Takipçi

1.5K 72 8
                                    

Ferit'ten

Bunca sene uzaktan sevdiği kadının bugün bir erkekle dans ettiğini gördüğünde iyice emin olmuştu aşkından. Kıskançlık ona bunu hatırlatmaştı. Peki neydi onu tutan ?Neydi aşkını haykırmasına engel olan?Tabi ki de Umay'ın verecegi tepki. Bu aşkın karşılıksız kalma ihtimali. Kendisinden uzaklaşması da vardı tabi.Iste her şeye dayanır ama buna dayanamazdı genç adam.Aşkını bir sır gibi yüreğinde taşır da buna katlanamazdı.Umay hayatına girdiğinden beri daha çok güler daha çok umutla bakar oldu dünyaya. Annesinin durumu,iş stresi derken somurtkan hiç gülmeyen bir adam olmuştu.Ama şimdi öyle değildi.

Doğu görevine gittiğinden beri aklında acaba annemle iyi anlaşaklar mı sorusu vardı.Geri döndüğünde ise karşılaştığı manzara görülmeye değerdi doğrusu. İstemsizce kıkırdadı...

6 sene önce

Bir elimde valizim,diğer elimde ceketimle İstanbul baharında sonunda evimin olduğu mahalleye girmiştim.Sokakta tanıdık insanlarla selamlaşıp evime doğru yürüyordum. Akşam üstü olduğu için sokakta tek tük insanlar vardı.Sonunda eve geldiğimde kapıyı çalıp bekledim.Heyecanlı bir koşuşturmaca sesi duydu.Kapı açıldığında ise karşımda üstü başı un olmuş,başında kırmızı yazması,üstünde mutfak önlüğü ellerinde hamur kalıntılarını temizlemeye kullandığı bezle fidan gibi genç kız duruyordu.

🌺Hoşgeldinn (Tebessüm etti genç kız)
🦅Hoşbuldum (Gözlerim uzun zamandır görmediği ama hiçte unutamadığım gamzeye gitti.Yanaklarım bir gülüşle ısınmaya başlamıştı. )
🌺Hadi durma kapıda geç içeri.
🦅Geçeyim geçmesine de bu üstünün başının hali ne?
🌺Ay hiç sorma ,senin bu anan yokmu he iste tutturdu oğluşum geliyor mantı açalım ona e dedim nasıl yapacağız demez mi sen ne güne duruyorsun.Vesselam başladık yapmaya ama pek becerebildigim söylenemez.
🦅Fark ettim,unu kaba koyacağını üstüne boca etmişsin. Valla sen beni batırırsın.(bıyık altından gülümsedim)
🌺Bak sennn,demek öyle elini yüzünü yıka 5 dk sonra yardıma geliyorsun.Vallahi yedirtmem sonra ona göre

Bu hali kahkaha atmama sebep oldu.Onu sinir edince ben ciddi kalamıyorum nedense.Sonrasında ise el mahkum dediğini yapıp yardım etmeye başlamıştım.Ama şimdi yalan yok ben daha iyi yapıyorum. Zaten Umay'ın bu işlerde pek iyi olduğu söylenemez.

Sabah

-Evet ağbi evden çıktı şimdi. Yanında da arkadaşı var
🦁Kaçta kalktı?
-Valla ağbi sabah ezanında kalktı. Namaz kıldı.Sonra hazırlanıp koşuya çıktı. 7.15 de duşa girdi sonra hazırlandı.Mor bi elbise giydi.Şimdi de arkadaşıyla çıktılar.
🦁Tamam sen takipte kal.Nereye gittiklerini de bana haber et.Ha birde fotoğrafını çek at bana
-Tamam ağbi

Umay'ın evinin karşısına yerleştirdiği kuzeni Aysima'ya Umay'ı takip ettiriyordu.Bilerek Aysima'yı seçmişti.Sonuçta kız tesettürlü kendi bile görmedi kızın baş örtüsüz halini.Bu kazmalara baktiramazdi ya.Telefonu mesajla titredi.Heyecanla baktı telefona

Heyecanla baktı telefona

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Çeşm-i Siyahım🖤🤍Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin