Capitolul 16

3 2 0
                                    

Deși ziua îndrăgostiților a trecut de mult și ghioceii au ieșit din zăpada mocirlită vestind apariția primăverii, în școală încă plutea în aer mireasma dragostei, Rhea nu avea nicio emoție și doar îi privea inexpresivă deoarece avea probleme mai mari, dar Lyana nu era deloc încântată de dragostea lor, nu mai zic că Will nici acum nu s-a întors la masă lui din cauza fetei care îl aștepta cu sufletul la gură să comunice cu el, bineînțeles că fugea de ea, nu îl deranja mai deloc relația celor doi, îl deranja roșcata bagacioasă.

-Nu își pot lua o cameră? Întreabă Lyana dezgustată și își lasă privirea în jos mestecând plictisită cu furculița în salată. Rhea își ridică privirea la ea și înghite mâncarea din gură.

-Nu te mai uita la ei, dacă vrei putem face schimb de locuri să îi tratezi cu spatele. Sugerează creața și Lyana o privește îmbufnată. De fiecare dată când se așează la mesele rotunde și mari de 8 persoane, Rhea se așează cu spatele la masă aurie și Lyana cu fața la masă aurie, la început era amuzant pentru că masă aurie este masa lui Will și Otto, iar blonda vedea tot ce fac ei, dar acum nu mai este amuzant pentru că la masă sunt decât Otto, Aurora și Rose.

-Haide sa facem schimb. Acceptă ea când își aruncă ochii la ei și încep iar să se sărute. Rhea se ridică imediat de la masă și i-l cedează locul ei blondei.

-Bună dimineața fetelor. Le atrage atenția Edward care se apropie de ele cu doua buchete micuțe de ghiocei albi. Primăvară frumoasă. Le urează el zâmbind și le înmânează la fiecare câte un buchet făcându-le pe fete să zâmbească involuntar.

-Ce drăguț! Zice blondul în batjocură atrăgându-le atenția. Diseară vă puteți furișa în bucătăria școlii să faceți prăjiturele împreună. Râde el cu voce tare și Edward își dă ochii peste cap exasperat de criticile lui. Rhea privește la roșcat cum nu îi spune nimic și după la blonda care procedează la fel, ea nici acum nu își dă seama că majoritatea elevilor preferă să nu se pună rău cu Willham din cauza părinților lui. Tatăl lui Edward lucrează în consiliul de administrație a lui Isadora Argent, în timp ce mama lui se ocupa de gospodărie, din asta rezultând că doar tatăl lui aduce bani în casă, iar cum bine știți din primul capitol, familia blondei are o gazetă pe care nu vrea s-o piardă din cauza lui Will. Întreg continentul este o piramidă socială, iar în vârful piramidei sociale stă renumita familie Argent, de ei depind celelalte famili și nimeni nu are curaj să pună rău cu ei, decât Rhea pentru că nu are frică.

-Nu ai lucruri mai bune de făcut decât să stai și sa ne urmărești? Face Rhea pași în fața lui atrăgându-i atenția și el strâmbă răutăcios la ea din nas așteptându-se că ea să fie singura care să răspunde replicilor lui. A! Stai! Face ea o pauza zâmbind fals de parcă un beculet i s-a aprins deasupra capului. Îți dai seama că nu ai lucruri mai bune de făcut din moment ce trepădușul tău loial te-a trădat pentru o fată, iar tu? Tu ai rămas singur și asta te frustrează fiind obișnuit mereu să te țină cineva de la fund să nu cazi și să îți zgârii pielea ca laptele, corect? Întreabă ea răutăcioasă și el își îngustează la ea ochii amenințător.

-Ești doar invidioasă pe stilul meu de viață, ți-ai dori și tu în adâncul inimii tale luxul pe care eu mi-l permit, dar ești prea mândră să recunoști! Spune el acid și ea răbufnește amuzată în timp ce își dă ochii peste capul.

-Din tot ce am spus mai devreme, tu asta ai dedus? Invidie? Întreabă ea mirată și clatină din cap. Toți din cantină erau atenți la ei pentru că le plăceau genul acesta de scene, iar Will a avut grijă de prima data să le atragă atenția.

-Ce altceva puteam sa deduc din bla-bla-bla!? Întreabă el retoric și ea își încrucișează mâinile la piept uitandu-se la el serioasă.

-Nu știu, poate să îți rectifici atitudine? Întreabă ea retoric și își eliberează mâinile pe lângă corp. Să nu mai fi așa imbecil cu persoanele din jur? Adaugă ea și el zâmbește antipatic mutându-și privirea de pe ea. Dar cu cine vorbesc eu? N-ai cu cine! Întreabă ea murmurând și își răspunde singură la întrebare, roșcatul dispărând de mult din cadru.

"Mereu acolo!"Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum