Zilele treceau iar copii încep să acomodeze cu școala, cu elevii, mai greu cu cei din anii mai mari, dar reusesc. Acum încep să își arate adevărata față, iar profesorii nu mai sunt încântați de ei cum erau la început, nici măcar cei mai dulci, cum este domnișoara Livia Grey.
Domnișoara profesoară lasă capul în jos dezamăgită pentru că se aștepta la cu totul altceva din partea lor, măcar răspunsuri incorecte, nu acest val de liniște de mormânt.
-Ești imposibil să nu știți răspunsul la aceasta întrebare! Aceasta este incontinuarea la lecția pe care o facem de o săptămână! Zice ea frustrată și toți se uita la ea ca și cum s-ar uita în gol. Edward, adu-mi te rog în această tava pământ, foarte mult pământ. Îi cere lu Edy dându-i în mână o tava destul de măricică. Să fie cu vârf! Adaugă înainte ca el să plece și el încuviințează din cap. Măcar știți care este cel mai comun obiect vrăjit pe care îl folosim cu toți? Întreabă ea cu vocea joasă uitandu-se la ei cu speranța că măcar asta să le fi rămas în minte.
-Bagheta! Răspunde Lyana arătându-i profesoarei Livia bagheta sa și pe față dânsei apărare un zâmbet slab.
-Exact! Fără baghetă voi, momentan, nu ați reuși să faceți magie. În ultimul an veți începe și tehnica fără baghetă, dar până atunci nu aveți voie sa va despărțiți de bagheta voastră. Le zice serioasă și se uita la roșcat cum care în mâini tava plină cu pământ. Las-o pe catedră, vreau să vadă toți cea o sa fac aici. Îi cere ea și el face cum spune, pleacă în banca lui și ea așează pe masă câteva lucruri, o sapă, niște semințe de floare și o stropitoare mică. Deci, fiți atenți aici cu toți, pământul este cel mai interesant element de pe această planetă, cu magie putem controla apa, cu magie putem controla focul, chiar și aerul, în schimb nu putem controla pământul, de ce? Întreabă ea uitandu-se prin clasă. Pentru ca nimeni nu știe. Își răspunde ea și toți se uita mirați. Ventus. Spune ea mișcând din baghetă și în clasă apare o mică adiere de vânt. Ignis continuă arătând cu baghetă spre o torță din perete și aceasta se aprinde instant. Vedeți? Putem controla cu ușurință aceste elemente. Spune ea.
-Pamantul ce are în plus față de ele? Întreabă Lyana și profesoara ridică din umeri neștiind nici ea răspunsul.
-Pur și simplu așa a fost dat. Îi răspunde și Lyana se uită la prietena ei strâmbând din nas nefiind prea mulțumită de acest răspuns. Vom începe să vă arăt niște vrăji simple. Pit! Spune fluturând bagheta în fața tăvii de pământ, dar nu se întâmplă nimic. Flos! Adaugă fluturând bagheta și iar nu se întâmplă nimic. Vedeți? Este imposibil de vrăjit în acest fel, dar, dacă vrăjești lucrurile care trebuie... continuă îndreptându-și bagheta spre sapa foarte micuță, arăta mai mult ca o tezlă. Pit! Repeta iar spre sapă și aceasta începe să leviteze spre tava cu pământ si să facă o groapă în ea. Ați văzut diferența? Ii întreabă și el privesc uimiți. Și acum, spune luând câteva semințe din acel pliculeț și le baga în groapă, se folosește de mână, astupă groapă și ridică stropitoarea cu apă udând umpic în acel loc. Flos! Spune și din pământ răsare o frumoasă lalea galbenă. Frumos, nu? Cum poți păcăli lucrurile non-magice cu magia. Spune ea și toți copii aveau niște zâmbete largi pe față.
-Părinții mei au o fermă, niciodată nu s-au folosit de magie ca să o întrețină. Îi atrage atenția Rhea și ea îi face semn din cap sa ridice în picioare și să continue. Părinții mei lucrează în fiecare an aproape suta de hectare de pământ, nu se folosesc de magie, doar utilaje agricole lipsite de vreun gram magic, și aceștia seamănă anual tone de sămânță făcută și lucrată de ei. Spune ea mândră și profesoara Artemis o aplaudă fiind și ea mândră că nu îi era rușine cu ceea ce lucrează părinții ei.
CITEȘTI
"Mereu acolo!"
Teen FictionVolumul 1. Rhea și Willham sunt doi tineri adolescenți plini de viață și energie, dar nu împreună. Primul an de școală este o mare provocare, iar conflictele și discuțiile aprinse dintre ei sunt la ordinea zilei.