Clasa pentru vrăji era una destul de sofisticată, plina cu cărți despre magie pentru fiecare elev, cu profesor destul de limpede la minte să înțeleagă și să asculte orice au studenți de spus. Toți elevii din primul an erau în băncile lor așteptând cu sufletele la gură să își facă apariția profesorul de magie, curioși de cum este. La această materie ei vor învăța să își folosească bagheta și să facă vrăji adevărate care le vor fii de mare folos pe viitor.
-Bună dimineața micuții mei, eu sunt domnișoara Livia, profesoara voastră pentru farmece. Azi vreau mai întâi să ne cunoaștem și după o să începem să facem vrăji. Eu o sa mă mai prezint odată, știu ca am mai făcut-o, dar de data asta o s-o fac ca un model despre cum ar trebuii să o faceți și voi. Adaugă ea privindu-i zâmbind, nu este primul ei an în care predă, a mai făcut-o. Dar de fiecare dată când apăreau elevii noi, in special clase din primul an, se emoționa. Se gandea la cum era ea când a venit aici prima data. Le mai arunca o privire scurtă și pe urma începe. Buna dimineața, eu ma numesc Livia Garcia, am 32 de ani și sunt din Farstood. Îmi pare bine să vă cunosc. Spune ea cu aceasi expresie faciala zâmbitoare. Prima banca începe. Adaugă așezându-se la catedră atunci când își dădea seama că nimeni nu va intenționa să preia inițiativa. Era o tânără domnișoară destul de frumoasă, părul șaten, înălțime medie, nici prea grasă, nici prea slabă, stilul ei de a se îmbrăca nu era unu desăvârșit, nici strălucit chiar, dar pentru ea era ceva confortabil. Ținuta de azi este formata dintr-o pereche de blugi negri cu un tricou grena, cam spălăcit de la spălare, dar pe ea nu o deranja, în picioare avea niște opinci de piele, iar părul îl are pe spate. Mai băga mâna prin el când se simțea umilită, acesta este un tic ciudat de-al ei.
Elevi încep să prezinte, unii veneau din familii mai înstărite, alți nu, Willham Argent nu se putea abține să nu șușotească împreună cu colegul lui de bancă despre cei ca Rhea, cei care nu au nicio moștenire.
-Numele meu este Rhea Marine Pope, sunt din Greenlands și am 14 ani. Îmi pare bine să vă cunosc. Se prezintă fata noastră zâmbind toată uitându-se prin clasă ignorandu-l în totalitate pe blondul care se strâmba la ea.
-Eu sunt Lyana Sia Werd, sunt din Egredale și am 14 ani. Îmi pare bine să vă cunosc. Spune ea zâmbind făcându-le cu mâna zâmbindu-i emoționată prietenei sale, Rhea.
-Tu ești cea mai mare rușine din Egredale. Se aude vocea lui Will și pe urma râsetele tuturor celor din clasă pe fundal, cu excepția Rheei și a domnișoarei Livia. Lyana se așează nervoasă pe scaun evitând de rușine orice privire cu cei din clasa, Rhea, se ridică în picioare vrând să ducă la el să îi tragă o palmă peste față lui alintată.
-Așează-te. Spune domnișoara profesoară privind-o atent și ea face ochii mari la Livia, dar se așează încet suflând fum pe nări de furie. Cineva tocmai ia jignit singură prietenă și s-ar simți foarte vinovata dacă nu ar face ceva. Tu ești? Îl întreabă ea în timp ce se ridică în picioare și se apropie de el. Nu spune! Îl oprește ea ridicând palmă. Par argintiu, ochii albaștri, ten alb, o tona de figuri, ești un Argent. Spune ea si el se ridică în picioare zambind mândru în timp ce Rhea îl privește mânioasă.
-Da. Răspunde el calm. Eu sunt Willham Caspian Argent, am 15 ani și sunt din Egredale. Se prezintă el în fața clasei făcând o plecăciune în fața profesoarei.
-Tu ești cea mai mare rușine din Egredale! Se aude vocea murmurată a creței și acesta își întoarce rapid fața la ea privind-o iritat. Se strâmbă la ea, la fel face și Rhea, dar râsul zgomotos al domnișoarei Livia le atrage atenția.
-Voi doi sunteți foarte amuzanți. Le spune ea printre chicoteli și se întoarce la catedră. Își lasă ușor capul spre tabla negra din perete, citește ce scrie pe ea, iar cu o singură mișcare din baghetă buretele începe să șteargă acele fraze inutile. Dar, continuă ea în timp ce ei doi se privesc confuzi unu pe altul, cu toate acestea voi doi veți avea două puncte scăzute la prima nota ce o veți avea, pentru că tu ai jignit-o pe domnișoara Werd. Îi se adresează lu Will, i-ar tu l-ai jignit pe domnul Argent. Îi se adresează brunetei și ea face o față tristă la cele auzite și se afundă în bancă alegând să nu se mai uite la blond pentru restul zilei. Bun! Acum că ați tăcut, să intrăm în ale noastre. Azi vom învăța despre levitare, să faceți un obicei să leviteze este cel mai important lucru. Zice profesoara zâmbind și începe să dicteze lecția, creta începe să scrie pe tablă tot ce scoate ea pe gură pentru a le fi mai ușor elevilor să o copieze și să țină pasul cu dumneaei.
CITEȘTI
"Mereu acolo!"
Genç KurguVolumul 1. Rhea și Willham sunt doi tineri adolescenți plini de viață și energie, dar nu împreună. Primul an de școală este o mare provocare, iar conflictele și discuțiile aprinse dintre ei sunt la ordinea zilei.