemişti)
🌺Mor ve Ötesi konseri varmış önümüzdeki ay ,Ona bir bilet alırım.
🦅Konser bileti mi?Niye sen alamiyor musun?
🌺Yahu bende alırım ama anlarsın ya Başkomiserim karaborsaya düşmüş tüm biletler
🦅Peki peki.Konsere gidelim bakalım.Akşam çıkmadan haber ver,almaya geleceğim.
🌺Ooo bu şerefi neye borçluyuz Ferit beycim
🦅Doğum günü bebesini mutlu edelim dedik ,fena mi ettik
🌺Tamamdır.Hadi ben kaçtım .Akşam görüşürüz.Umay arabadan inip çoktan uzaklaşmıştı bile.Arkasinda onu izledi bir süre sonra derin bir nefesle şişirdi ciğerlerini. Emniyet doğru yola koyuldu.Umay odasına geçmeden hemen önce Erdemle karşılaştı. Çoktan onun için kahve hazırlamıştı. Erdem iyi insandı .Sirkete geldiği ilk günden beri hep destek olmuş,Ona yol yordam öğretmişti.
-Günaydın güzelim
🌺Günaydınnn,Naber
-Iyidir ,hayırdır ne bu neşe
🌺Bilmem bir tuhafim bugün içim kıpır kıpır.
-Hadi hayırlısı olsun gülüm
🌺Amin amin.Ee yarin geliyor musun ?
-Ay saçmalama tabiki geliyorum.Kambersiz düğün olmaz bilmez misin sen.
🌺Hadi o zaman bir an önce ise koyulalım yarına iş kalmasın.
-Hadi bakalımÖğle yemeğine kadar bir ton işle uğraştılar. En sonunda şirketin ortaklari ile yemek yiyecekleri mekana geldiler.Umay lüks restoranın kapısından içeri girdiğinde bir anda kötü hissetmeye başladı. Ne olduğunu kendi bile anlamadı.Erdemin koluna tutundu.
-Açlıktan başın döndü galiba, dedi
🌺Galiba
Umay masaya doğru yaklaştığında daha kötü oldu.Karşısında İtalyanlara benzer ,Uzun boylu ,kaslı ve aşırı yakışıklı bir adam elini uzattı ona.Bir an tereddüt etsede tuttu elini .Normalde bu bu kadar yakışıklı adam görse o uzatırdı bir an bile düşünmeden elini.Ama bu sefer o yapmamıştı. Umay'ın tereddüt etme nedeni ise adamın ona olan bakışları
Şey gibi bakıyordu. Şey işte......Herkese merhaba arkadaş, biliyorum çok az bölüm atıyorum ama vize sınavlarım yüzünden vakit bulamıyorum inanın.Ama artık elimden geldiğince sık bölüm atacağım. Kurgu sizce nasıl gidiyor.Lutfen benimle fikirlerinizi paylaşın. Oy vermeyi de unutmayın lütfen 🥰💜💚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çeşm-i Siyahım🖤🤍
Romansa28 yaşındaki tesettürlü bir ofis çalışanı Umay hic farkında olmadan yardım ettiği adam(mafya babası) tarafından kaçırıldı.Bu mafyanın elinden kurtulabilmek için denemediği yol kalmadı. Ömer; Daha ne kadar benden kaçmaya devam edeceksin yavrum.Sana...