-Nici nu știu ce rochie să fac! Spune Lyana nervoasă dând cu piciorul în piciorul la pat. Nici măcar nu știu să cos. Adaugă mai mult șocată și Rhea râde ironic.
-Vorbim de cusut? Eu va trebuii să port rochia surorii mele care este cu 2 mărimi mai mare pentru că nu îmi permit să creez una. Spune aceasta tristă și se uită la prietena ei căreia i se aprinse-se un beculet.
-Dacă eu fac rost de destul material, tu poți crea doua rochi pentru bal? Întreabă Lyana curioasă si Rhea se uită la ea gândindu-se bine înainte să îi răspundă.
-Păi nu știu, dacă materialul vine repede pot crea doua rochii prezentabile,nu îți pot promite ceva extravagant pentru că deja suntem în criză de timp. Îi răspunde ea și blonda iese repede din cameră.
-Trebuie să scriu o scrisoare! Zice în timp ce iese și creața se uită la ea lung, dar o lasă în pace. Profită de această situație pentru a-și creea rochia de bal.
Se ridică din pat în momentul când aude niște voci la ușă, foarte aprinse, de parcă s-ar certa cineva. "Te-am trimis aici cu un scop!" Este ultima frază pe care o aude înainte să deschidă ușa încet întrerupând discuția dintre acele două persoane. Una dintre cele doua persoane este Will Argent, iar cealaltă este o femeie foarte înaltă, cred că vreo doi metri înălțime, blondă cu ochii albaștri, nici chiar asa frumoasă, dar nici urâtă. La față putem spune ca este drăguță si prezentabilă.
-La fermă nu te-a învățat că nu este frumos să tragi cu urechea? Întreabă el pe un ton răutăcios și ea face o față indignată.
-Willham! Îi atrage atenția femeia blondă și el alege să o ignore.
-La uriașul tău castel nu te-a învățat că este de proastă educație să deranjezi liniștitea persoanelor din jur? Îl întreabă ea ofensată și îl privește cum scoate fum pe nări.
-Gata! Exclamă femeia la amândoi. Ai dreptate drăguța mea, ne cerem scuze. Se scuză ea și blondul face ochii mari.
-Mamă! Zice el și Rhea zâmbește discret la ei. Nu este nevoie să îți ceri scuze de la ea! Spune el și femeia îi zâmbește slab.
-Eu sunt Isadora Argent. Se prezintă ea întinzând mâna la creață zâmbindu-i
-Eu sunt Rhea Pope. Se prezintă și ea la rândul ei întinzând mâna înapoi la femeie. Aceasta se încruntă imediat la auzul acestui nume nemaiîntâlnit până acum, dar continuă să salute fata nelăsând-o să stea cu mâna întinsă.
-Îmi pare bine. Spune Isadora Argent cu respect retrăgându-și mâna și pe urmă se îndepărtează de ei făcând-o pe creață să se holbeze la ea curioasă simțindu-se de parcă cei doi ascund ceva.
-Circul s-a terminat, poți să te retragi în cameră ta. Îi atrage el atenția și ea trage aer adânc în piept amintindu-și de dihania care zace lângă ea, dihania fiind el.
-Mi-ar plăcea să mă trezesc într-o zi cu tine într-o cutie expediat înapoi de unde ai venit. Îi spune ea zâmbind fals și se întoarce în camera ei lăsându-l să strâmbe și s-o imite pe la spate. Idiotule! Își spune ea în minte după ce închide ușa și se îndreaptă spre pat gândindu-se la ce îi spusese Isadora lui Will "Te-am trimis aici cu un scop", oare ce scop? Privește pe geam cum se întunecă și pe urmă la ușă, voia să întoarcă prietena ei mai repede pentru că își dorea să împărtășească cu cineva asta, iar Lyana este singura ei prietenă de încredere. Ia creionul și o foaie pentru a începe să schițeze rochiile, dar era în zadar pentru că prietena ei nu îi spusese ce culoare la material ia și nu are idee cum să schițeze rochiile dacă nu știe culoare. Este un bal care are la baza costume elegante de toamnă, trebuie să ne conformăm după asta. Spune ea și se ridică în picioare respirând nervos și lung.
CITEȘTI
"Mereu acolo!"
Teen FictionVolumul 1. Rhea și Willham sunt doi tineri adolescenți plini de viață și energie, dar nu împreună. Primul an de școală este o mare provocare, iar conflictele și discuțiile aprinse dintre ei sunt la ordinea zilei.