Umay'danİşte memleketimin mis kokusu ,cennet vatanım.Seneleri bana eziyetler ederek geçirten İstanbul'um.Hep ağlatıp bir gün olsun güldürmeyenim.Bana babamla kaybettiğim huzurumu da geri verdi.Huzur buydu galiba.Yanında sevdiğin insan ,onun güvenli kolları,seni sevdiğini fısıldaması ,kaygısız bir hayat ...Evet evet huzur kesinlikle buydu.
Öpe koklaya uyandırdığı beni özenle hazırlayıp sanki bir bebekle ilgilenir gibi ilgilenmişti.Boğazda guzel bir yemekten sonra Trabzon'a doğru yola çıkacaktık. Havaalanına gidiyoruz diye biliyorken bir anda farklı bir yola saptığımızda ne olduğunu anlamaya çalıştım ilkin.Sorduğum halde cevap vermedi.Meraklı bekleyişim araba durduğunda son buldu.İşte vakti gelmişti.Babamla tanışma vakti.Bu ince davranışı beni şaşırtmadı desem yalan olur.Tamam konuşmuştuk ama şimdi beklemiyordum işte. Arabadan inip 10 dakika kadar mezarın yanına doğru yürüdük. Ne o konuştu ne ben.Babamın yanına geldiğimizde boğazımdaki düğüm kendini belli etti.Bir yanım kırık dökük ,bir yanım bahar bahçe karşısındayım şimdi.
İçimden konuştum onunla küçükken yaptığımız gibi.Gözümden anlardı beni.
Merhaba baba.Upuzun bir zaman oldu sana gelmeyeli.Yorucu yıllardan sonra bulabildim kendimi.Kendimi bulduğumda gelmiştim ilk sana.3 yıl önce.Sahi zaman ne çabuk geçmiş, halbuki sana anlattıklarım dün gibi aklımda.Kendimi burada emanet gibi hissediyorum ben buraya ait değilim demiştim hatırlıyor musun?
Elimi sıktı yanımdaki adam bana güç veriyordu böylelikle. Uzandım mezara toprağındaki yabani otları elimle söküp attım.Derin bir nefes aldım.
Baba
Huzuru aradım senelerce biliyorsun işte, anlattırma bana oraları .Geçmişte kaldı hepsi.Kızın kaybolduğu yollardan bir çıkış yolu buldu.Hayır hayır
Ben evimin yolunu buldum.Huzuru ,mutluluğu, sevgiyi buldum.Gerçi senin duan kabul oldu belki de çünkü ben buldum sayılmaz.O beni buldu.Bak seni tanıştırayım bu gergin oğlan benim kocam.2 hafta önce evlendik. Biliyorum biliyorum kızgınsın bana daha önce niye tanıştırmadın diye ama bende tam tanımıyordum ki onu.Bir anda gelişti herşey.Gelelim damadına.Bakma öyle kaba saba höt höt biri olduğuna akide şekeri gibi kalbi var onun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çeşm-i Siyahım🖤🤍
Любовные романы28 yaşındaki tesettürlü bir ofis çalışanı Umay hic farkında olmadan yardım ettiği adam(mafya babası) tarafından kaçırıldı.Bu mafyanın elinden kurtulabilmek için denemediği yol kalmadı. Ömer; Daha ne kadar benden kaçmaya devam edeceksin yavrum.Sana...