Rhea privea meloncolică pe geam privind-o pe Lyana cum își împachetează câteva din lucruri, nu avea rost să le ia pe toate după ea pentru că se ducea acasă unde avea deja mare parte din ce are la școală. Îmi mai mută privirea din când în când să nu o facă pe prietena ei să se simtă prost pentru că o lasă singură în vacanța de crăciun și încearcă să îi mai zâmbească fals. Nu se simțea chiar așa tristă, adică da, rămânea singură fără ea, dar rămânea cu sora ei mai mare, decât acest an pentru că este ultimul pentru ea, și cu Umbră, care începe să progreseze la întâlniri. Mai are Lyana pana pleacă, dar și-a făcut bagajul de pe acum să fie sigură că îl face până sâmbătă.
-Ți-am spus să vii cu mine. Îi spune blonda serioasă ridicându-se în picioare. O privea pe creață rugându-se de ea prin priviri s-o urmeze. Rhea clatină negativ din cap ridicându-se și ea din pat și își scutură ușor fusta de la uniformă și își așează sacoul.
-Nu îți face griji pentru mine, o să fiu bine. Du-te acasă și distrează-te cu familia ta, eu o să fiu aici cu Umbră și Talia, așteptându-te pe tine anul viitor. O liniștește-te ea punându-i mâna pe umăr și zâmbindu-i cald.
-Tot nu ma simt bine, îmi doream să sărbătoresc crăciunul cu tine, chiar am crezut că te vei răzgândi și vei pleca cu mine. Replică ea tristă privind în jos. Îmi imaginam cum împodobesc bradul de ajun cu tine. Adaugă ea dându-și supărată ochii peste cap și Rhea face exact la fel. Este extenuată, de câteva seri încoace are acesta conversație cu prietena ei.
-Când te întorci aduci un brăduleț mic și câteva decorațiuni pe măsura lui și îl voi împodobi împreună cu tine. Acum dacă nu te superi, este timpul să plecăm că altfel întârziem la ora de scrimă, și știi ca doamna Swan nu îi place când întârzie cineva la ora ei. O avertizează în timp ce pleacă spre ușă. Lyana decide să facă la fel pentru că are dreptate și nu vrea să fie prima care luptă cine știe cu cine și ies amândouă din cameră. Dau nas în nas cu Otto și prietenul lui blond, unu zâmbăreți, altul mai puțin zâmbăreț.
-Radiăm toți a fericire și extaz. Face haz de necaz Rhea cu un zâmbet răutăcios pe față privindu-l pe Will cum se îmbufnează și trece pe lângă el cu același zâmbet oe chip.
-Am auzit că va petrece și el vacanța de crăciun aici. Îi atrage Lyana atenția din gândurile ei pozitive și se schimbă la față radical.
-Îmi voi petrece aceasta vacanță cu el? Își ridică ea tonul mai mult dezamăgită decât curioasă. Lyana își întoarce privirea la ea zâmbind bucuroasă și ridică din umeri prefăcându-se tristă pentru ea.
-Dacă nu vrei să vii cu mine, suportă consecințele. O necăjește ea mai rău și face câțiva pași mai în față ca bruneta să nu ajungă cu mâna în părul ei.
Intră amândouă în sala de mese, Rhea la fel se supărată ca Will pentru că va petrece aceasta frumoasă vacanță cu el și nu are nicio scăpare. Oricât de mult si-ar dori să plece cu Lyana, nu poate că profesoară Artemis i-a sugerat pana la sfârșitul anului să nu plece de lângă Umbră să nu rămână în urmă cu exercițiile pe care ele doua le fac.
-Vrei să mănânci ceva? Întreabă blonda și creață dă negativ din cap lăsând botul în jos.
-Nici măcar un măr rosu nu mă mai binedispune. Spune ea cu botul lăsat și cu privirea în jos.
-Plecarea cu mine în Egredale te va in binedispune categoric. Îi zice blonda zâmbind până la urechi și se așează lângă ea la masă.
-Deja am vorbit cu profesoara și rămâne și ea în școală pe timpul vacanței. Răspunde ridicând privirea inexpresivă la ea și Lyana dă cu palma în masă semn că renunță la acest subiect.
CITEȘTI
"Mereu acolo!"
Teen FictionVolumul 1. Rhea și Willham sunt doi tineri adolescenți plini de viață și energie, dar nu împreună. Primul an de școală este o mare provocare, iar conflictele și discuțiile aprinse dintre ei sunt la ordinea zilei.