3.kapitola

837 33 5
                                    

Nastúpili sme do krásneho nového lietadla.Bola skoro 1 hodina.Zapla som si mobil ze este napisem predtym nez vzlietneme Sienne.

"Carmen ,ihneď vypni ten mobil,čo nevieš že v lietadle nemáš mat mobil zapnutý?

"Bože mami! ved vzlietame až o 10 minút" ešte chcem napisat len kamoške...

och bože moj ja tu mamu nechápem,však nemusí hned panikar..vidno ze má strach z lietania....zato ja som uplne v pohode,skor premyšlám co budem robit cele prazdniny na tej dovolenke..snád sa tam aspon nejaká zábava nájde...

"och Carmen si duchom uplne niekde inde ved pocuvaj co hovoria letušky že máš robit ked sa pokazí lietadlo" ...

nato som dostala záchvat smiechu..( že pokazí lietadlo :DDD)

"Pššt! slečna prestante sa tu rehotat ako zmyslov zbavená a priputajte sa zachvílu vzlietame! začula som ako namna krici letuška.

"Carmen! robiš mi tu iba hanbu prestan! správaš sa jak malá..

och jasné mama tu vyvádza kvoli zapnutemu mobilu a ja sa spravam jak malá."typické "

ale má štastie mobil sa mi aj tak vybil.takze idem si radšej pospat už sme vzlietli tak snad tych 20 nekonečných hodin nejak ubehne...

...

zobudila som sa až na strašné turbulencie.štuchla som do mamy.

"mamíí,spíš?

iste spala ako drevo tak som na nu troška prskla vodou.

" Kriste pane Carmen! čo to vyvádzaš! si uplne zošalela?!

Nie..ja som len...totíž su trocha turbulencie,nemáš nejaku tabletku? nemozem spat....

nato sa mama začala smiat na celé lietadlo a potom hlasno zakričala:A že kto tu má strach z lietania,Carmenka..

"Mama prestan,robiš mi hanbu" zapištala som napodobnujuc ju a nato sme sa obidve začali rehotat.

pochvili nás to prešlo lebo ludia sa na nás začali stažovat a obe sme upadli do sladkého spánku.

...

Pohlad mama:

Zobudila som sa az o 9 ráno.Carmen ešte sladko spala,tak som vybehla tajne si zapálit na záchod. Ked som sa vrátila Carmen už bola hore a čitala si nejaké časopisy.

"Caw mami pozravila sa mi a ani mi nevenovala pohlad.

"čo to cítaš? spytala som a nakukla jej do časopisa,boli tam fotky nejakych chlapov v plavkách. Tá Carmen sa nezdá! kto by to na nu povedal,na pohlad vyzerá byt také milé a slušné dievča.

ako náhle si všimla že jej pozerám do časopisu ho odtahla.

"Mama prestan! nemáš čo čítat? na tu máš Emu,povedala a hodila mi hnusný,pokrčený časopis.

"Carnen,Carmen zvolala som len tak pre seba a zaborila oči do časopisu...

...

Po 8 hodinách...

Pohlad Carmen:

Pocítila som prudký dopat,asi sme už pristáli .Konečne.štuchla som do mamy a zobrala som si batožinu. Vonku strašne pršalo a fukal studený vietor a to ja som mala na sebe iba lahke šaty s balerínkami...

"Carmen pohni si,lebo zmeškáme taxik"

"jasné mama odvetila som a už v dialke som videla krásny čierny taxík...

Tak čo nato hovorite? dufam že to aspon niekto číta :( mám pokračovat?

UnesenáWhere stories live. Discover now