Vazgeçme

2.8K 95 0
                                    

Ömer adamlarına Umay'ın üvey babasını depoya götürmeleri için emir verdi.Sinirden elleri titriyordu.Kemerle dövmüş birde kızı o*uspunun evladı dedi içinden. Yumruklarını sıkıp duruyordu.O esnada odaya az önce giren doktor çıkınca hemen yanına gidip durumunu Umay'ı sordu.
-Kaburgalarında çatlak var sırtında,bacaklarında çok sayıda büyük morluklar var.Bazıları yeni oluşmuş bazıları 5,6 günlük morluklar,birkaç yerinde de ufak kesikler var.Kolundaki kesik içinden 9 tane dikiş attık,dedi.
Ömer hala kalbini tutuyordu .Bu sancı da neyin nesiydi.
🦁Görebilir miyim?
- Hastanın bir süre istirahat etmesi gerek.Ama gene de fazla kalmamak şartıyla görebilirsiniz. Ha birde bu kas gevşetici ilacı ve kremi almanız gerek .Düzenli olarak kullanırsa 1 ay içinde hiçbir morluk kalmaz.
Ömer hemen doktorun uzattığı reçetenin fotoğrafını Çağrı'ya attı alması için
🦁 Teşekkür ederim, çok sağ olun dedi.
Odaya girmeden önce kendine bir çeki düzen verdi.Kapıyı sessizce açıp içeri girdi.Kız uyuyordu.Yanına yaklaştır.Uzun uzun baktı ona,cılız bedenini süzdü. "Kantara çıkarsan 50 kilo gelmez kız,bunca yükü nasıl sırtladı "dedi.Kalbindeki ağrı tekrar nüksetti.Neden bu kızı düşününce oluyor hep.Yoksa korktuğu başına mı geldi?Aşık mi oldum ben bu kıza dedi.
🦁Aşk ve benim gibi bir adam .Ben aşık olmayı hak etmiyorum bile .
Umay yatakta kıpırdadı.Ufak bir inleme duyuldu kızdan. Yüzünü Ömer'den tarafa çevirdi. Ömer kızın uyanacağını anlayınca hemen perdenin arkasına saklandı.Sonra da kapıya yöneldi, hızlıca çıktı. "Umarım beni görmemiştir" dedi.
Hislerinden emin olmadan ona gözükmek istemedi.Hem onun yanında olmak onu tehlikeye atmak demekti.Daha yeni lider oldu.Düşmanları çok fazla onlara karşı hiçbir zaafım olmadığını kanıtlamak zorundayım .Eğer bu kızı öğrenirlerse acı çeken yine bu kız olurdu.
🦁Bunu ona yapamam .Uzak durmak en iyisi ,dedi.
Hızla arabasına bindi.Depoya dogru yol aldı.Giderken o pi*e neler yapacağını düşünmeye başladı.Ona öyle acılar çektirecek öyle yakacaktı ki canını ölmek için yalvaracaktı.Depoya geldi.Arabadan iner inmez kemerini çözmeye başladı.Kemeri eline dolayı karşısındaki ayyaşa sertçe vurdu.
🦁Böyle mi vurdun lan kıza böyle mi?Ne istedin lan ufacık kızdan, itoğlu it
🐷Ağbi nolur yapma ağbi.Bokunu yiyim ağbi. Kime vurmuşum ben ,ben kimseye birşey yapmadim. Aaaaa ,ağbi kulun kölen olam yapma.
🦁O kızda yalvardı mı sana oda bağırdı mı böyle senin gibi .
🐷Kim ağbi kim ahhhh  ben bilmiyorum ne suçum var
🦁Umay lan Umay. Hani para için öldüresiye dövdüğün üvey kızın. Ulan ben şimdi sana ne yapayım.

Elindeki kemeri bir kenara atıp yumruk atmaya başladı,adamın üzerine oturup bir yandan da küfürler ediyordu.Uzunca bir süre dövdükten sonra herif kanlar içinde kalınca kalktı ayağa artık adamları dövmeye başladı bu pisliği. Öfkesi hala taptazeydi.Bir süre onları izledi sonra deponun üst katındaki odaya geçti. Bir süre gözlerini kapattı. Umay'ın o gözleri geldi gözünün önüne.Kalbi yine bir tuhaf atıyordu. Sonra kızın o hali... Daha dün bir bugun iki ne ara bu kadar önemser oldum ben bu kızı dedi.O masumdu ."Benim gibi boka batmış bir adam ona anca acı getirir,dedi.Ondan uzak durmalıyım .Ondan uzak durmalıyım ."Derin bir nefes aldı.Bu uzak kalma fikri sinirlerini daha da gerdi.Aşağı inip herifi tekmelemeye başladı. Tüm öfkesini ondan çıkardı.

O sırada Umay
Gözlerini araladı.Biri vardı odada ama hemen çıktı. Kim olduğunu görememişti .Kolundaki seruma baktı.Ağrı kesiciler etkisini yitirmişti,canı tekrar acımaya başlamıştı. Hemşireyi çağırdı. -Uyanmışsın,Ağrın var mı?
🌺Evet,Şey ne zaman çıkabilirim?
-Doktor beye haber veriyorum o baksın sana ona göre tekrar ağrı kesici iğne yaparım.Ama bir süre burda kalman gerekiyor.
Hemşire odadan çıktıktan 10 dk kadar sonra doktorla geri döndü. Doktor Umay'a test ve röntgen sonuçlarını açıkladı. Umay büyük bir sessizlikle dinledi.
Doktor- Hanımefendi size bunu kim yaptı?Lütfen bizden çekinmeyin. Korkmayın, kimse size zarar veremez .Sadece bir isim vermeniz yeterli
🌺İsim versem ne yapacaksınız ki?
Umay dolmaya başlayan gözleriyle doktora baktı
- Hastane polisine söyleyip tutanak tutturabiliriz.Sonra şikayetçi oluruz.Adalet diy
🌺Adalet diye bir şey yok.Adalet olsaydı,şuan bu yatakta bu halde yatıyor olmazdım, diğer yaşıtlarım gibi gençliğimin tadını çıkarırdım.Polisin ne yapacağını çok iyi biliyorum .O filmi daha önce izledim ben.

Gözünden yaşlar ister istemez boşanmıştı.
-Ama yine de yapa...
🌺Ne zaman çıkabilirim?
-Henüz çok erken en az 3 gün burada kalanız gerekiyor.Ondan sonra çıkışınızı verebiliriz.
🌺Şey bir şey soracağım. Benim sigortam yok,da hastane masrafları çok tutar mı?Taksit falan yaptirabilir miyim?
-O konuda endişeniz olmasın .Sizi getiren beyefendi tüm masrafları ödedi .Önümüzdeki 3 gün de dahil.Siz rahat rahat istirahat edin ve bir an önce iyileşmeye bakın (tebessüm etmişti)
🌺Adı ne ?Yani beni getiren beyefendinin
-Adını bilmenizi istemedi.
🌺Teşekkür ederim (zorla da olsa gülümsedi.)
-Rica ederim. İyi geceler

Doktor odadan çıkınca Umay o adamı düşünmeye başladı. Asansörde gördüğü siluet o adama aitti her halde.Kimdi acaba .Umay bu dünyada iyi insanların da var olduğu gerçeğini neredeyse unutmak üzereydi,ta ki o adama kadar.🌺Teşekkür ederim, dedi mırıldanarak.
Hemsirenin yaptığı iğne ile uykuya daldı.

Çeşm-i Siyahım🖤🤍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin