Fiecare copil din sala de curs a doamnei Artemis are pe față ba o privire atentă, ba una curioasă, bineînțeles că se prefăceau pentru a nu o deranja pe doamna lor profesoara din povestioara ei despre centaurii.
-Deși sunt jumătate cai, aceștia nu au și măiestria lor fiind ghidați de impulsurile violente și agresive. Renunțând la umanitate, brutalitatea lor ieșită din comun le știrbește orice șansă la pace cu vrăjitorii din ținuturile învecinate cu turma lor. Continuă profedoara de la catedră.
-Unde îi putem găsi? Întreabă Rose curioasă ridicând mâna pentru a-i atrage atenția lui Artemis.
-În zonele cu clima caldă, nu rezistă în zonele temperate cum este insula Adroce, această insulă. Nu mai zic că zonele cu climă rece le este chiar fatală. Răspunde ea serioasă și Rose scutură din cap semn că a înțeles. Vreau să le reamintesc persoanelor care sunt în poziția de a pica la această clasă ca în caz de nu își remediază notele, în penultima săptămână voi scrie câteva bilete și fiecare va trage câte un subiect, acesta va trebui să răspundă la câteva întrebări despre creatura pe care a tras-o. Continuă ea pe un ton foarte serios privindu-i insistent pe Will, Otto, Aurora, și mai mulți copii care se nu au note strălucite. Aiden privește cu sprâncenele ridicate la profesoară și după la Will care era stânjenit de situație și zâmbește gândindu-se că sclipirea Egredalului pică la una dintre cele mai ușoare materii.
-Păi și cei care au note destul de bunicele? Întreabă Lyana curioasă si Artemis își ridică sprânceana la ea, aceași privire tenace o avea pe față făcând-o pe blondă să îi pară rău că a întrebat.
-Poate ar trebuii să vă oferiți cunoștințele celor care au prins mai puțin și să nu vă gândiți numai la voi. I-o taie ea de la gard imediat și Werd se așează pe scaun tăcută, îi părea tare rău că a deschis această conversație. Rose o vei ajuta pe Aurora cu pregătirea, Lyana tu îl vei ajuta pe Otto, Brieta îl vei ajuta pe Daniel, Nala pe Samuel, Rhea tu îl vei ajuta pe Will și Edward îl vei pregăti pe Aiden Adamas, iar restul sunteti liber să vă alegeti perechea. Începe ea să vorbească iar și Aurora își aruncă privirea geloasa pe Lyana și după pe Otto care nu era incantat de această alegere. Dar nici creței nu ii plăcea această alegere, numai zic că blondul era în cale afară de supărare. Nu! Spune aceasta brusc. Pentru lipsa totală de informații ale domnului Adamas, îi voi încredința safirul meu important, pe domnișoara Pope, iar domnului Argent pe Edward. Față de domnul Adamas, Will a mai frecventat această oră și știe cât de cât ce se mănâncă. Explică ea această schimbare de decizie și cei doi răsuflă ușurați, dar cand creața aude cu cine este schimbat blondul revine la expresia anterioară. Cu această ocazie vad și eu cum vă descurcați în echipă, puteți să plecați! Spune ea privindu-i pe fiecare în parte și le întoarce spatele. Se uită unii la alți în timp ce își strâng lucrurile din bănci și Lyana cu Rhea ies amândouă tăcute lăsându-i pe ceilalți în clasa să își facă echipele, luând această sugestie a profesoarei ca pe un concurs de demonstrație.
-Hai să mergem până nu ne observă cineva dispariția. Spune Rhea în șoaptă și o împinge de la spate pe blondă.
-De cine fugi? Întreabă ea confuză, numai era în echipa cu Will, deci, de unde atâta disperare de a se face nevăzută? Se întreabă ea singură.
-Hei! Pope!? Le oprește o voce masculină din mers și Lyana se întoarce curioasă, Aiden Adamas se uită la ele confuz și se aporpie foarte lent cu gândul sa nu le sperie. Rhea a mai avut parte de câteva dialoguri scurte cu el, asta determinând-o să se îndepărteze categoric de el. Uite, ți-am văzut fața când doamna profesoară m-a lăsat pe capul tău și mi-am dat seama ca nu ești prea fericită cu asta, nu sunt prost să nu observ, dar eu chiar îmi doresc să trec această oră și chiar am nevoie de ajutorul tău, dacă ești dispusă să mă ajuți spune-mi acum, dacă nu să știu să caut pe altcineva. Stai liniștită, doamna Artemis nu va afla. Spune el pe o voce serioasă și tristă totodată uitandu-se la creață cu o față plouată fiind conștient de situația lui delicată făcându-se chiar și Lyanei milă de el.
CITEȘTI
"Mereu acolo!"
Teen FictionVolumul 1. Rhea și Willham sunt doi tineri adolescenți plini de viață și energie, dar nu împreună. Primul an de școală este o mare provocare, iar conflictele și discuțiile aprinse dintre ei sunt la ordinea zilei.