İliklerine kadar (+18)

1K 62 12
                                    

Yazardan bu bölüm yoğun cinsellik içerir.Yaşı küçükler lütfen okumayın ablacım,😊

Umay'dan

Boran ağabeyi ilçedeki hastaneye getirmiştik. Ona olan can borcumu ödemeyemem bunu biliyorum ama yine de onun yanında olmak istiyorum diye bende Ömer'in yanında gelmiştim. Şimdi hastane koridorunda üzerimde kanlı bir gelinlikle oturuyorum. Doktorlardan gelecek en ufak bir iyi haberi bekliyorum.Yorgunum ,üstüm başım toz toprak içinde ,pisim ama bunları düşünecek halim bile yok.Yaklaşık 1 saat önce senelerdir dost bildiğim adam tarafından zorla kaçırılıyordum. Beni korumaya çalışan bir insana silah doğrultmuş ve bizi tehlikeli bir işin içine sokmuştu. Masum bir insanı vurmuştu.Bu benim senelerdir iyiliğinden şüphe duymadığım bir adamın yapacağı iş değil. Ama gözümle gördüğüm şeylerde yalan değil .Şu saatten sonra sikseler affetmem ben Ferit'i .Bu kadar gözü dönmüş bir adam herşeyi yapabilir.

Omzuma dolanan kol ile o mis kokulu geniş göğüse yaslandım. Ömer... Sevdigim ... kocam... oydu gelen biliyorum ,bu yuva kokan insan ancak o olabilir.Birtek ondan bu huzur hissi gelir.Gözlerimi kapatıp yerinden çıkacakmış gibi atan kalbin sesini dinliyorum.Biliyorum onun ne kadar korktuğunu, beni göremeyince kalbinin ne kadar ağrıdığını. Çünkü hissediyorum. Ferit beni zorla götürürken nasıl içim yandıysa onunda yandı.O muhteşem sesini duyuyorum sonra

-Gülüm eve götürsün seni çocuklar, yoruldun iyice ,
-İyiyim ben.

Derince nefes alıyor, göğsünün sişmesinden biliyorum.Daha da sokulasım geliyor.

-Çok yıprattın kendini,biraz dinlensen iyi olur hem gözlerinde kızarmış ,uykun gelmiş işte

Elimi beline dolayıp iyiye sokuluyorum ona .Geniş cüssesinin yanında ufacık kaldığıma eminim.Kulağıma eğlenen bir sesle fısıldıyor.

-Kedi gibi sokuldun bana ,bu uysal hallerine bayılıyorum ama yatakta vahşi halini de görmek isterim.

Eşarbın üzerinden boynumu öpüyor.Utançtan ölüyorum Allah'ım.
Bu herifin aklı hala nasıl onda olabilir ki.
Hemen kendimi geri çekip suratına bakarak sinirle konuşuyorum.

-Köy yanarken o*uspu saçını tararmış, ben sana göstereceğim vahşeti. Tövbe tövbe.

Koridorda yankılanacak güçte bir kahkaha attı. Herkes bize bakıyor deli mi bu adam be.

-Valla öpüp koklayacaksan ,ha birde her gece koynuna alacakasan oruspun olmaya razıyım yavrum

Kulağıma fısıldadığı şeye bak.

Pezevenk miyim ula ben.

-Püu terbiyesiz,edepsiz

Yine gür bir kahkaha attığında elim heme  ağzına kapandı.Bu herif susmak ne bilmiyor anacım.

Arkamdan duyduğum boğaz temizleme sesiyle oraya döndüm. Otuzlarında bir kadın doktor bize bakıyordu.pardon kocama bakıyordu.Bedenim kontrolsüz bir şekilde bir adım öne gittim ve Ömer 'i arkama saklar gibi durdum.Kadının yeşil gözleri röntgen cihazı mübarek.

Çeşm-i Siyahım🖤🤍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin