1.0

359 13 0
                                    

Hepinize iyi okumalar..

Odanın içinde tir tir titreyerek Hasan Beyi bekliyordum. Ben yaşadığım bu durumdan dolayı çılgınca çığlık atmak istiyorum. Ama ne yazık ki zamanı ve yeri değil. Gözlerimi Ege'ye çevirdim. Bana şaşkın bir o kadar da sert ifadelerle bakıyordu. Neye şaşırıyor anlamadım. Ama onun bana yaptığı şeyin bin katını bende ona yapacağım.

Hasan bey odadan içeriye girdi. Elindeki kağıtlar ile sandalyeye oturdu. Bize göz ucu ile baktı. Ardından çekmecesinden gözlüklerini çıkarıp, taktı. Bekletilmekten hiç hoşlanmıyorum.

"Nedir bu?" Elleri ile bizi göstererek soru sordu. Ege bana baktığında ben başımı olumsuz anlamda salladım.

"Efendim ben bir şey yapmadım." Yaptığı savunma karşısında gülmek istedim. Hasan bey alayla gülerek başını cama çevirdi. Ve Ege'ye baktı.

"Neden Gaye'yi ıslatıyordun?" Dediğinde Ege sinirle konuştu.

"O da aynısını bana yaptı." Hasan bey elini masaya vurdu.

"İlkokul mu burası? İkinizide ailesi ile görüşeceğim." Sesli bir şekilde gülerek başımı diğer tarafa çevirdim.

"Gaye, senin yaptıkların yetmedi mi? Baban galiba seninle ilgilenmiyor. Ama ben senin arkanı toplamaktan bıktım."

"İşiniz bu!" Dedim sertçe. Hasan bey elini masada birleştirdi. Kaşlarını havaya kaldırıp konuşmaya başladı.

"Aslında doğru söylüyorsun." Dediğinde bu sefer ben kaşımı kaldırdım. Ve devam etti.
"Senin gibi bir çocukla uğraştığım için kendimle gurur duyuyorum. Ama bunlar sana son ikazlarım. Çünkü okuldaki öğrencilerin aileleri senden şikayetçi. Bunun sonunun ne olacağını düşünmek istemiyorum."

"Babam size-" Dediğimde cümlemi böldü. Dişlerimi sıktım ve ayağımı sallamaya başladım.

"Baban senin arkanda olmuş olabilir. Ama iş ciddiyete bindiğinde baban bile seni kurtaramaz Gaye."

"Siz orasını düşünmeyin isterseniz. Neticede okul benim. Size maaşınızı veren benim. Şimdi cezamı verin, gideceğim." Hasan bey bana tip tip bakarken ona zafer gülümsemelerimden birini yolladım. Ohh çatla patla.

"Üzerinizi değiştirin. Spor salonundaki yerleri sileceksiniz." Dediğinde odadan çıktım. Ege arkamdan çıkarak bana seslendi. Verdiği cezaları başkalarına yaptırıyordum bu yüzden rahatım.

"Bir kere de hatanı kabul et." Koridorda kimse yoktu. Herkes dersteydi ve ben bundan fırsat bilerek arkamı döndüm.

"Senin dilin çok uzadı." Bana yaklaştı.

"Hasan Bey'in dediği gibi iş ciddiyete bindiğinde baban bile seni kurtaramaz." Kollarımı birbirine bağladım. Bu soğukluk gittikçe artarken birden titredim. Fakat belli etmedim.

"Sen benimle bir savaşa girdin. Emin ol ben seni bu okulda rahat bırakmam." Yanından ayrılıp giyinme odasına gittim. Merdivenlerden hızla iniyordum çünkü çok üşüyordum nedense.

Kabinlerden birine girip üzerimdeki ıslak formayı çıkarttım. Ardından sıcak su ile duş aldım. Yarım saatten fazla kabinde dururken en sonunda çıktım. Zilin çalmasına 10 dakika vardı. Üstüme temiz bornozu geçirdim. Giyinme kabinine gidip spor kıyafetlerini giyindim. Yanımda yedekten tişört ve eşofman vardı. Havlu ile saçlarımı duruladım. Tarak olmadığı için birden sinirlendim.

"Bak gör ben sana daha neler yapacağım." Konuşarak giyinme odasından çıktım. Okuldan çıkıp, eve gitmek istiyorum. Telefonumu sıramın üzerinde unutmuştum. Neyse kızlar fark edip alırlar telefonumu. Benim için gelen özel araca bindim. O sırada Ege okuldan çıkıyordu. Onunla kısa bakışmamız şöförün kapımı kapatmasıyla sona erdi. Bana ilk defa karşılık veren biri olmuştu. Bu hissi tatmak bana tuhaf gelmişti. Çünkü bu zamana kadar ben hep insanlara kötü davranmıştım. Kimse bana karşılık veremiyodu. O sadece normal biri Gaye.
 

                                         ~

Bölüm hakkında düşünceleriniz?

Gaye?

Ege?

Hadi hepinizi öpüyorum. Oylamayı kesinlikle unutmayın💋

ZORBA | texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin