Selammmm.
Nasılsınız gençler iyi misiniz?
Canım okuyacaklarım bu bölüm baya ateşli🔥Küçük spoi işe bu bölümü baya seveceksiniz. Benim için en özel bölümlerden bir tanesi bu oldu. Hepinizi seviyorum. Oylamayı unutmayın lütfen.🤍
______
Sabah olmadan, gün aymadan kamp alanımıza geri döndüm. Herkes çadırında uyurken bende Ege'nin olduğu çadıra ulaştım. Fermuarı açtım ve gizlice girdim. Ege'nin üstü çıplaktı ve fazlasıyla yakışıklı görünüyordu. Vücuduna baktığımda en dikkatimi çeken yer, kasları olmuştu. Teni esmerdi, tam da ateş gibi yanan vücudu. Aklıma gelen şeytani fikirleri kafamdan çıkardım. Fazlasıyla enfes duruyordu. Onu ıslattığım zamanda beyaz gömleğinin altında böyle bir hazine durduğunu tahmin etmiştim.
"Zalimin oğlu yandım tutuştum sana. Ama sen yaptığın tek hareketinle kendini benden soğutuyorsun." Ona yavaş yavaş yaklaştım. Dizlerimin üzerinde emekleyerek ona ulaştım. Dizimin acısını boşverip ona sarıldım. Bir elim kaslarındayken diğer elim boştaydı.
Karnımın uçuş uçuş olması midemi kasıp kavuruyordu. Bana neler olduğunu biliyordum. Bu aşktı. Aşkın en özel, en içten ve en yüreklisini yaşıyordum.
Saniyeler içinde Ege hareketlenmeye başladı. Bana doğru döndü ve ben heyacanlamaya başladım. Karnımda bir sızı hissettim ve daha da aşağılarda. Gözünü biraz açtı. Beni fark ettiğinde güldü. Bende onun gülmesine gülerken bir anda doğruldu. Oturur hale geldi bende olduğum yerden kalkıp ona baktım. Ellerini yanağıma yasladı. Okşadı biraz sonra gözleri dudaklarıma kaydı.
"Geldin." Dediğimde gözlerimi kapattım. Yanağımda gezen elleri ruhumu okşarken kendimi ona teslim ettim. Bugün ne olacaksa olsun. İçimizdeki soğukluğu bitirelim istiyorum. Onunla daha yakın daha da yakın olma istiyorum.
"Geldim. Senin için geldim." Dedikten sonra ona yaklaştım. Ege belimden tutup beni kendine çekti. Olduğumuz pozisyon rahat olmadığı için Ege bacaklarını ikiye açtı.
Gözlerime baktı ve bana rahat bir yer sunduğunu anlayınca hiç düşünmeden oraya yerleştim. Bacaklarıma dokundum beni kendime getirirken alnımı ona yasladım.
"Gaye." Dedi. Ben kollarımı onun boynuna yerleştirirken onu daha da yakın hissetmek istiyordum.
"Hiç böyle duygular yaşamadım. İlk defa seninle yaşıyorum. Teşekkür ederim." Dedikten sonra belime daha doku sarıldı. Naifliği beni mutlu ediyordu.
"Ege sen asıl duyguları şimdi yaşayacaksın." Dedim. Alınlarımızı birden ayırdı ve bana anlamaz gözlerle baktı. İç çektim ve ona yaklaştım. Gözlerimden ondan izin istedim. Yaptım bu hareket onu sevindirirken gözlerini kırptı.
Gözlerimi biraz aşağıya kaydırdım. Dudaklarına baktım, hafif dolgulu dudaklarına. Aramızda birkaç santim vardı. Santim bile diyemezdik.
Ege birden dudaklarını dudaklarımla buluşturdu. Bu benim onu istememi daha da çok kolaylaştırıyordu. Onunla alevli öpüşmemiz devam ederken alt dudağım tamamen onundu. Onun dilini hızla kavrayıp öpmeye devam ettim.
Birkaç saniyeliğine ayrılıp Ege hızla üstümdeki tişörtüm eteklerinden tutup havaya kaldırdı. Eş zamanlı bende kollarımı havaya kaldırdım. Ege aşağılara bakmamak için kendini tutarken gözlerini gözlerimi kenetledi. Bu hareketine gülmemek için kendimi tuttum.
"Bakabilirsin." Dedikten sonra Ege başını olumsuz anlamda salladı. Sanırım utanıyordu birazcık. Bu benim işime gelirken hızla dudaklarına kapandım. İki elimide ensesinde birleştirdim.
Ege ellerini sırtımdaki buluştururken tenim alev alev yanıyordu. Sırtımı okşadı,durmadan okşadı. Altımda yatan hazinenin rahat durmadığını adım kadar biliyordum. Ve kendimi biraz oynatıp ortamı alevlendirmeye devam edebilirdim.
Bir iki hareketimle kalçamı oynattım. Ege belimden tutup beni yatağa yatırdı. Bu hareket çok kısa sürerken ne olduğunu anlamamıştım.
"Yapma, şimdi burada yapma." Ege üstüme çıkıp bunları söylerken ben dediklerine güldüm.
Ege gözlerini biraz aşağıya kaydırdı ve göğüslerimi inceledi. Hayran bakışlarını görmezden gelemezdim. Birde benim göğüslerim yatarken daha dolgulu gözüküyordu. Ege çok şanslıydı.
"Gözün kör olacak şimdi." Dedim. Ege yanıma uzanıp nefesini düzenledi. Ben ise tişörtümü giymek için yattığım yerden kalktım.
"Çok güzelsin." Arkamı dönüp tişörtümü giydim. Sırtım Ege'ye dönüktü. İçim kıpır kıpır olurken heyecandan bayılacaktım.
"Biliyorum." Dedim. Ege gülerken bende ona döndüm.
"Sen hayatıma girdikten sonra her şey değişti." Dediğinde gözlerim onu buldu. Oturdum ve dizlerimi kendime çektim. Onu hayatını ben mi değiştirmiştim.
"Hiç düşünmemiştim böyle devam edeceğimize. Okulda sürekli kavga eder, müdürün odasından çıkmayız. İşte ne bileyim düşman olurduk kısacası. Ama sonrasında duygularınız bizi ele verdi." Bu konuşmanın sonu nereye gidecekti bende merak ediyordum.
"Sana kıyamadım. Aklımda bambaşka planlar vardı. En tehlikeli olanlarda kalbimin sesini dinledim. Dedim ki: bu çocukla tanışmam tesadüf değil." Ege gülümserken beni pür dikkat dinliyordu.
"Aklımla oynadın günlerce. Beni kendi tarafına çektin. Hiç yaşamadığım duyguları seninle yaşadım. Saatlerce kalbimin dinlenmesini bekledim. Ayaklarım uyuluyordu seni görünce. Ağzından çıkan her kelime beynime işliyor. Mutlu oluyorum seninle." Ege doğruldu ve bana yaklaştı. Elimden tuttu.
"Gaye biz buna bir isim verelim mi?" Kalbim anında atarken kendi içimde buna bir isim verdim. Başımı salladım ve ne diyeceğini merak ettim.
"Bunun ismi sevgi." Dediğinde ellerimize baktım. Tenimi okşadı yine. Ona sevgi duyuyordum. Gözlerim hafiften dolmaya başladı. Gözümden bir damla yaş akmasın diye sıkıca kapattım. Saniyelerin sonunda geri açtım ve Ege'ye baktım.
Ve günlerce söylemek istediğim iki kelimeyi söylemek için dudaklarımı araladım.
"Seni seviyorum." Başımı hafif sağa yatırdım. Ve söyleyeceklerini merak ettim.
"Bende seni seviyorum." Dediğinde hızla ona sarıldım. Ondan aldığım güçle gülümserken kahkaha atasım geldi. Elleri ile belimi sarmalarken ben ona daha sıkı sarıldım.
Kulağına yaklaşıp şu cümleyi kurdum. "Bundan sonra benimsin Ege Sarıhan." Ege'nin kahkahası kulağımı doldururken içim yeniden doğrusu.
Karizmatik, kaslı, esmer tenli bir sevgilim olmuştu. Onunla iyi bir çift olacaktık. Ve tüm herkes özellikte Tuğçe sülüğü buna çok sevinecekti.
_____
Bittiii.
Yazım hataları olabilir. Çünkü kontrol etmeden bölümü yeni yeni yolluyorum. Oylamayı unutmayın. Yorumlarınızı bekliyorum. Hepinizi çok seviyorum..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZORBA | texting
RomanceGaye: matematik testin olayım saatlerce bakışalım. Gaye: ya da bakışmayalım saatlerce çöz beni Gaye: çarp, böl, topla, çıkar X: olur bebeğim sen yeter ki iste Zorba bir kız düşünün. Bu kız kural tanımak bilmeyen varlıklı bir ailenin tek kızı. Eg...