Fetele se îndreaptă grăbite spre ora doamnei Swan, această femeie urăște cu desăvârșire întârzierile la ora ei. Respiră ușurate că au venit mai devreme decât profesoara și se îndreaptă spre vestiare. Rhea îl salută pe Aiden în drum spre vestiar, Will observă asta și își dă ochii peste cap în silă.
-Mă bucur că nu trebuie să dau examen și la ora doamnei Swan. Zice Lyana împăcată în timp ce se îmbracă cu protecția de piept.
-Mă bucur că nu trebuie să dau examen la nimic anul acesta, sper că și la anul să o țin tot așa! Spune ea sub formă de rugăciune mai mult și Lyana privește de după umăr cum Aurora cu Rose intră în vestiare râzând până la urechi.
-Și atunci Otto mi-a spus că nu a văzut în viața lui fată mai înțelegătoare și calculată decât mine. Îi povestește Aurora cum a decurs cea de a a nu știu câta întâlnire cu iubitul ei perfect. Lyana strâmbă din nas și își dă ochii peste cap iritată, doar când ii aude vocea pițigăiată a Aurorei i se ridică părul pe ceafă.
-Ce drăguț că încă mai există băieți care vorbesc așa fetelor! Spune Rose uimită
Rhea cu Lyana se uită una la alta și își fac semn din cap că a venit momentul să iasă, o ceartă acum la sfârșitul anului școlar nu este prea convenabil pentru ele. Ies pe ușă lăsându-le pe fete să creadă că au plecat din cauza invidiei, că nu au și ele ce are Aurora.
Se apropie amândouă de Aiden, îi zâmbesc politicos și se așează lângă el. Acesta observă că nu prea sunt în apele lor și se uită în jur, Aurora și Rose ies din vestiare zâmbind victioriaose și brunetului îi sare fisa, a stat destul de mult timp cu ele că să afle relația dintre blonda-brunetă cu blondă-roșcată.
-V-ați ciorovăit cu ele? Întreabă el amuzat și Lyana își mijește ochii la el supărată.
-Voiam să îi dau în cap cu această cască de protecție până când mă plictiseam! Îi spune ea ofticată și Rhea o bate prietenește pe umăr pentru a o liniști.
-Ne râdea în față cu relația ei perfectă! Îi lămurește Rhea fața curioasă a băiatului cu ochi negri și acesta râde subtil în colțul buzelor în spatele blondei.
-Bună dimineața copii! Le atrage atenția doamna profesoară care abia intrase pe ușă. Să vină în față cei care sunt cu un picior în groapă și unu pe pământ. Adaugă serios și jumătate de clasă se apropie de ea, chiar și Aiden. Spre norocul lui, pe lângă sarcina dată de doamna Artemis, Rhea la ajutat și cu scrima, măcar lucrurile de bază. Azi, această oră va fi despre voi, la fel și următoare si restul orelor până încheiem anul, chiar îmi doresc să treceți toți. Spune ea serioasă uitandu-se cu milă la fiecare în parte. Pe tine domnule Adamas o să te las ultimul, față de ceilalți tu ai o scuză de ce ai rămas în urmă. Se oprește cu privirea pe brunet, acesta scutură din cap semn că a auzit-o și a înțeles în timp ce pleacă în spatele turmei lăsându-i pe ceilalți în fața.
Rhea se uită la Lyana și îi face semn din cap să meargă spre margine. Nu are rost să stea în picioare degeaba, dacă ceilalți se duelează, ele se așează pe băncile joase și se odihnesc.
-Când mă gândesc că la ora doamnei Swan și doamnei Artemis am 8, iar la ora domnișoarei Livia nu am reușit să iau nici măcar amărâtul de 6 îmi vine să mă dau cu capul de pereți. Se oftică ea punându-și mâinile în cap.
-Nu trebuie să te stresezi atât, domnișoara Livia este foarte înțelegătoare și plus de asta să faci farmece necesită foarte multă putere, atenție. Spune ea serioasă încercând să o facă să simtă mai bine. Ce vreau să spun de fapt, nu este deloc ușor să faci vrăji! Adaugă și își pune ambele mâini pe umerii ei privind-o în ochii.
CITEȘTI
"Mereu acolo!"
Roman pour AdolescentsVolumul 1. Rhea și Willham sunt doi tineri adolescenți plini de viață și energie, dar nu împreună. Primul an de școală este o mare provocare, iar conflictele și discuțiile aprinse dintre ei sunt la ordinea zilei.